Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

• Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

hey chill, mijn eerste spelcomputer was de sega mega-drive 16 bit. ik had echt een hele grote stapel spellen enzow 😛 hier in groningen is er nog een winkel waar je die games kan kopen =) ik heb nu een verrotte ps 2 die omgebouwd is en een game pc met een x360 controller.

erikbloemberg

op mijn evo heb ik ook nog de orginele 3 boutjes en die is ook lekvrij. het lijkt mij voldoende

speedbuxy
        Topic starter

pepko :
          hey chill, mijn eerste spelcomputer was de sega mega-drive 16 bit. ik had echt een hele grote stapel spellen enzow 😛 hier in groningen is er nog een winkel waar je die games kan kopen =) ik heb nu een verrotte ps 2 die omgebouwd is en een game pc met een x360 controller.

Ja die winkel ken ik denk ik wel daar heb ik een paar jaar terug nog een paar sega dreamcast spellen gekocht:thumb

@erikbloemberg
          Zijn meer die daar lekkage hebben gehad ben niet de enige.
          Spuit er meer eens wat zeepsop op en ga dan best gassen met de rem in dan durf ik haast te wedden dat ie belletjes blaast:D

Zeebodem.
          Bijdrager

=)=)

vet andree!
            mooi dat je beide in elkaar hebt zitten.ik zou ook voor de simo gaan:D

ik kreeg mijn evo trouwens ook niet lekvrij.ik heb een nieuwe pakking+ vloeibaar pakking ertussen gedaan,en nu is die wel lekvrij.
            maar,altijd beter ee

Tonni
            Moderator

Ik heb het destijds bij mijne ook meteen gedaan, en ik zag dat Arvid het bij die van Frank ook al heeft toegepast.
              Er zullen ongetwijfeld lekvrije zijn, maar de meesten lekken daar wel..
              Ik heb bij mijne die dopjes waar de kelm vd carb. achter komt, ook iets platter gemaakt omdat anders mijn carb niet echt mooi vast getrokken werd. Een dop kwam tegen de body vd carb. aan…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
              Topic starter

Tonni :
                Ik heb bij mijne die dopjes waar de kelm vd carb. achter komt, ook iets platter gemaakt omdat anders mijn carb niet echt mooi vast getrokken werd. Een dop kwam tegen de body vd carb. aan…

Ik heb voordat probleem er een stuk dikkere rubberen o ring ertussen gedaan werkte ook wel goed:thumb

speedbuxy
                Topic starter

Zo heb de evo weer aan de loop:thumb

Heeft langer geduurd dan ik hoopte dus heb geen tijd meer voor de simo gehad, en ook morgen zal dat hem niet worden denk ik want de evo zit ook nog wat werk in gezien ie niet echt op toeren komt.
                  Dus word even wat uitlaatjes testen want lijkt erop dat m,n 43euro niet van de summit houd.

Tonni
                  Moderator

Trekt wel leuk zo te zien.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                    Bijdrager

heb je nou eindelijk eens strakke trekveren in dat ding gepropt of lijkt dat maar zo:P

maar mooi dat ie weer loopt;)

Mike

speedbuxy
                      Topic starter

Tonni :
                        Trekt wel leuk zo te zien.

Zelfs dat valt in realife nog wel wat tegen hij heeft alleen wel meer power in het gas reactie gebied.
                        @mike
                        Daarom hoort het ook wat alsof ik eindelijk eens groene trekveren heb maar dat is dus niet zo.

Maar zal vandaag de canon en gianelli mega even checken gezien die ook nog wel in de boeken staan als snelle pijpjes:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

Zo vandaag m,n nummer plaat ook even gefixst want die leefde echt op z,n laaste benen.

Die is nu weer zo stevig dat ik nu nog eerder m,n achterspatbord ga verliezen:D

Ook heb ik de leo sp maar weer even onder de ciao gehangen, want de canon en mega vond ik met dit weer wat zonde.
                          (de summit is namelijk alleen van dat proefritje van gisteren al niet meer om aan te gluren zo vies)
                          Maar leo sp deed weer wonderen ding loopt weer als een trein, beter dan dat ie in tijden heeft gedaan zelfs:thumb
                          (maar blokje zal ook wel denken heerlijk nu ook al geen carterpakking meer:D)
                          Plus m,n extra spoeler rechtstreeks de uitlaatpoort in is nu ook weer weg en dat zal hem ook wel bevallen:thumb
                          Maar heb dus wel vast gesteld dat de summit(onderlangs)bagger:kots loopt op mijn setup.

Frank80cc
                          Donateur

Hey,

Zo 6 schroefjes die lekt nooit meer ghe ghe! Wel zonde dat je niet je simo hebt afgemaakt, ben echt erg benieuwd wat die doet!

Nou groetjes uit Mallorca

speedbuxy
                            Topic starter

Frank65cc :
                              Hey,

Zo 6 schroefjes die lekt nooit meer ghe ghe! Wel zonde dat je niet je simo hebt afgemaakt, ben echt erg benieuwd wat die doet!

Nou groetjes uit Mallorca

Simo ligt er binnen nu een 2weekjes sowieso onder:thumb
                              Maar gezien het weer en wat vertraging bij de evo opbouwen werd het hem voor dit toertje niet meer.

Maar nog veel zon plezier wij zullen van het weekend even door de regen te toeren.
                              (verschil moet er wezen nietwaar:D)

hansieb
                              Moderator

Zie ik het nou goed in het filmpje, buxy heeft rempower :haha

Mooi dat je evo werkpaardje het weer doet.

speedbuxy
                                Topic starter

hansieb :
                                  Zie ik het nou goed in het filmpje, buxy heeft rempower :haha

Mooi dat je evo werkpaardje het weer doet.

Ja bandje is zelfs al wat glad aan het worden:D
                                  Maar had ook wel wat in te halen:D

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.