Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

welcome to the club, nu ook op de citta ! :thumb wel een domper met je cilinder buxy.

speedbuxy
      Topic starter

Ja denk dat m,n rug dit het volgende toertje(s)wel gaat bevallen:thumb
        Want dat veert toch wel master z,on citta:thumb
        En de cilinder is idd ERG jammer vond het best wel fijn rijden:'(

-RobinvS-
        Bijdrager

Hoe ga je je kappen netjes schoonmaken?, heb namelijk precies zo’n citta gekocht en de witta kappen zijn echt vies verkleurd, misschien nog te redden.

speedbuxy
          Topic starter

Ik was gewoon van plan omdat met wasbenz of terpentine te lijf te gaan:thumb
            Das voor vette aanslag meestal het best om te gebruiken.

-RobinvS-
            Bijdrager

Ok ok, als je wat beters hebt gevonden hoor ik het graag, wederzijds natuurlijk ook :thumb

Jelle
              Moderator

Is er geen middeltje om kunststof tuinmeubels op te knappen. ik denk dat dit het beste werkt….
                Want je raad het al wasbenzine en terpetine werkt voor geen meter.(nou ja geen meter is ook overdreven, maar het werkt gewoon niet goed)

speedbuxy
                Topic starter

Zo vandaag even bezig geweest met de stick set te monteren, en moet zeggen dat het wel geslaagd is:thumb

De ene zijkap heeft helaas wat peut schade die er echt niet meer af te krijgen was:(
                  Maar goed een paar war wounds zijn ook niet zo erg:D

Ik moet alleen nog even een rode funny sticker en de rechte rode streep voor op de zijkappen hebben, en nog een gilera sticker voor op de tank.
                  Maar dezen heb ik zeer waarschijnlijk ook al gevonden:thumb
                  Dus binnenkort is ie weer mooi orgineel:thumb

pepko
                  Donateur

dat staat hem goed buxy! jammer van die geel/bruine plek idd.

Robertez
                    Bijdrager

Mooi gedaan, ziet er weer wat origineel uit zo.

Wellicht dat je nogeens een nette witte zijkap op te kop kan tikken.

Jelle
                      Moderator

Ik had laatst met mijn zoektocht naar schokdemperkapjes een webshop gevonden, die ook witte zijkappen had en die waren niet eens belachelijk duur (2 tientjes ofzo).

Ik zal een even nadenken welke shop dat was…

speedbuxy
                        Topic starter

@pepko
                          Ja die vlek is wel wat jammer maar kan er opzich wel goed mee leven:thumb
                          Brom komt zit nu met de nieuwe sticker set op maar 210 euro in totaal, dus das wel leuk cheap:thumb

@robertez
                          Ja setje nieuwe kappen staat ook op het programma, en ook meerdere sticker setjes zodat ik in de toekomst ook eens een ander kleuren thema kan monteren:thumb

@jelle
                          Ja graaf dan maar even in die grijze massa:D want 2tientjes is idd een mooi prijsje voor nieuwe kappen:thumb

Anoniem

Ziet er idd leuk uit! Lekker vrolijk! Wel een beetje jammer van die “pisvlek”, maarja misschien dat je hem ooit nog eens helemaal opknapt.

Misschien handig om in je laatste post “20 tientjes” te veranderen in “2 tientjes”, scheelt 180 euro 😉

Jarco
                            Bijdrager

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=462

5 euro meer ook goed. 😀

Ziet er gelikt uit zo met een nieuwe stikker set/ :thumb

Steven
                              Donateur

wel jammer van die pisvlek? hij is niet pisgeel zoals jou plof :lol

Anoniem

😀 Daar had ik nog niet eens over nagedacht…

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.