- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 oktober 2010 om 23:37 #464874
Geen idee, maar het voelt niet eens echt veel sneller dan de evo.
Maar zondag zal dat uitwijzen want dan is evert mijn teller gezien die altijd wel gemiddeld even snel was als mijn evo.9 oktober 2010 om 09:02 #464876Ik zou wel eens willen zien wat je met poelie 70/60 haald:p
9 oktober 2010 om 09:04 #464877Het is wel poelie 80 in combinatie met een Simonini koppeling he! Ik denk dat hij met poelie 70 niet heel hard meer vooruit gaat komen.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 oktober 2010 om 09:57 #464878Nee die poeli maat zo alleen in z,n boost nog kunnen alleen komt ie daar dan denk ik niet meer:D:|
9 oktober 2010 om 13:44 #464693Even een rollerbank filmpje gemaakt

En net ook even sproeier 100 gemonteerd en resutaat is dat ie nog meer 4takt in het midden gebied, maar ik hem daar zo zonder wind nog wel prima daarheen trekt naar de boost toe.
Kortom zeer irritant, want het lijkt erop dat ik door die dip in de powerband niet de juiste spoeier kan monteren.
Want ook met deze 100 is ie nog niet bruin maar eerder grijs.
Had ik vario gehad was er denk ik geen vuiltje aan de lucht geweest gezien ie dan dat dooie dip punt niet heeft.
Maargoed ook de proma cc en het powerfilter dragen hier aan bij gezien die ook dip versterkend zijn, dus monteer nou eerst spoeier 96 weer voor het toertje morgen en daarna maar eens over een ander pijpje en filter gaan nadenken.9 oktober 2010 om 13:55 #464687Ik heb anders nog wel een ander 30mm pijpje liggen voor je om te testen bij de toer morgen. Waaronder een simonini Racing 30mm, maar je hebt dan wel een veer nodig om hem te bevestigen bij de uitlaatflens.
Toch nice een filmpje te zien waarop die de rollerbank weer eens er uit rijdt.
9 oktober 2010 om 14:51 #464885Daar heb ik dan helaas niks aan ik heb de gaatje in de cilinder er namelijk nog niet in dus kunnen geen veren op.
Maar ik denk ook niet dat een andere expansie het echt gaat verbeteren ik zit nu eerder aan een orginele mb8 pijp te denken die dingen trekken heel mooi op en zijn toch bestand tegen een 9 a 9500 toeren.
Maar een opmaat pijpje speeld ook nog door m,n gedachten.9 oktober 2010 om 16:08 #464888Veertje hing ik altijd achter het carter met mijn calibrata. Zat ook altijd prima en hoefde geen gaatje te boren 😉
9 oktober 2010 om 16:16 #464889Hmmm dat zou dan misshien nog een idee kunnen wezen

@martino neem ze/hem dan maar mee naar gerard als dat niet al teveel moeite is.
Als de puf er dan is kunnen we altijd even testen
10 oktober 2010 om 00:12 #454944Ik zal kijken wat ik op de brom mee kan nemen anders is het ook niet al te ver rijden om ze later alsnog op te halen. Veertjes die ik nog had van het Polini setje neem ik in ieder geval mee blauw en zilver.
19 oktober 2010 om 00:13 #465139Ja, om eerst van start te gaan, met je afscheid van je rode Ciao en jou in je eigen perso aan te spreken;)
Andree, tik jij nou eens gauw een PX op de kop , of kom van je geloof af en koop gewoon een degelijke SI
Andree:
—————————————————————————————————————————–Ik vind een Si niet zo mooi anders had ik er wel 1 genomen gezien dat idd veel degelijker rijd dan een ciao
Gerarduz:
—————————————————————————————————————————–Maak die Bravo anders klaar , meesterlijk unieke Vespa’s! Of zit daar ook al een Peugeot kenteken op?:D
19 oktober 2010 om 00:22 #465140Das idd een probleem dat die geen kenteken heeft, plus je daar ook wat min bij het blok kan als er wat stuk is of als je bv spoeiers wil wisselen.
Plus ik een ciao unieker kan maken dan een bravo
Want heb nogal wat aanpassingen op m,n programma die hem daarna wel vrij uniek maken.
Naar 2jaar barrel rijden mag ik natuurlijk ook wel met wat sterks terug komen wil ik niet de titel barrel rijder krijgen:D19 oktober 2010 om 00:23 #465141Ik zou zeggen, kijk toch eens naar een Citta
19 oktober 2010 om 00:26 #465142Neh dat sleuteld nog steeds kut plus je bij een citta verplicht een langere vertanding nodig hebt om echt snel te gaan.
Maar naast een super bravo was de citta wel m,n 2e keuze geweest
19 oktober 2010 om 00:33 #465143Ciao is motorisch het best bij te komen idd, maar we moeten opzoek naar een PX , met of zonder stang dan? Ik zag er laatst 1 staan met stang . Of wil je dit liever niet?
We moeten wel door touren he!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.