Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

En ja, het mag danwel een 2-takt zijn en een mooi blokje er onder hebben hangen.
      Het is en blijft een fiets. Ik snap de fuss niet. 😕

Daarbij moet jij toch je echte brommer gaan klaar maken voor de toer. Of wil je gaan fietsen? 😀

Zeebodem.
      Bijdrager

Lekker bezig dus daar in`t hoge noorden:D
        Ik vindt hem wel wat hebben hoor…de Tiffany.Mooi dat er een nieuwe vork inzit Andree,die andere is inderdaad aardig krom haha.

speedbuxy
        Topic starter

Z,on tiffany is gewoon heilig net even een stukje op de grijze gereden en direct weer een smile on my face:thumb
          En of het dan een fiets of een crosser is als een voertuig zoiets lukt doet ie iets goed:D

En mijn spirit stond vandaag echt naar de tiff en kon me niet pakken omdat om te zetten naar de citta.
          En ben zelfs gek genoeg om het aankomende toertje erop te gaan rijden:D
          Beviel namelijk wel weer ERG goed het rijden op de tiff net:thumb

Ps
          Zien jullie de foto,s nu wel ofzo?

Ik zie alle foto,s Andree,behalve die van de sexy groepspic.
          Als het tenminste de bedoeling is dat daar een foto moet staan.

Dat klopt die kon ik niet meer toevoegen omdat ik mijn album nu ook niet kan zien qua pics.
          Wel maf dat jij hem dan wel weer ziet.
          Maar eens even opnieuw opstarten.

just1991
          Bijdrager

Ik zie die foto ook niet maar goed.

Ik zou het doooodd eng vinden 80cc op zulke bandjes op zo’n fiets ik bedoel het is niet echt een stevig Batavus frame ofzo 😛

Edjuh
            Bijdrager

Mooi andree, en jouw ervaring stimuleert mij ook om wat aan die tiff’s te doen. Nog even een achterwiel laten spaken en dan moet ik er ook weer aan.

OrangeCiao
              Donateur

Mooi andree ik wil je wel eens een toer met de tiff zien rijden vind het wel zonden dat mensen ze door midden slijpen
                ik had er zelf ook wel graag een gewild lijkt me egt super vet:thumb

VespaAvanti
                Donateur

Goed bezig Andree:thumb
                  Als jij de Midden-Nederland Tour op de Tiff gaat rijden pak ik de SuperBravo aangezien ik je dan ook wel bij kan houden:D
                  Mischien doe ik dat sowieso wel, komt die ook weer eens van stal8)
                  Maar je bent weer goed bezig zo te zien, alleen jammer dat een of andere beul zoveel Tiffs vermoord heeft:|

speedbuxy
                  Topic starter

just1991 :
                    Ik zie die foto ook niet maar goed.

Ik zou het doooodd eng vinden 80cc op zulke bandjes op zo’n fiets ik bedoel het is niet echt een stevig Batavus frame ofzo 😛

Ik denk dat een tiffany gemiddeld nog wel sterker is dan een ciao.
                    Deze tiff heeft bv een complete flip gemaakt waardoor zelfs het kenteken, achter spatbord, en achterlicht ook geschadigd zijn.
                    Dus de crash is vrij intens geweest toch is er aan het frame zelf totaal niks krom, en ook de velgen zijn nog totaal slag vrij zoals ze ook waren.
                    Dus ze zijn sterker dan je denkt:thumb (en ik zelf ook dacht)

@edjuh
                    Houd die spirit vast dan kunnen wel in juli mooi samen met een tiff bij de oldtimer toer aankomen:thumb

@jordy & Stephan
                    Dat ze kapot geslepen zijn vond ik ook zonde:no en had de knuppel al achterin liggen om de verkoper dat ook even te laten weten, maar hij had er gelukkig voor hem niks mee te maken:D
                    Een bedrijf in uch uch limburg sloopte ze uit elkaar en gebruikte het achterste stuk voor iets van invalide vervoer.
                    Verder wist die vent niet hoe of wat, en het lag nu ook al jaren bij hem op zolder.

Maar denk niet dat midden nl op de tiff word hoor, de citta moet ook nog steeds z,n 1e vuurdoop hebben en moet zeggen dat ik daar ook wel zin in heb:thumb
                    Moet master veren heb ik het idee:thumb

AC RACING
                    Moderator

lekker bezig, mooi dat de Tiff weer compleet is:thumb

Docs
                      Donateur

Dit noem ik een luxeprobleem :D:D:D Kun je wel kiezen op welke je wil rijden? 😛

VespaAvanti
                        Donateur

Sta ik niet raar van te kijken Andree, zo stom kunnen Limburgers dus zijn:pest
                          2012 word het jaar dat ik verhuis uit Limburg, kan niet wachten tot ik bij deze Tiff moordenaars weg ben:no

AC RACING
                          Moderator

@ stefan: kom naar het noorden!! daar zit je goed:D

VespaAvanti
                            Donateur

Ik neem toch de gulden middenweg, lekker halverwege het land:thumb
                              Randstad gaat het worden.

speedbuxy
                              Topic starter

VespaAvanti :
                                2012 word het jaar dat ik verhuis uit Limburg, kan niet wachten tot ik bij deze Tiff moordenaars weg ben:no

De 1 z,n dood was nu gelukkig een ander z,n brood:thumb want heb nu als lijken pikker toch mooi een nieuw vorkje in m,n tiff hangen:thumb
                                Maar toch blijft het zonde:no
                                Maar in de randstad zal dan wel best inleveren worden op hok ruimte, want in de randstad kost een garage box al even duur als hier een compleet huis kost:D

Strikert
                                Bijdrager

@stephan

toch niet almere hea :duivel

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.