- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 november 2010 om 16:18 #465521
zow het is een wonder… Andree op een ciao met kenteken 😉
3 november 2010 om 16:26 #465522Best een net brommertje, en een genot voor de kont zo te zien.
3 november 2010 om 17:06 #465523
Waarom?Kijk dat zijn goede berichten

Gr
3 november 2010 om 17:37 #465525Mocht je nog eens een sleuteldagje groningen langs komen? Laat even weten wat je nog nodig hebt. Ik heb nog genoeg zooi liggen voor de ciao zoals kappen en andere makkelijk af te draaien onderdelen.
Denk er ook even om dat de bagagedrager/veer systeem niet geheel netjes is op dit type ciao. Maar Tonni weet hier dan weer alles over te vertellen.
Andree op een nieuwe ciao. :lol Hij ziet er nu al beter uit dan je tour buffel! no disrespect naar je buffel
3 november 2010 om 18:10 #465527Jelle :
zow het is een wonder… Andree op een ciao met kenteken 😉Ja moest maar eens wezen naar 2jaar het lot tarten:D
@martino
Ja z,on sleutel middagje had van mij wel weer plaats mogen vinden
Ik had nog hoop om de ciao voor afgelopen zondag hier thuis te hebben, maar die verkoper is z,on cocosmakroon dat ik een paar weken nodig had om eindelijk eens een afspraak te kunnen maken.
Mailde je dat je dinsdag rond 3en wel wil langs komen als dat schikt?Mailde ie woensdag terug nee dat gaat niet(goh je meent het)
Of hij mailde terug dat ie de kenteken papieren niet kon vinden en dat de brommer op slot stond en hij de sleuteltjes kwijt was.
Komtom een topper voor op mp
3 november 2010 om 18:19 #465531speedbuxy :
Mailde je dat je dinsdag rond 3en wel wil langs komen als dat schikt?
Mailde ie woensdag terug nee dat gaat niet(goh je meent het)
Hahaha, ja idd ik heb ook niet echt geluk met de verkopers van ciaotjes.
ik zou er toen 1 ophalen in Groningen, maar ik zal hem zaterdag ophalen, maar ik denk bel hem vrijdag even op, van hoe en wat etc..zegt hij nee ik verkoop hem niet meer… nou lekkere verkoper ben je dan, alles was al rond.
Dat soort dingen. als het aan mij lag had ik hier allang 1tje staan en had ik hem ook al klaar:lol3 november 2010 om 21:16 #450143Goed bezig Andre eindelijk verzekerd op een brommer :):)
3 november 2010 om 21:22 #450925hey grandioos andree

leuk brommertje.maak er wat moois van kerel!suc6,
3 november 2010 om 23:29 #465543Citta_Florian :
speedbuxy :
Mailde je dat je dinsdag rond 3en wel wil langs komen als dat schikt?
Mailde ie woensdag terug nee dat gaat niet(goh je meent het)
Hahaha, ja idd ik heb ook niet echt geluk met de verkopers van ciaotjes.
ik zou er toen 1 ophalen in Groningen, maar ik zal hem zaterdag ophalen, maar ik denk bel hem vrijdag even op, van hoe en wat etc..zegt hij nee ik verkoop hem niet meer… nou lekkere verkoper ben je dan, alles was al rond.
Dat soort dingen. als het aan mij lag had ik hier allang 1tje staan en had ik hem ook al klaar:lolJa raar volk die ciao rijders:D
@de rest
Thanks voor de reactie
Binnenkort wel weer een update van hoe die er uit elkaar uitziet:D4 november 2010 om 12:14 #465501mooie aanwinst Andree, ben benieuwd wat je ervan gaat maken. heb je al een andere kleur in gedachten?
4 november 2010 om 13:29 #454492Whoehoe, Andre ook eindelijk aan de PX :D:D Gaat die rode nu ook meteen naar zijn laatste rustoord? 😛
4 november 2010 om 13:43 #449758@steven
Nee heb nog niet echt een kleuren combo in gedachten.
Ik ga tzt wel even surven op het net om eens wat spuiterij zaken bekijken om daar wat inspiratie op te doen
@Bart
De rooie gaat eerst een rust plaats op zolder krijgen
want moet natuurlijk later geen spijt krijgen dat ik hem weg heb gedaan.
Blijft toch m,n eerste ciao:D
Plus ik al meerdere keren heb gehoord dat een px niet zo top rijd als gedacht zou worden, dus met die gedachten wil ik hem sowieso ook nog even achter de hand houden.
Want als het idd minder blijkt te rijden dan staat over 2jaar de oude toer buffel gewoon weer aan de start
(dan offcourse wel in nieuw jasje:D)4 november 2010 om 13:52 #449759Nou, ik zou voor geen goud mijn PX voor een P willen ruilen 😀
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken, maar dat komt vast wel goed.
Ik blijf het hier wel volgen 😉4 november 2010 om 16:08 #449741Als je de PX goed doorlast dan rijd ie heel fijn vind ik, maar anders is het maar een slappe vaatdoek.
Ook is het interessant om het scharnierpunt aan de achterkant aan te passen en de uitsparing (van de bagagedrager plaat) voor de zadelpen ook wat ruimer te maken, aangezien dat systeem ruk in elkaar zit en je dus anders in no time je lak geschaafd hebt daar..Doorlassen en een paar dempertjes voorop die niet TE zwaar dempen en een PX rijdt als een brommer mét achtervering.
(wel na het lassen alles weer even proefpassen en evt. aanpassen voordat je hem bv naar de coater brengt of spuit want aanpassingen na die tijd kosten je vaak de lak)I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 november 2010 om 18:02 #465547Kijk dat zijn dan weer andere berichten

@tonni
Die zadel vering had ik al op het programma om daar tzt jou even voor aan te spreken hoe en wat.
(maar sloop hem eerst wel even uit elkaar want misshien spreekt het ook wel voorzich wat er verbetert moet worden)
Goeie tip trouwens om na het lassen even te checken of het blokje en enzo er nog normaal tussen past
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.