Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

• Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

zow het is een wonder… Andree op een ciao met kenteken 😉

Jarco
      Bijdrager

Best een net brommertje, en een genot voor de kont zo te zien. :thumb

Waarom?

Kijk dat zijn goede berichten:thumb

Gr

Martino
          Moderator

Mocht je nog eens een sleuteldagje groningen langs komen? Laat even weten wat je nog nodig hebt. Ik heb nog genoeg zooi liggen voor de ciao zoals kappen en andere makkelijk af te draaien onderdelen.

Denk er ook even om dat de bagagedrager/veer systeem niet geheel netjes is op dit type ciao. Maar Tonni weet hier dan weer alles over te vertellen.

Andree op een nieuwe ciao. :lol Hij ziet er nu al beter uit dan je tour buffel! no disrespect naar je buffel

speedbuxy
            Topic starter

Jelle :
              zow het is een wonder… Andree op een ciao met kenteken 😉

Ja moest maar eens wezen naar 2jaar het lot tarten:D

@martino
              Ja z,on sleutel middagje had van mij wel weer plaats mogen vinden:thumb
              Ik had nog hoop om de ciao voor afgelopen zondag hier thuis te hebben, maar die verkoper is z,on cocosmakroon dat ik een paar weken nodig had om eindelijk eens een afspraak te kunnen maken.
              Mailde je dat je dinsdag rond 3en wel wil langs komen als dat schikt?

Mailde ie woensdag terug nee dat gaat niet(goh je meent het)
              Of hij mailde terug dat ie de kenteken papieren niet kon vinden en dat de brommer op slot stond en hij de sleuteltjes kwijt was.
              Komtom een topper voor op mp:thumb

Florian
              Moderator

speedbuxy :

Hahaha, ja idd ik heb ook niet echt geluk met de verkopers van ciaotjes.
                ik zou er toen 1 ophalen in Groningen, maar ik zal hem zaterdag ophalen, maar ik denk bel hem vrijdag even op, van hoe en wat etc..

zegt hij nee ik verkoop hem niet meer… nou lekkere verkoper ben je dan, alles was al rond.
                Dat soort dingen. als het aan mij lag had ik hier allang 1tje staan en had ik hem ook al klaar:lol

Svennoow
                Bijdrager

Goed bezig Andre eindelijk verzekerd op een brommer :):)

Zeebodem.
                  Bijdrager

hey grandioos andree:thumb
                    leuk brommertje.maak er wat moois van kerel!

suc6,

speedbuxy
                    Topic starter

Citta_Florian :

speedbuxy :

Hahaha, ja idd ik heb ook niet echt geluk met de verkopers van ciaotjes.
                      ik zou er toen 1 ophalen in Groningen, maar ik zal hem zaterdag ophalen, maar ik denk bel hem vrijdag even op, van hoe en wat etc..

zegt hij nee ik verkoop hem niet meer… nou lekkere verkoper ben je dan, alles was al rond.
                      Dat soort dingen. als het aan mij lag had ik hier allang 1tje staan en had ik hem ook al klaar:lol

Ja raar volk die ciao rijders:D

@de rest
                      Thanks voor de reactie:thumb
                      Binnenkort wel weer een update van hoe die er uit elkaar uitziet:D

Steven
                      Donateur

mooie aanwinst Andree, ben benieuwd wat je ervan gaat maken. heb je al een andere kleur in gedachten?

Docs
                        Donateur

Whoehoe, Andre ook eindelijk aan de PX :D:D Gaat die rode nu ook meteen naar zijn laatste rustoord? 😛

speedbuxy
                          Topic starter

@steven
                            Nee heb nog niet echt een kleuren combo in gedachten.
                            Ik ga tzt wel even surven op het net om eens wat spuiterij zaken bekijken om daar wat inspiratie op te doen:thumb

@Bart
                            De rooie gaat eerst een rust plaats op zolder krijgen:thumb want moet natuurlijk later geen spijt krijgen dat ik hem weg heb gedaan.
                            Blijft toch m,n eerste ciao:D
                            Plus ik al meerdere keren heb gehoord dat een px niet zo top rijd als gedacht zou worden, dus met die gedachten wil ik hem sowieso ook nog even achter de hand houden.
                            Want als het idd minder blijkt te rijden dan staat over 2jaar de oude toer buffel gewoon weer aan de start:thumb
                            (dan offcourse wel in nieuw jasje:D)

Docs
                            Donateur

Nou, ik zou voor geen goud mijn PX voor een P willen ruilen 😀
                              Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken, maar dat komt vast wel goed.
                              Ik blijf het hier wel volgen 😉

Tonni
                              Moderator

Als je de PX goed doorlast dan rijd ie heel fijn vind ik, maar anders is het maar een slappe vaatdoek.
                                Ook is het interessant om het scharnierpunt aan de achterkant aan te passen en de uitsparing (van de bagagedrager plaat) voor de zadelpen ook wat ruimer te maken, aangezien dat systeem ruk in elkaar zit en je dus anders in no time je lak geschaafd hebt daar..

Doorlassen en een paar dempertjes voorop die niet TE zwaar dempen en een PX rijdt als een brommer mét achtervering.
                                (wel na het lassen alles weer even proefpassen en evt. aanpassen voordat je hem bv naar de coater brengt of spuit want aanpassingen na die tijd kosten je vaak de lak)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                                Topic starter

Kijk dat zijn dan weer andere berichten:thumb

@tonni
                                  Die zadel vering had ik al op het programma om daar tzt jou even voor aan te spreken hoe en wat.
                                  (maar sloop hem eerst wel even uit elkaar want misshien spreekt het ook wel voorzich wat er verbetert moet worden)
                                  Goeie tip trouwens om na het lassen even te checken of het blokje en enzo er nog normaal tussen past:thumb

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.