Home › Forums › Techniek › Framedelen › Sp te koop
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 3 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 december 2005 om 18:24 #161370
Ik heb bij mijn ciao mix aankoop
een SP uitlaat erbij gekregen, maar dat ding valt me teveel op en heb toch maar een 50cc cilinderde uitlaat zit geen demper bij inbegrepen
bied maar als iemand interesse heeft
en heb t liefst dat je em komt afhalenps. ziet er echt nog goed uit, die jongen had ‘m 2 maanden in de zomergebruikt
16 december 2005 om 18:34 #162976Ik heb wel interesse heb je er een foto van of heb je msn?????? Kunnen we het daar afhandelen.
Alvast bedankt
16 december 2005 om 18:39 #162977Ja hoor, martyn1986@hotmail.com
16 december 2005 om 18:41 #162978Niet wegdoen Martijn, bewaar ‘m voor later, misschien wil je er in de toekomst wel wat harder mee rossen?
Ik had ‘m gehouden voor die paar centen!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!16 december 2005 om 18:45 #162979nou, ik moet er mee naar school rijden (met mijn brommer)
woon ongeveer 2 minuten van het politiebureau af, waar ik langs moet om bij mijn vriendin te komendus dat is geen goed idee, daarbij ben ik al 19 en ben ik niet van plan nog lang brommer te rijden en leovince maakt al te veel geluid
merk tevens weinig verschil tussen uitlaten, origineel, leo en sp
ga binnenkort misschien weer de originele eronder zetten en verkoop ik de leo die er nu onder zit ookwel lekker goedkoop en leuk om te doen, kan er niet van afblijven
16 december 2005 om 19:00 #162980martyn1986 :
nou, ik moet er mee naar school rijden (met mijn brommer)
woon ongeveer 2 minuten van het politiebureau af, waar ik langs moet om bij mijn vriendin te komendus dat is geen goed idee, daarbij ben ik al 19 en ben ik niet van plan nog lang brommer te rijden en leovince maakt al te veel geluid
merk tevens weinig verschil tussen uitlaten, origineel, leo en sp
ga binnenkort misschien weer de originele eronder zetten en verkoop ik de leo die er nu onder zit ookwel lekker goedkoop en leuk om te doen, kan er niet van afblijven
wat bedoel je dat je er geen verschil in merkt?
als ik naar je setup kijk, heb je 50cc..dan lijkt het me wel duidelijk waarom een sp geen zin heeft…
had je verder ook een prijs in gedachten?
16 december 2005 om 19:23 #162981dat kan idd aan mijn setup liggen, maar doordat het weinig effect heeft en liever geen boete heb ligt het voor de hand dat ik een leo eronder heb, die ik tevens matzwart heb gespoten dus valt die ook al minderop
heb niet echt een prijs in gedachten, een ene ricardo had me er 50 euro voor geboden
hij hangt bij daytona aan de muur voor 110 euro dacht ik?
maar kijk maar bied maar ietsals je em maar kunt komen afhalen, Roermond
16 december 2005 om 20:20 #162982maar hij staat te koop ZONDER carbon demper (die je er dan weer bij moet kopen voor 50 euro)…
mmm…neej sorry dat wordt niets…
16 december 2005 om 20:27 #162984Fred, demper kan ik voor je regelen!
16 december 2005 om 20:56 #162985Fredzzz :
maar hij staat te koop ZONDER carbon demper (die je er dan weer bij moet kopen voor 50 euro)…
Ik zie jou ook nog niet 3 uur in de auto zitten voor een uitlaatje 😉
GreetZzZz Tom
16 december 2005 om 21:30 #162986Turbo Tommy :
Fredzzz :
maar hij staat te koop ZONDER carbon demper (die je er dan weer bij moet kopen voor 50 euro)…
GreetZzZz Tom
Heb ook een paar dagen geleden top one gekocht voor 45 incl verzendkosten 🙂 daarvoor heb je tpg post he
16 december 2005 om 23:14 #162987Turbo Tommy :
Fredzzz :
GreetZzZz Tom
neej goed…
maar als je iets wil verkopen, doe dan ook de moeite om het te verzenden…(vooral op een site waar mensen uit heel nederland op komen)…
@ hansieb…ik spreek je @ msn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.