Vespa-Ciao.NL
:: Spaakwielen opknappen

Home Forums Techniek Framedelen Spaakwielen opknappen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rick.

Hallo,
      Heeft iemand hier ervaring met spaakwielen opknappen? Die roestige dingen zijn ook niet mooi.
      Heef er iemand een tip hoe je die dingen weer blinkend en roest vrij kunt maken?

Rick

criminalmindz
      Donateur

Ik zou ze laten stralen, en daarna laten coaten of spuiten.
        Of oppoetsen met belgom/polijsten.

SneakerMonyet
        Bijdrager

Ik ben ook weer van plan om een ciao tegaan kopen.
          wil daar dan ook spaakvelgen opzetten ben ook erg benieuwd of er mensen zijn met ervaring van het opknappen van de velgen.

wat ik wil gaan doen is de velg rand laten poedercoaten en dan de spaken laten verchromen of er nieuwe in zetten.
          Iemand enig idee wat het verchromen of het laten plaatsen van nieuwe spaken ongeveer kost ?

Rick.

Ja jongens ik ben eruit. De spaken en de velgrand goed schoonmaken met staalfix en brillo (Soort sponsjes met zeep erin, zie Google). Dat werkt goed en je krijgt er veel mee weg.:lol

thierry93
            Donateur

Brillo is perfect voor vliewroest op chrome delen. Daarna alles schoonmaken en mooi poetsen met chromepoets of gewoon commander.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.