Home › Forums › Perso’s › Collecties › SKMP Boxer Collection
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden, 1 week geleden door SKMP.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Hallo vanuit Duitsland.
Ik ben een paar jaar geleden met de hobby begonnen en ben steeds meer verliefd geworden op het Boxermodel.
Mijn eerste witte boxer

Mijn tweede (voor)

Mijn tweede (herbouwde)

Mijn derde (voor)

Mijn derde (herbouwde)

Mijn vierde (voor)
Mijn vierde (herbouwd)

Je kunt alle brommerverhalen vinden op Instagram: “Vesperano”.
- Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door SKMP.
SKMPNice,
Welk type subframe heb je op de groene boxer zitten?16 april 2025 om 00:51 #828540Op de groene staat “Speruma nen Gripe”
Een particuliere fabrikant uit Italië. (uit de Monfa scene)Op de paarse boxer zit een “DBR” onderbouw, ook uit Italië.Beide gemodificeerd op het Boxer frame

- Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door SKMP.
SKMPWat een mooie collectie Boxers.
Als ik dit zo zie, heb ik spijt dat ik laatst mijn boxerframe van de hand gedaan heb.17 april 2025 om 13:32 #828545Wat een mooie collectie Boxers. Als ik dit zo zie, heb ik spijt dat ik laatst mijn boxerframe van de hand gedaan heb.
Staan er zat op mp, compleet en al. Met en zonder kenteken.
Rijden maar.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.17 april 2025 om 13:58 #828547Gave collectie!
Mooi gerestaureerd 😀
Zeer mooie Boxers, pracht collectie inderdaad.
Heb ook een witte boxer, exact de zelfde en ook nog in een goede staat als die van jou
TICKLING BARN18 april 2025 om 15:28 #828551Hartelijk dank!
Het Boxer model wordt steeds populairder, in ieder geval in Duitsland.Ik kom langzaam ruimte te kort, er zijn ook twee Ciao 😉SKMPSuper mooie collectie, sinds kort ook eigenaar geworden van een boxer maar ik kan zeker zien waarom je hier enthousiast van wordt!
Loopt zon sito Nero die je onder je blauwe boxer hebt een beetje?beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.De Sito-uitlaat is OK. Lekker stil en komt iets hoger in toeren, maar slechts een goede originele vervanging.
SKMP22 april 2025 om 23:27 #828580Mooi hoor, de Boxer heeft ook mijn hartje gestolen.
Welke bandjes zijn dit? (welche Reifen sind das):
22 april 2025 om 23:36 #828581Mitas Mediterra MC51
vorne 17×2.50
hinten 17×2.75SKMP25 april 2025 om 13:11 #82858525 april 2025 om 13:32 #828587 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.