- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 juni 2010 om 18:05 #462086
Ziet er nog best prima uit, maar welke poelie rijd je nu mee? En simo koppeling neem ik nog steeds aan?
Klinkt ook niet heel verschillend in vergelijk met de Evo.16 juni 2010 om 19:18 #462088Ik rijd nu met poeli 70 en orginele koppeling want de simo koppeling had ie nooit getrokken met poeli 70.
Kan je in dit filmpje wel goed zien en horen als ik onder die brug doorijd dan kom ik in een stuk wind tegen te rijden en dan trekt ie meteen de ”boost” niet meer.16 juni 2010 om 21:47 #462097Oei 😀 wat doet die op de rollerbank ? hoeveel kw?
16 juni 2010 om 22:22 #462098Die schapen zijn ook leuk 🙂 eerst rent er bijna eentje de verkeerde kant op, die had je bijna te pakken en later nog 1 die gewoon bleef staan alsof je er niet bent. Grappig,..
Maar leuk cilindertje
<3 Thunderstone
Check mijn perso!17 juni 2010 om 15:59 #462106hansieb :
Oei 😀 wat doet die op de rollerbank ? hoeveel kw?Dat zal ik vandaag of morgen nog even testen want dat heb ik nog niet gedaan.
21 juni 2010 om 13:51 #462184Vandaag m,n evo blokje weer opgehaald is dus een helicoil geworden.
Er is helaas wel nog een extra stukje carter afgebroken:(

Maar draadeind zat nog muur vast ondanks die ie zo los zat als een wiebelende melk tand.
Lui wisten ook zeker dat er ooit eens iets aan hersteld is geweest in het verleden.Maargoed dit voldoet nog wel
is alleen wat jammer dat de afdelings kneus het klusje gedaan heeft, want die vond het niet nodig om even papier in het carter te doen tijdens de werkzaamheden:|
Dus zit wat slijpsel in het carter:(Maar even een liter of 2 wasbezine er doorheen dus

(had hem persoonlijk liever even open gedrukt om goed schoon te maken, maar dan zal je zien dat m,n carter pakking kapot gaat en wil er dit weekend wel mee kunnen rijden)
En slijpsel is niet echt noemens waardig te noemen.Simo 43mm ook even op de roller gezet durf het resultaat haast niet te tonen:D maar doe het toch maar even

Hij loopt op de kop af 0,7kw wat neer komt op 55km.21 juni 2010 om 13:59 #462185Poepoe, das een beste snelheid 😛 Deze keer niet helemaal vooraan begrijp ik ? 😛 Of ga je ergens anders mee rijden?
21 juni 2010 om 14:27 #462186Ja gaat zeker zeer neet:D
Baal er haast ook van dat ik weer goeie remmen heb zonder remmen had het tenmiste op sommige momenten nog snel doen aanvoelen:DMaar ik ga gewoon weer evo,en met hopelijk ook weer m,n oude vertrouwde 2kw+

Waar ik best wel vertrouwen in heb, want dit orginele simo blokje loopt zoveel smoother met orgineel vliegwiel dan de evo het laaste jaar deed met afgedraaide vliegwielen.Die had in de hoge toeren en hele rare aparte woem woem inzitten (beetje alsof je eivormige wielen hebt) wat je op top redelijk kon voelen als beperking.
(en je reet trilde er ook af:D)
(hoor stephan hier op het einde maar:D)Maar bij deze simo zit de boost in dat laaste stukje en dat voelt 500x smoother en trillings vrijer dan bij m,n evo.
Dus ook al zal het straks qua winst niks opleveren ik rijd sowieso nooit meer met afgedraaide wieltjes.
Want mijnes komt ook nog bij tonni weg en die is meestal vrij pietje presies dus zal ook wel geen verbetering in zitten.
(misshien dat ik m,n afgedraaide wieltje ooit nog eens uit laat balanceren, maar check eerst wel eens wat een orgineel doet qua optrekken)21 juni 2010 om 17:23 #462193VespaAvanti :
Haha, ”Ah me reed!”:P
Het was echt ziekelijk, dat weet ik nog wel, ik reed echt niet met plezier hard op dat ding hoor:con
Hopelijk is het straks met ori vliegwiel een stuk verbeterd Andree
Ja ik was dat trillen wel gewend wieletje ervoor trilde namelijk nog een 3x erger, dus na montage van dit wiel vond ik dat al een hele verbetering.
Maar als je het weer vergelijkt met het simo 43blokje of jou brommer is dit ook nog steeds erg trillerig.Maar ga de evo morgen weer in elkaar zetten en dan verwacht ik gewoon weer een heerlijk trillings vrij blokje die hopelijk dan ook gewoon weer een 2kw wil draaien
21 juni 2010 om 17:37 #462194Wat zeuren jullie beiden nou over trillingen. :pest Ik heb die hele tour met een bobbel in mijn achterband en klein slagje in mijn vario gereden. Ik wist niet eens meer dat ik een reet had. 😕
PS waar haal jij snel een Evo pakking vandaan?
21 juni 2010 om 20:06 #462201Mooi dat hij morgen weer in elkaar gaat Andree

Haha, die Martino toch!:P
Pakkingen heeft hij niet nodig he, carterpakking sowieso niet omdat de carters niet van elkaar zijn geweest, en een kop en voetpakking gebruikt meneer sowieso nooit dus hij komt niks tekort om het blokje in elkaar te zetten:D21 juni 2010 om 23:20 #462207Martino :
Wat zeuren jullie beiden nou over trillingen. :pest Ik heb die hele tour met een bobbel in mijn achterband en klein slagje in mijn vario gereden. Ik wist niet eens meer dat ik een reet had. 😕PS waar haal jij snel een Evo pakking vandaan?
Vandaar dat jij het trillen tijdens het ritje op mijn ciao ook niet vernam jij was dat ook al gewend:D
En evo pakking kan ik nergens snel scoren daarom laat ik m,n blokje ondanks het slijpsel ook in elkaar zitten.
(ga wel even overdreven goed spoelen met wasbenzine)@stephan
Presies waarom moeilijk doen als het makkelijk kan die pakkingen focken met m,n timing en verzwaren m,n brommer ook nog eens met 3 tm 5 gram:D
Dus dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt;)21 juni 2010 om 23:44 #462208@ Speedbuxy: Dat jij zonder Voet en Kop pakking rijd kan ik niet begrijpen.. Dan moet je toch wel wat lekkage hebben of heb ik dat mis?
Ben in ieder geval blij voor je dat je blok weer gemaakt is, Kun je weer blazen8)
22 juni 2010 om 09:30 #462214
.-{2F4OV}-.Hij rijdt toch niet zonder kop/voetpakking…
Hij heeft m gwoon in elkaar laten zitten zoals ik begijp;)
Zijn evo pakkingen nergens meer verkrijgbaar btw??
22 juni 2010 om 09:34 #462215.-{2F4OV}-. :
Hij rijdt toch niet zonder kop/voetpakking…Hij heeft m gwoon in elkaar laten zitten zoals ik begijp;)
Zijn evo pakkingen nergens meer verkrijgbaar btw??
Hij rijdt al jaren zonder kop en voetpakking 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.