Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

• Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

KNIJPEN IN DIE REMMEN!

Mooi hoor, ik moet dat blokje ook eens fixen.

Vincent Vario
      Bijdrager

Loopt mooi!

Andre; waarom rijd jij niet met vario?

Martijnvanheerde
        Donateur

Omdat poelie veel mooier is:D Met een beetje power erachter.

speedbuxy
          Topic starter

Vincent Vario :
            Loopt mooi!

Andre; waarom rijd jij niet met vario?

Omdat ik juist dat toeren opbouw en de boost het leukst vind:thumb
            En ik rijd al een kleine 10jaar vario met m,n scooter dus vind er ook weinig speciaals aan.
            Plus het slurt ook 2x zoveel op toertjes en heb al z,on hekel aan tanken:D

@evert
            Ja spreek je zondag:thumb
            Zullen we eens zien of dit beest wat sneller is, daar is jouw brom namelijk wel een goeie test case voor:thumb

@edjuh
            Ja ben blij dat ik die eindelijk eens heb:thumb
            Lag dus gewoon de hele tijd aan die bagger remschoenen van newfer(of hoe die rommel ook maar heet)

@martijn
            Presies jij snapt het:thumb

VespaAvanti
            Donateur

Dat klinkt erg leuk Andree, POWER genoeg:D

speedbuxy
              Topic starter

VespaAvanti :
                Dat klinkt erg leuk Andree, POWER genoeg:D

Ja de kickdown van dit blokje is wel weer wat leuker als die van de evo:thumb
                Zal ik je trouwens een geheimpje verklappen, misshien blijf ik wel met dat malossi filtertje rijden:D
                Lawaai wat eraf komt ligt namelijk wel leuk in lijn met het geluid van de uitlaat:thumb
                Plus dit voor de poot ruimte wel ideaal is:thumb

Waarom?

Hey toch maar wel je simo blokje onder de ciao gehangen:D Ziet er goed uit man en klinkt ook erg lekker zo’n simo. Wel jammer dat ik er zondag niet bij kan zijn, had dit graag willen zien maar volgend tour jaar zijn we er weer bij:thumb

tieees
                  Bijdrager

leuk geluid!

VespaAvanti
                    Donateur

Ik had ook niet anders verwacht hoor Andree:D
                      Ook jij moet er aan geloven:P
                      Er komt voor iedereen een tijd dat hij valt voor de charmes, het geluid en de prestaties van het Malossi Powerfilter:D

speedbuxy
                      Topic starter

Nou begin er alweer wat op terug te komen want begin wat raare problemen te krijgen.
                        Heb vandaag een leuk stuk gereden van een 20 a 30km om hem even wat ”in te rijden” ik rijd nu met spoeier 96 en dat rijd opzich nu goed voor de wind en met wind van de zij:thumb maar zodra ik een zuchtje tegen wind heb komt ie niet in z,n koppel en begint ie wat te sputteren.(licht 4taken lijkt het/hoort het)
                        (heb hier een filmpje van staat in de upload)

Dus dan zou je denken toch een ietsje te grote spoeier nu, dus ik na het toertje even de bougie gecheckt maar die is nog steeds wat grijzig met zwart:con
                        En die kleur heeft ie al vanaf spoeier 90:con
                        Dus begin alweer wat power filter trauma,s te krijgen:D ahoewel het half gas vol gas nu geen problemen geeft.

speedbuxy
                        Topic starter

Hier het filmpje.

Je hoort het pruttelen niet echt duidelijk, maar je ziet wel duidelijk dat ie tegen de wind in problemen heeft.

Heb nog een filmpje waar ik wel even lekker in blaas zal die straks ook even post:thumb

Martino
                          Moderator

Ik kan helaas uit het geluid van het filmpje geen gepruttel opmaken. :'( Nou valt het wel op dat je qua toeren veel problemen hebt met de wind idd. Vooral bij dat water en stukje tussen de schapen door. Direct hierna kom je weer uit de wind te zitten en trekt hij ook gelijk weer in het hogere toerensegment.

Het lijkt me sterk dat deze 48mm de oorzaak van is. Maar met je oude EVO-eurocilindro blokje had je hier volgens mij wel minder last van?

Citta_lennart
                            Bijdrager

Bij die wildroosters kan je wel hard op je kanus vallen wanneer je vering te stijf is vlieg je 6m door de lucht met die snelheid

speedbuxy
                              Topic starter

Martino :
                                Ik kan helaas uit het geluid van het filmpje geen gepruttel opmaken. :'( Nou valt het wel op dat je qua toeren veel problemen hebt met de wind idd. Vooral bij dat water en stukje tussen de schapen door. Direct hierna kom je weer uit de wind te zitten en trekt hij ook gelijk weer in het hogere toerensegment.

Het lijkt me sterk dat deze 48mm de oorzaak van is. Maar met je oude EVO-eurocilindro blokje had je hier volgens mij wel minder last van?

Nee op de film hoor je het slecht idd, is ook een geluid dat meer achter de brommer hangt, ik moest m,n hoofd namelijk ook wat scheef houden om het goed te horen.
                                En ik denk ook niet dat het aan die 48mm ligt hoor, ik voel namelijk duidelijk in het gas dat ie fockt/happert op z,on windig stukje.

En dit kan heel goed te wijten zijn aan een te grote spoeier en dat ie daardoor tegen de wind in er net wat in doodvalt.
                                Maar de bougie blijft anders vertellen als ik hem moet geloven.
                                Dus draai er morgen eerst een nieuwe in voor een verse nieuwe reading.

En anders check ik toch weer eens een 94 spoeier om te zien of het dan weg is.
                                Hij 4takt namelijk wel als ie koud is op de choke dus zo verkeerd kan de afstelling niet staan.
                                Heb er ook al een kleine 30 race kms mee opzitten.

Hier nog een stukje film van die kms.

Javad
                                Donateur

Hoe hard gaat hij nou dan?

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.