- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 oktober 2010 om 09:22 #464738
Donders, dat je met dat blok onder die brom “durft” te rijden :D:D Maar ziet er wel leuk uit 🙂 Is dat filtertje niet te bescheiden voor het testen van dit blok?
4 oktober 2010 om 10:43 #464742so andree dat ziet er mooi uit op dat oude beesje ben beniewt naar de snelhijd wat dit block wil boeken
4 oktober 2010 om 11:36 #464745docs911 :
Donders, dat je met dat blok onder die brom “durft” te rijden :D:D Maar ziet er wel leuk uit 🙂 Is dat filtertje niet te bescheiden voor het testen van dit blok?Word ook puur test rijden want echt voluit durf ik idd niet meer na dat gat erin slijpen:D
Is ie nou niet bepaals steviger van geworden.
Maar denk dat ik hem van de week maar even wat bij verstevig gezien ie waarschijnlijk nog een olle griezen voor de kiezen krijgt
@edjuh
Ja die heeft zeker wel een mooi verbrandings kamer maar een nog maffere decompressie.
(zal daar straks wel even een pic van posten)
Plus doordat de proma cc toch een kleine overhang naar voren heeft gekregen, zou het beteken dat ik de simo kop drasties moet afslijpen om het te laten passen.@evert
Ben ook wel erg blij dat ie niet zo plakkerig werd/word zoals jij beschrijft.
Ik heb nu alleen op het stukje begin bocht een heel klein beetje vast geplakt zand maar zelfs dit is zwaar verwaardeloosbaar.@Jordy
Ja ben ook benieuwd naar de uit eindelijke top
maar dat zal door de grofheid van de cilinder nog wel even duren voordat ik dat test.
Want dit blokje moet wel even wat proper in gereden worden denk ik.4 oktober 2010 om 13:27 #464746Echt vet die simo jonguhh, hopenlijk krijg je alles nog af voor de Tolle d’griezen (of hoe je dat ook maar schrijft)
7 oktober 2010 om 13:09 #464818Heb de simo aan de loop, binnen een half duwtje liep die

Eerste bevinden zijn dat het blokje wel wat meer trilt als m,n evo, en ook vind ik de optrek power ”nog” niet geweldig.
Maar hij rijd nu ook op de carb die zo achter m,n scooter is weg gekomen dus denk dat de spoeier wel wat te groot is ook al hoor het niet eens raar.
En anders zou ik de membraan klepjes altijd nog een kunnen bekijken want die sloten wel mooi af maar waren wel vrij dik en ook oud.Maar filmpje staat in de upload en is met een dik uurtje wel ready voor posting
7 oktober 2010 om 13:18 #464819oke even wachten dus 😀 wel netjes hoor meteen starten en lopen!
7 oktober 2010 om 13:45 #464820Was ie al

Weet trouwens ook al waarom het wat meer trilde.
Had de voorste blok bouten nog los zitten:D
Maar ga er morgen even lekker voor zitten en kleine blokje mee rijden om hem even te fijn tunen
Edit
Ik knijp de decompressie halverwege het filmpje een paar keer in om te checken of ie niet net wat te strak staat.7 oktober 2010 om 13:54 #464821Optrek power met een simo? Volgens mij zit je met dit filmpje nog lang niet in de powerband van de cilinder? Die simo’s staan er toch meer om bekend vooral gewoon veel rpm te draaien. Toch klinkt hij nu als best mooi moet ik zeggen ook op deze lage toerentallen.
Nu nog even een filmpje dat je een wat langer recht stuk kunt rijden.7 oktober 2010 om 14:04 #464822Martino :
Optrek power met een simo? Volgens mij zit je met dit filmpje nog lang niet in de powerband van de cilinder? Die simo’s staan er toch meer om bekend vooral gewoon veel rpm te draaien. Toch klinkt hij nu als best mooi moet ik zeggen ook op deze lage toerentallen.
Nu nog even een filmpje dat je een wat langer recht stuk kunt rijden.
Ik had voor 5mm boring en 30mm uitlaat tuit en zij inlaat toch wel iets meer power als de evo met 43euro verwacht.
Maar denk dat ze in een 200meter drag race gewoon even snel zijn ongeveer.Maar ben er verder ook niet ontevreden over zoals het nu al bij de eerste start loopt

Bougie er net ook even uitgedraaid en die is zwartig met al wat bruine neigingen
7 oktober 2010 om 14:35 #464823@martino
U vraagd wij draaien en gezien de bougie ook al wat goed gekleurd was heb ik net even een het bekende blokje om de wijk gereden.
Maar als ie maar in de buurt van z,n boost komt is dat geluid ERG:D
Je hoort het op het filmpje niet zo duidelijk maar in real life is het oor slopend:D
En dan heb ik de echte boost nog niet eens gehaald:D
Denk ook dat dit blokje hem zo naar de 100 toe scheurd als ik hem zou laten gaan
Hier het filmpje
Spoeier even na deze run bekeken en toen was ie toch wat grijzig dus van 90 spoeier maar even naar 94 gegaan

Daarna offcourse weer even een test run gemaakt om te checken alleen die staat weer in de upload.
Heb hem daarin wel even best opgetrokken en kom op die 100 terug word denk ik een 90+.7 oktober 2010 om 15:42 #464827Toch maar eens een vario aanschaffen Andree, dan kan je constant in de boost blijven rijden. 😉
7 oktober 2010 om 16:24 #464830Ja idd denk als je met vario rijdt je echt kapot gaat schrikken 😛
7 oktober 2010 om 16:42 #464831klinkt goed andree ik ben beniewt naar de top snelhijd meschein een filmpje op de rollerbank suc 6
7 oktober 2010 om 17:00 #464832Neh vario komt er niet op dat gaat toch altijd stuk:D plus ik het moment dat de boost vrij komt veel te leuk vind

@jordy
In dit filmpje trek ik hem al wel even leuk open
Rolleren ga ik pas na wat meer inrij kms want das wel een beste belasting voor een blokje.
7 oktober 2010 om 18:13 #464834gaaf hoor andree

ben benieuwd aankomende zondag:)tot dan!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.