- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 februari 2011 om 18:40 #468314
ik denk dat het van eht merk Morini Franco is maar het type??italijet?? 125cc toch?? is dit de 75 serie??
12 februari 2011 om 08:37 #468330
.-{2F4OV}-.Vet blok hoor andree!:D
Zal wel blazen onder een citta frampje:lol
12 februari 2011 om 09:56 #468197Ja zeker wel
blokje loopt orgineel al een 130 a 140km.
En ik ga hem offcourse nog best tunen voor gebruik dus verwacht dan wel een 150+ te kunnen halen
22 maart 2011 om 15:30 #444028Ben vandaag even bezig geweest met de citta.
Ik had van de week het blok er al onder weg gesloopt en ook het achter wiel om die te passen in m,n super bravo brug die ik had liggen.
En die blijkt gelukkig kaars recht te zijn
Hier wat pics.Kale citta.

Mooi recht brugje

Op het stuk waar de wiel bouten komen komt nog een stukje massief plaat wat ik dan opmaat slijp.

Standaard ook maar even verwijderd gezien dat alleen maar loos gewicht is en het ook in de weg gaat zitten bij bepaalde uitlaten.

Morgen maak ik de boel af en dan gaat de brug naar de straler en daarna laat ik de boel mooi prof vastlassen

En dan moet het wel sterk genoeg zijn lijkt mij
22 maart 2011 om 16:01 #469623Ziet er goed uit bux.
Alleen waarom niet de gehele brug verstevigen inc. ophangpunten? ( Als je toch bezig ben. 😀 )22 maart 2011 om 16:38 #469626Idd, dit is een mooi begin maar nog lang niet genoeg.
Mijn ervaring is dat juist de kant waar de snaar loopt verstevigd moet worden, daar wordt de brug naar elkaar toe getrokken namelijk vanwege de aandrijfkrachten.
Maar mooi dat de slaapmodus op gebied van sleutelen weer voorbij is voor je Andree:D22 maart 2011 om 16:54 #469620Ik verstevig offcourse de andere kant waar de snaar zit op dezelfde manier anders is het ook niet echt verstevigen.
Maar het hele stuk ga ik niet doen dit geeft meerdere problemen + dat ook niet echt help gezien de achter brug stopt na het midden stuk(waar bij si normaal de mono veer in valt)22 maart 2011 om 17:57 #469633ziet er goed uit
by the way nice shoes=)
22 maart 2011 om 18:07 #469636
erikbloembergspeedbuxy :
Standaard ook maar even verwijderd gezien dat alleen maar loos gewicht is en het ook in de weg gaat zitten bij bepaalde uitlaten.

heb je nu de remkabel ophanging er ook afgeslepen?
22 maart 2011 om 18:08 #469637Ja echte nike air max 98 ofzo:D
@erikbloemberg
Idd nou je het zegt:haha
Dan moet daar dus maar even iets nieuws voor in de plaats gelast worden
22 maart 2011 om 18:40 #468757speedbuxy :
Ik verstevig offcourse de andere kant waar de snaar zit op dezelfde manier anders is het ook niet echt verstevigen.Gaat dat wel passen met je snaar?
22 maart 2011 om 22:49 #469646Het is echt ongelooflijk de lente is officieel echt begonnen. Zelfs buxy heeft geen koude vingers meer voor het sleutelen.
Moet ook wel aangezien de toertjes weer voor de deur staan.Niks geen rode toerbuffeltjes meer dit jaar he? 😀
22 maart 2011 om 23:35 #469647goedguus :
speedbuxy :
Ik verstevig offcourse de andere kant waar de snaar zit op dezelfde manier anders is het ook niet echt verstevigen.Gaat dat wel passen met je snaar?
Goed puntje van aandacht

Denk idd dat de dwars balkjes het daar niet gaan redden.
Maar voordat het echt vast gelast word pas en meet ik alles ook even uit qua kappen enzo.
(want met lassen is vast wel vast:D)@maarten
Denk ook niet dat de rode nog veel toertjes had aangekund want die was toch wel goed af:D
Maar speel wel met het idee hem ooit weer eens te gaan opknappen gezien ik er in de toekomst toch sowieso nog wel een ciao ernaast wil
En hij komt ook vast nog eens voorbij in een home made filmpje want blijf hem sowieso als afstel brom gebruiken
22 maart 2011 om 23:45 #469648Waarom pak je niet als basis geen Si brug en las je daar platte profielen in?
24 maart 2011 om 16:40 #459316@hans
Met een si brug passen de orginele citta kappen niet meer en dat vind ik zonde.Update op tiffany gebied.
Gister avond deze onderdelen op gehaald uit dalfsen.

Was 75 euro en das voor mij als groot tiffany liefhebber dus zeker niet verkeerd want er gaat vast nog wel eens een vorkje sneuvelen in de toekomst.Ik heb er ook geen gras over laten groeien en heb meteen m,n tiff vandaag voorzien van een nieuw vorkje

Hier een pic van de oude vork.

Is toch goed krom als je na gaat dat ik nergens ben tegenaan gereden.Maar tiff zal nu weer zeer spoedig weer back in action zijn

Ondanks dat het geen mountian bike voorvork is geworden zijn de plannen nog steeds niet gewijzigd dus maak binnenkort de speedengine met 46mm polini klaar en dan komt die eronder te hangen
Ik begrens hem dan alleen wat op de verhouding zodat ie ongeveer 65 zal gaan met een beste bak trek power
Hier nog even een sexy groeps pics van de dames8)

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.