Vespa-Ciao.NL
:: Sparcon doet niks

Home Forums Algemeen Oude topics Sparcon doet niks

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

Ik heb hem retour afzender gedaan. Ik heb de Berini ontsteking destijds ook gewoon onder de brommer gehad en me een ongeluk geduwd…

De standaard ontstekingen kan je uit de losse hand nog laten vonken, dus verwacht ik dat ook van de sparcon, mn brommertje moet ook gewoon rustig stationair willen lopen. De boormachine waar ik in dit geval mee getest heb maakt 1500 RPM en als ie dan nog maar een lelijk klein oranje vonkje produceert, wil ik er niet mee rijden. Misschien zou hij er wel op hebben gelopen, maar ik wilde het risico van een slechte of onjuiste verbranding met de eventuele gevolgen niet nemen.

En dat het bij mij altijd raar doet is een beetje overdreven, ik heb met het gewone spul vrijwel nooit problemen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

barry
      Donateur

Je had de sparcon beter naar mij gestuurd.Zo zou ik het eens kunnen proberen.Ik durf verwedden dat ik het voor elkaar krijg.

Tonni
        Topic starter

Ja dat zou zomaar kunnen. :lolHet kan soms gek lopen. Je kan ‘Team Wasted’ eens mailen, daar had ik hem van.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

teamWasted
          Bijdrager

barry :
            Je had de sparcon beter naar mij gestuurd.Zo zou ik het eens kunnen proberen.Ik durf verwedden dat ik het voor elkaar krijg.

pm me maar als je intresse hebt 😉

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.