- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 januari 2011 om 17:47 #467405
ik niet…
Ik heb er ook ooit één(jmpb brug) gehad maar die was op een gegeven moment toch echt krom en dat is mij met een SI brug nog nooit gelukt 😉12 januari 2011 om 17:57 #467406Ik heb 3 JMPB bruggen, en heb nergens last van.
12 januari 2011 om 18:05 #467407Ik zou zelf persoonlijk geen Si brug nemen Andree. Vind het de Orginele Citta look wegnemen, het staat gewoon wat minder naar mijn mening.
Zelf heb ik ook een Si brug, Maar die heb ik dus krom gereden met <— Links staande setup. Als mijn citta in het voorjaar weer een opknap beurt krijgt (Coaten/Onderdelen etc.) dan komt er zeker een JMPB brug onder. Of iets soortgelijks maar dan zelfbouw.
Het is ook helemaal geen werk om een soortgelijke JMPB brug te maken. En je hebt keuze uit de dikte van het materiaal..
Mooi dat je voor een citta hebt gekozen, En een beter model had je zeker niet kunnen nemen
lekker zo laten kwa looks:D !12 januari 2011 om 19:22 #467409Nadeel van de si achterbrug is ook dat je dan de kappen er dan niet meer op kan doen..
12 januari 2011 om 21:07 #467412Eindelijk is het dan toch zover…
Andree aan de citta haha
Gaaf man,maak er wat moois van!Die mocht eigenlijk ook niet ontbreken aan je verzameling he;)Ik zou btw ook voor de JMPB brug gaan.
Rijd zalig.12 januari 2011 om 23:29 #467410Jmpb, si, si, jmbp de mening zijn wel wat verdeeld zie ik:D
Maar ik denk dat ik eerst de orginele citta brug maar ga verstevigen, want ik wil wel de orginele kappen behouden.
En dan bouw ik in de toekomst denk ik zelf een brugje alla arvid style, alleen dan wel met ophangpunten voor de kappen enzo.
Z,on brugje geeft namelijk ook meteen meer ruimte als er aan het blokje gesleuteld moet worden
Maar morgen eerst maar even zien of ie real life net zo knap lijkt als op de pics.13 januari 2011 om 06:58 #467421Ja inderdaad! Je zei zelf al dat, dat hok er al een jaar staat:p Wie weet is het nu wel een stuk verroest ijzer!
Mike13 januari 2011 om 15:04 #467428Wat ik heb gedaan is dat ik in de gaten van de kapmontage gaten m6 moertjes heb gekit.
Vervolgens kap er over m6 bouten erin draaien met een carrosserie ring er tussen en het zit als een huis 😉
Dit MOEST ik doen omdat ik een Ciao oldtimer frame heb en de nieuwe kapbouten hier niet bij passen.Ik DENK dat jij ook zo’n oplossing kan toepassen met een si brug 😉
Dan las je gewoon m6/8 moeren op de brug op de plek waar die kapbouten het frame raken(misschien moet je een gat boren zodat de hele bout erdoor heen past) en vervolgens monteer je de bouten in de originele gaten in je kap en je draait ze zo aan.13 januari 2011 om 18:14 #467434Mike :
Wie weet is het nu wel een stuk verroest ijzer!Met deze opmerking zat je er HELAAS:( niet ver naast.
Ding was echt compleet vergaan:( en leek haast niet eens meer op de brom van de pics.
Snap ook niet dat ie niet zelf kon bedenken dat zoiets wel het vermelden waard is voordat je iemand langs laat komen.
Want echt waar ding is compleet vergaan, stickers waren ook bijna allemaal eraf en al de witte delen waren mos groen:(Ik schat ook dat ie al JAREN buiten staat.
En dan nog zeggen dat ie wel 150 waard is:D
Nou ding was echt geen 50 tientjes meer waard.
Maar kortom ERG jammer want vond dit echt een hele mooie kleur opstelling.
Maargoed search gaat gewoon door
13 januari 2011 om 19:38 #467441Hey Andree dat is dan een duur en lang ritje voor niks geweest. Wat een lef van die verkoper om dan nog wel een goede foto te laten staan. Heb je hem alsnog niet voor die 5 tientjes mee gekregen of wilde je dit al niet eens meer mee nemen?
En je weet het dat ik nog wel een los frame heb staan voor je. 😉
13 januari 2011 om 20:20 #467443Damn zulke mensen echt ^@$%$%*#$@# maar goed zijn genoeg citta’s te koop gelukkig.
13 januari 2011 om 20:37 #467446jammer joh…
Ik vind dit ook nog wel een kleurtje voor jou:
http://link.marktplaats.nl/411251315Dit is ook wel wat en niet te duur in ieder geval:
http://link.marktplaats.nl/411056441Uiteraard is dit de mooiste combinatie op een citta:
http://link.marktplaats.nl/412155151maargoed succes met de zoektocht naar een citta
14 januari 2011 om 00:13 #467454Martino :
Hey Andree dat is dan een duur en lang ritje voor niks geweest. Wat een lef van die verkoper om dan nog wel een goede foto te laten staan. Heb je hem alsnog niet voor die 5 tientjes mee gekregen of wilde je dit al niet eens meer mee nemen?En je weet het dat ik nog wel een los frame heb staan voor je. 😉
Nee 5 tientjes was mij nog teveel geweest, maar als je een citta zocht voor onderdelen was ie dat nog wel waard geweest.
(ahoewel eigenlijks alleen de velgen er nog redelijk uitzagen)@frank
Ja echt leuke figuren zijn zulke mensen.
En heb hem ook goed duidelijk gemaak hoe zonde ik het van de brom vond dat hij hem gewoon jaren in weer en wind buiten heeft gezet.
Want dat blijft nog steeds eeuwig zonde voor een type die je niet veel meer ziet.@jelle
Ja die rood met witte uit zaandam had ook zeker mijn intresse
Maar ik heb toch liever een dizzy of funny met mooie stickers erop
en gezien citta,s nog redelijk veel aangeboden worden wacht ik nog maar even af tot er weer iets moois op m,n pad komt.14 januari 2011 om 07:46 #467456maar die stickersets van dizzy en funny zijn nog verkrijgbaar(kosten een 10,-), dus daar moet je je niet blind op staren…
14 januari 2011 om 11:55 #467466Als het ook alleen de stickers waren dan had ik hem er zeker niet om laten staan.
Maar zelfs de lak waar die stickers op moeten en zaten was al compleet vergaan:(
De bellen zaten er al onder van de roest:( -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.