Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Ziet er goed uit:thumb

Ik zie dat jij veel handiger bent met Simo blokjes, stuur me anders je gegevens dan doe ik morgen m’n Citta op de post:D

Jelle
      Moderator

Loopt lekker zeg ik….

hansieb
        Moderator

Damn 😉 rijdt al lekker. Btw, ik zou er gewoon witte trekveren in stampen. Volgens mij moet die dat ook nog makkelijk aankunnen.

speedbuxy
          Topic starter

Thx folks ben zelf ook erg tevreden met dit resultaat/effeckt:thumb

@edjuh
            Ik heb de krant ook al gebeld:D
            En de wegen hier om de wijk zijn idd net wat te kort om lekker in zijn boost te komen.

@steven
            Wij hebben hier al weken niet echt sneeuw meer:thumb friesland heeft volgens mij sowieso heel weinig gehad ivm de rest van nl.

@Max
            Ja als ik jou en jelle zo zie dan prijs ik mezelf vrij gelukkig:thumb
            Ik had verder gewoon de gebruikelijke afstel probleempjes en meer niet.

@hans
            Ik denk dat ie ook nog wel ietsje zwaarder kan trekken:thumb alleen hoe zien die witte versie eruit?
            Want ik heb toen al eens een setje malossi veren bij jmpb gekocht (geloof geel, rood, zwart) maar dit waren toen volgens mij gewoon vario koppelings veren, want die dingen waren een slagje korter dan de orginele of groene trekveertjes.
            En er zat dus ook totaal geen rek in.
            (slipte toen zo door dat het zelfs een stukje schoen van m,n koppeling heeft los geslagen van het segement)

Martino
            Moderator

Hey Buxy,

Je hebt twee versie Malossi setjes. Voor de normale koppeling en voor de vario koppeling. Ik vraag mij alleen af of de Malossi veren wel strakker zijn dan de veren van Polini.

Waarom niet eerst de blauwe van Polini proberen? Die zijn namelijk al weer wat stugger dan de groene.

Martijnvanheerde
              Donateur

Poeliepower:duivel

speedbuxy
                Topic starter

@martino
                  Ik had dit setje van jmpb KLIK
                  En das echt 10X niks want daar zit totaal geen rek in dus resultaat is dat je zonder snaar haast even snel rijd en optrekt:D

Ik denk dat ik nu maar voor dit setje ga KLIK
                  En dan heb je meteen mijn vraag beantwoord:thumb want blauw is dus nog iets strakker.
                  Dan denk ik dat die de perfeckte match gaan worden:thumb

virgil
                  Donateur

maar die malossi trekveren zijn helemaal niet voor koppeling maar voor vario koppeling:D

Florian
                    Moderator

Ik heb ook wel blauwe veertjes voor je liggen evt.
                      Tja Friesland he ligt lekker geen sneeuw meer dus kan je lekker touren met de brommer alleen een beetje koud:P

Loopt idd wel lekker, die automobielisten die je allemaal inhaalt zouden wel denken wat overkomt mij hier nou weer:D

speedbuxy
                      Topic starter

virgil :
                        maar die malossi trekveren zijn helemaal niet voor koppeling maar voor vario koppeling:D

Toch staan ze onder de normale koppeling afdeling en niet onder de vario hoek.
                        Maar daarom ben ik wel met je eens dat het gewoon vario koppelings veertjes zijn, alleen jmpb verkoop ze onder de normale koppelings rubriek als zijnde koppelings veren setje.
                        (net zoals dat polini setje)

@florian das aardig aangeboden:thumb maar ik bestel nu gewoon z,on setje kan ik ook eens wat aan rommel met de evo engine want die had dit ook ZEER gewaardeerd denk ik:thumb
                        En die automobilisten moeten juist blij zijn ik houd ze nu niet meer op tijdens het optrekken:D

Martino
                        Moderator

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=740
                          http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=647

Lijken toch echt twee verschillende setjes, maar goed die Polini veetjes zijn goedkoper en niet slechter. Dus zal je blokje met blauwe veertjes vast nog beter presteren.

speedbuxy
                          Topic starter

Ja dat had ik ook al bespeurd, maar dan zijn dit gewoon andere type scooter trek veertjes.
                            Want ik heb alle 3 de kleuren er toen in gehad op m,n evo setup en dat reed BAGGER, echt vet veel toeren en amper vooruit komen.
                            Het heeft zelfs een stukje schoen van het element doen los schieten zoveel toeren en geen grip.
                            Dus ik durf er 1000 euro tussen te leggen dat het geen trekveertjes zijn die geschikt zijn voor in een vespa koppeling.
                            Want m,n evo setup is ook niet de minste.

Maargoed ben blij dat deze polini,s wel werken:thumb want mede door die ervaring van die malossi veren heb ik het zo lang links laten liggen.
                            Ik heb nu zelfs weer positive hoop dat ik gewoon lekker poeli kan blijven rijden:thumb
                            Want als ik het simo blokje ook nog terugbouw naar cp en daar een licht wieltje ondergooi is het helemaal poeli power denk ik:thumb

Frank80cc
                            Donateur

Ja die malossi is echt bagger alleen maar toeren polini is gewoon goed of goedkoope ijzeren namaak deden vroeger ook altijd ze werk!

virgil
                              Donateur

volgens mij zijn de 2 malossi soorten trekveren allebij voor vario hoor want ik heb ze 2 maal besteld en
                                ze zijn allemaal het zelfde.

maar voor koppeling zijn de malossi wat jullie dan denken wat ook voor poelie zijn echt niet geschikt ze zijn
                                veel te strak en zitten te los.

Frank80cc
                                Donateur

ja me jmpb verkoopt wel 1 setje voor normale vespa kopp. wat dus totaal niet werkt 😛 maar goed Ben echt benieuwd hoe hij loopt nu, met de tour en ga zeker een STUKKIE rijden :!

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.