Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Nee dat heb ik niet liggen, sterker nog het laaste wat ik had liggen dat nog iets met een rv te maken had ligt nu bij jou:D
      Maar in dit geval is een rv carter ook niet handig gezien daar een groot inlaat gat inzit die dan afgedicht moet worden.
      Plus ik wil ook een plaat gebruiken zodat er meer ruimte ontstaan voor de spoelers.
      Maar das toekomst muziek ik heb eerst andere plannen op het programma staan:thumb

kevin030
      Bijdrager

Dit blijft altijd een mooie perso om door te lezen:)
        Of het nou vespa’s of filmpjes van vroeger zijn.
        Vooral die filmpjes mogen wat meer:P

speedbuxy
        Topic starter

Naar lang wikken en wegen en naar zondag op de nieuwjaars toer ook even een klein stukje gecheckt te hebben om mike,s z,n citta heeft deze jongen ook maar besloten citta te gaan rijden:thumb
          Ik heb dit naast de ciao ook altijd erg leuke broms gevonden, maar hielt me qua kopen in omdat ze zo langzaam zouden zijn door die kleine wielen.

Maar gezien ik de citta,tjes gewoon snel zien gaan bij toertjes begon m,n twijvel over de ciao weer opnieuw toe te nemen.
          En ook het nieuwe type ciao wat ik nu heb staan hoor ik alleen maar geluiden over dat ze totaal niet sterk zijn en als een dweil in de bochten.

Dus alles bij elkaar op geteld en zeker het stukje test rijden zondag(want dat veert gewoon master)heeft mij dus doen besluiten een citta te nemen.
          Ik had ook al een dik jaar 1 op het oog (en blijkbaar heeft die ook voor mij moeten zijn) want belde er net voor en hij was er nog gewoon:thumb(stond daar dus echt op me te wachten:D)

Hier 2pics

Beestje blijft op een verstevigde si brug na helemaal origineel:thumb
          Vind dit kleuren thema namelijk zeer vet8)

Ik ga hem van de week ophalen:thumb
          Hij heeft geen kenteken, maar hij is cheap zat om die bij de prijs op te kunnen rekenen:thumb

Jarco
          Bijdrager

Vind dit kleuren thema namelijk zeer vet

Nouw, ik ook! 😀

Mooi ding Andree, idd niks aan doen op wat kleine dingetjes na.

( Edit: Kwa kleuren combo is het net Andree op wielen. 😀 hehe. )

Florian
            Moderator

Hee Andree,

Mooi man een citta’tje erbij voor de tourtjes.
              Citta’s rijden sws zeer lekker (al heb ik nog nooit op iets anders gereden)

Hoe heb je die citta zo snel gevonden? heeft hij wel een kenteken btw?

Edjuh
              Bijdrager

Echt een citta voor jou gemaakt andree, in cavello-stijl!

Wat een droppie, die kleuren hey….

Doe me alleen een lol, en laat deze brug gewoon verstevigen! Anders vernoik je die originele verhoudingen weer. Ok met een SI brug is hij wat stabieler, mooi voor tochtjes maar uiteindelijk toch minder mooi.

En die fietstassen zien er ook niet uit, een stel dwijlen zijn het:D

speedbuxy
                Topic starter

@jarco
                  Ja nieuwe voorveer rubbers een nieuwe zadel veer en een nieuw balhoofmoetje zijn al wel een must.
                  Maar dan blijft er verder niet veel over:thumb

@florian
                  Even beter lezen he;)
                  Ik had deze al een dik jaar geleden bespeurd, alleen zat ik toen nog in de ciao fibe, dus ondanks dat ik hem wel erg vet vond heb ik hem toen laten schieten.
                  Maar ben nu wel wat over ciao aan het heen komen gezien het voor toer rijden toch wel jezelf wat straffen is ivm een citta of si (of alles met norale achterveren)

En het proefstukje op mike z,n citta heeft de knoop door gehakt.
                  Dus ik dacht laat ik eens bellen of een jaar later die citta daar nog op me staat te wachten, en jahoor dat stond:thumb
                  Hij heeft geen kenteken, maar hij is meer dan cheap zat omdat bij de prijs in te rekenen:thumb

@edo
                  Ja vind hem ook wel bij me passen:thumb
                  En als een si brug idd weer een andere verhouding heeft dan blijft deze er gewoon onder:thumb
                  Kan deze ook wel stevig krijgen met wat juist geplaaste buisjes:thumb
                  (en die mooie tassen mag ie idd houden:D)

Martino
                  Moderator

Een echt beesie zoals zijn baas. Je zal er vast ook wel een matching outfit bi hebben straks.

Ik twijvel voor mijn eigen Citta ook over het wel of niet nemen van een Si brug. Ook omdat het beter rijdt door de langere wielbasis en je niet alleen aan stevigheid wint. Het ziet er alleen dan weer wat minder uit.

Zoals ik ook al tegen jou zei afgelopen toer. Dit zal de laatste zijn op een nieuw type ciao. Heb nog steeds wat last in de onderrug.

Ik ben heel erg benieuwd welke setup je hier onder gaat leggen?

speedbuxy
                    Topic starter

Heeft iemand toevallig een pic van een citta met si brug?
                      (wil het wel eens zien hoe dat overkomt)

@maarten
                      Ja daar heb ik meerdere uitfits voor die me dan haast kameleon style onzichtbaar zouden maken op de brommer:D
                      Maar qua setup word het gewoon het standaard spul, dus evo en simo:D
                      Hoe zit het trouwens met de pas vorm van een ciao uitlaat op een citta?
                      Is dat totaal niet te doen, of is het een kwestie van wat huisvlijt en hij hangt er wel onder?
                      (heb jij bij je si namelijk vast wel eens gecheckt?)

Florian
                      Moderator

Hier 2 pics, dit is dan wel met 300mm veren

speedbuxy
                        Topic starter

En als je die lange veren niet hebt raakt ie zeker het orginele achter spatbord of niet?

street-ciao-horst
                          Bijdrager

leuke citta!

ik ben er zelf ook voor gaan kijken.
                            maar heb hem toen laten staan ivm:
                            de lak is niet zo best meer.
                            zadel slecht.
                            koplamp kapot.
                            ontbrekende stickers.

maar het is zeker een leuke basis.

gr rick

speedbuxy
                            Topic starter

Ja dat de foto beter is dan in real life hielt ik al rekening mee.(das meestal wel het geval).
                              Maar hij is mij vast mooi genoeg om na wat kleine aanpassing lekker op rond te gaan tuffen:thumb

Mike
                              Bijdrager

Je kan het best ff de foto’s van Steven vragen die met jullie mee was zondag Andre. Bij hem is het overduidelijk omdat hij nog het spatbord er op heeft aan de achterkant. Met deze foto hierboven verkijk je je op de stand van het achterwiel ten opzichte van het spatbord.

Verder een hele mooi Citta! Die kleine opgenoemde puntjes aanpakken en je heb een kek dingetje:) :thumb

Mike

Jelle
                                Moderator

vet cittaatje…

Dus volgende keer simo 3 taps citta wedstrijdje….

hier een paar fotootjes voor je, ik heb een stukje van mijn spatbord afmoeten halen, omdat deze op het tussenstuk van de si brug knalde.

Bij deze foto’s heb ik dat nog niet weggehaald:

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.