Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

• Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Martino :
      Lees verder de pm aangezien ik ook wel een EVO carb voor je heb.

Das mooi:thumb (jammer dat je er niet 1 te koop hebt)
      Maar ik zal direct m,n brom verder klaar maken zodat morgen alleen de carb er nog maar onder hoeft.
      Zal m,n stationair sproeier en andere zaken wel even uit m,n oude schroeven dan kunnen we dat gewoon over zetten om evt slecht lopen te verkomen.

@Dm
      Ja ik vermoede ook wel dat het probleem in de carb zou zitten, maar had dit toch niet verwacht.
      Maar goed blokje is nu ook al z,n 6e jaar aan het in gaan, dus op zich mag z,on ouderdom kwaaltje ook wel eens.

DarkMagician6
      Bijdrager

Dat hij gebreken mag vertonen dat werd wel tijd ja, misschien toch een mooi moment voor een upgrade ofzo? 😀

De Brandweer
        Bijdrager

Ik zal het uitlaatpoortje van de 42 voor je meenemen morgen samen met je baseballcap en regenjastasje.

Verder kan ik nog wel een 19mm voor je losschroeven van mijn evolution mocht dat nodig zijn.

speedbuxy
          Topic starter

Nou schiet mij verdomme maar lek:boos
            Zal ik net de uitlaat en fiets tassen monteren en dan zie je dit.

Ik ben er nou ook HELEMAAL klaar mee:boos
            Heb hem het hok in geflikkerd en kom er de 1e tijd ook niet meer aan.
            2016 is duidelijk mijn jaar niet. Want ook met andere zaken wil het totaal niet meezitten.
            Nooit geloofd en karma maar 2016 brengt daar haast verandering in.

Wilk1985
            Moderator

Gooi hem maar in je auto, ik heb nog wel een binnenbandje hoor doen we vrijdagavond wel even :thumb

De Brandweer
              Bijdrager

En nu dan? Je gooit de handdoek toch niet in de ring? Ik heb wel wat setjes wielen thuis hoor of een binnenbandje.

Mocht het allemaal echt niet lukken dan neem ik wel 2 brommers mee, we willen je graag erbij hebben.

speedbuxy
                Topic starter

De Brandweer :
                  En nu dan?

Ik laat het even bezinken. Want ondanks dat dit op te lossen is heb ik er zoals nu staat er totaal geen zin meer in.
                  Het hele vertrouwen in de brom is weg en heb zoals het nu staat niet eens zin om er nog maar 1 dag op te moeten rijden.
                  En een leen brommer of blokje zie ook niet zitten, want dan zit ook niet echt lekker omdat de boel dan niet van mezelf is.
                  (en zeker met dat ”geluk” wat ik de laatste tijd heb….)

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

Joh andre gewoon op aanbod van jos of erwin in gaan en een bandje of compleet wieltje lenen half uurtje later zit het weer in elkaar en tour je gewoon mee. Een vct zonder andre kan niet en zoals je ziet hoeft dat ook niet.

Jelle
                    Moderator

Ben het volledig eens met Lennaert!

Gewoon even een leen wieltje erin en rijden maar…

De Brandweer
                      Bijdrager

Blijft toch smullen he deze perso, genoeg te lezen en te leren.

De uitlaatflens van de 42 zit in je regenpak tasje trouwens.

speedbuxy
                        Topic starter

De Brandweer :
                          De uitlaatflens van de 42 zit in je regenpak tasje trouwens.

Moeke kwam het toevallig vandaag tot ontdekking toen ze het regenpak er weer in stopte.
                          Thx nog daarvoor:thumb
                          Kan ik mooi de 42 alu weer eens in gebruik nemen als ik er zin aan heb.
                          En nog veel lees en kijk plezier:thumb

speedbuxy
                          Topic starter

Na 288 dagen word het weer eens tijd voor een update:thumb

Vandaag begonnen de Citta uit elkaar te halen omdat hij plaats gaat maken voor 2 nieuwe dames.
                            Before.

After.

Ik was erg benieuwd naar de schade van de 2 warmlopers bij de Limbo tour van vorig jaar.

Schade aan de zuiger vind ik best nog redelijk gezien het nog top liep.
                            Cilinder is daarin tegen nog zgan:thumb

Slot speling is deze keer wel iets meer als bij de 42mm alu het geval was.
                            Toch liep deze cilinder is deze staat wel beter qua koppel/power dan de 42 alu doet/deed.

Hier nog een groeps pic van een weer mooie schone kit:thumb

Ik denk dat ik met deze kit weer de Harz ga rijden gezien het erg veel koppel heeft:thumb

Hier m,n pret pakket voor de Harz:thumb

En hier m,n nieuwe dames.

De zwarte Dizzy word m,n tour brom en de Funny m,n stads brom.
                            Want de Funny wil ik gezien de vele witte delen niet teveel aan sleutelen.
                            Dus hier maak ik een goed lopende en geteste evo engine voor klaar en dan hoop ik daar zonder te sleutelen jaren op rond te tuffen:thumb

Vincent
                            Donateur

Kijk eens aan, het warme weer heeft zo te zien je sleutelspirit weer aangewakkerd:thumb.

2 mooie brommertjes heb je er bij;). Gaat je trouwe ros met pensioen?

Javad
                              Donateur

Mooie aanwinsten man, die Funny blijf ik echt te gek vinden.
                                Ik hoop voor je dat je het allemaal weer mooi aan de praat krijgt met je nieuwe setupjes.

En die Pinasco ziet er idd nog heel goed uit, die kunnen echt veel hebben.
                                Maar daar ga je wel een ander zuigertje voor gebruiken neem ik aan?

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

speedbuxy
                                Topic starter

Vincent :
                                  Gaat je trouwe ros met pensioen?

Die gaat tzt naar Erwin:thumb
                                  Maar de brug en stuur (Batavus va stuur) houd ik zelf.

Javad :
                                  Maar daar ga je wel een ander zuigertje voor gebruiken neem ik aan?

De cilinder heeft na de warm lopers nog wel een 1500km gereden.
                                  En ik heb niet een andere 42mm overmaat D zuiger liggen. Dus ik ga/moet hem wel weer hergebruiken.

15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.