- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2010 om 19:35 #464458
De uitlaatjes zijn weer als nieuw zo te zien, echt netjes
2 oktober 2010 om 00:17 #464691Zirri uitlaatje er vandaag even onder gehangen

Before

After

En offcourse weer even een filmpje

Blijft een leuk pijpje maar geen topper tenmiste niet op mijn setup.
volgende plan op de programma is de simo 3taps eronder hangen om even af te stellen, om er dan weer onderuit te halen en op de plank te leggen om die volgend toer jaar zo plug and play onder m,n nieuwe toer ciao te kunnen hangen
2 oktober 2010 om 04:15 #464694Zo die Zirri 3 spakers zijn zeker wel bruut. :con
😀Ow het ging om de uitlaat..
Nahjah die is ook wel grappig. :worshippyRijd niet verkeerd volgens mij, klinkt ook wel lekker moet ik zeggen.
2 oktober 2010 om 08:14 #464696Lijkt wel goed hard te gaan….en hij staat prachtig.
Misschien kan evert ook je ciao opknappen :lol
2 oktober 2010 om 10:13 #464697hij loopt zeker weer mooi, en uitlaat staat echt wel super vet
2 oktober 2010 om 13:06 #464705Edjuh :
Lijkt wel goed hard te gaan….en hij staat prachtig.Misschien kan evert ook je ciao opknappen :lol
Ja blijft 1 van de mooiste pijpje voor vespa

En prestaties vallen opzich ook wel mee, alleen weeg ik alles af naar de proma cc en dan is deze wel ietsje langzamer.
(op mijn setup)
En als evert ciao,s net zo mooi kon opknappen als pijpjes had ik er haast over na gaan denken:D@jarco en frank
Thxs
Vind hem zelf ook erg sexy daarom wou ik hem ook beslist even onder hangen.
Hij komt nu ook het mooist uit op z,on lelijke rode basis:D3 oktober 2010 om 07:08 #428181Echt een heel erg mooie uitlaat, is het ook een goeie vario uitlaat?
En o wat zou die mooi onder mijn Citta staan 🙂<3 Thunderstone
Check mijn perso!3 oktober 2010 om 12:54 #464704Geen idee ik heb geen vario omdat te testen.
Maar gezien ie mooi en geleidelijk optrekt denk ik het haast wel.3 oktober 2010 om 14:34 #464716Ben vandaag bezig geweest met het simo blokje

Zat nog te twijvelen of ik zou gaan paterswolde toeren, maar vond 25km echt te weinig om uberhoud de brom voor in de auto te sjouwen:D
En ook dat terras zitten was toch niks voor mij geweest gezien ik niet drink maar wel rook uitblaas wat op een terras meestal niet echt gewaardeerd word:D:|Maar heb met dit mooie weer wel leuke vorderingen gemaakt

Hier wat pics

Opzich is ie bijna klaar

Ik moet alleen nog even een plekje voor de cdi maken en klein stukje uit de voorophanging van de proma cc slijpen want die kan nu NET niet vast.
En decompressie kabeltje moet nog ietsje korter.
Maar das kortom geen werk meer dus verwacht hem in dezer dagen lopend te hebben
(voor degenen die het opvalt, ik heb er een 46mm pinasco kopje op want de orginele simo heeft een hele maffe decompressie en de avionic kop liet het niet toe om de proma eronder te hangen)Hier ook nog wat pics van de zirri na 20 a 25km boeken.

Mooi bruin gebakt8)@evert
Ik heb totaal geen last gehad van dat ie plakkerig werd.
Heb onder het rijden meerdere keren getest maar de lak was iedere keer keihard
3 oktober 2010 om 15:00 #464718ziet er goed uit ben echt benieuwd!!!
gr
3 oktober 2010 om 23:19 #464733Ja ben zelf ook zeer nieuwsgierig.
Denk dat ik het morgen ook meteen maar even afmaak
Moet trouwens ter info wel even kwijt dat simo blokjes opzich wel zuigen zeker voor de nieuws prijs die ze vroeger kosten.
Want de koelplaat van de geforceerde koeling past er orgineel voor geen meter op:no ik heb er best in moeten hakken en dan nog krijg je niet alle bevestegings punten vast.Ook vind ik dat je maar een best stuk uit je frame moet hakken om het passend te krijgen, het is haast zoveel dat je het gevoel krijgt een niet vespa blokje onder je brommer aan het knutselen bent.
(maar dit kan wel alleen bij ciao wezen dat weet ik niet?)3 oktober 2010 om 23:50 #464734Door al dat gehak in dit frame van je rode ciao begin ik haast te vermoeden dat ook volgend jaar speedbuxy weer op zijn vetrouwde tourfiets komt mee rijden. Het is net of je er geen afstand van kan doen. Elke tour is weer zijn laatste, maar vervolgens staat er aan de start van de volgende tour of meeting weer dit rode duiveltje. 🙂
En zie ik nou ook toch een Malossi e12 filter aan de carb hangen. Ik dacht dat jij zo fan was van de polini filter?
Ik moet wel zeggen dat dit er nog vrij subtiel uit ziet ipv zo’n te grote schuimfilter.
Had jij trouwens ook niet een 48mm Eurocilindro kopje liggen.

Ze zijn misschien niet zo mooi, maar dan heb je wel een 48mm kopje.4 oktober 2010 om 00:18 #464735Ja dat zat ik zelf ook te bedenken ik heb er nu wel heel erg mijn sporen en handtekening erop gezet en ik begin ook haast al wat gehecht te raken aan het beestje:D
Maar door de instelling dat het toch vervangen zou worden is ie toen grof gelast en ook deze hoek die ik eruit heb moeten slijpen is niet pretty gedaan gezien ik alleen nog een afbraam schijf had liggen.
Dus hij gaat toch echt veld ruimen deze winter.Malossi filter heb ik er alleen even op voor de check of ik m,n poten nog normaal op de stepje kan hebben en dat kan nog

Maar nog de malossi of de polini komt erop.(polini past ook niet)
Ik ga voor een tomos filter
KLIK
Die is wel leuk plat en kan ik dus mooi achter de kap weg werken en met een paar gaatjes op de juiste plaats erbij filter dat best genoeg
Zo,n 48mm euro kopje heb ik helaas niet liggen, want anders had ik die ondanks de looks er wel gewoon op gezet

Ik ga nu denk ik maar de simo kop of avionic kop bewerken, of als deze setup wat goed bevalt laat ik misshien dit pinasco kopje ook wel uitdraaien en voorzien van een berekende verbrandings kamer voor deze setup
4 oktober 2010 om 08:02 #464639Gebruik gewoon die simo kop man, heeft een prachtig verbandingskamertje.
4 oktober 2010 om 08:52 #464737lekker hoooorrrrrrrrr andree

gaaf dat de simo eronder hangt hehe:Dook beter van die uitlaat man,ziet er mooi uit zo,als die wat warmte gekregen heeft.
ook betyer dat die niet “sticky” is geworden.ik werdt er echt helemaal leip van….steeds als ik weer ging rijden,werdt de lak weer plakkerig,waardoor er allemaal zand enzo in is gaan zitten.
maar goed,dan heb je mooi mazzel gehad.beterrrrrrrrr;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.