Vespa-Ciao.NL
:: #SOLOS ROLOS

Home Forums Perso’s Projecten #SOLOS ROLOS

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zevenenergie
    Donateur

Ga je hier de El citta trekstart op monteren?

#RIDINGSOLO

Misschien. 😕

#RIDINGSOLO

Wat te doen? na monteren topsnelheid bereikt

Wilk1985
          Moderator

Gaat de goede kant op met deze Kinetic 🙂

Werkt de 12V aansluiting? Daar zou ik welk eens meer foto’s van willen zien!

#RIDINGSOLO

kabelboom bedrading word allemaal custom made.even als de verlichting
              btw dit is niet jouw zwarte(donor) Berini dit is mijn rode op kenteken.

Sven-L
              Bijdrager

Ziet er gaaf uit!

Wilk1985
                Moderator

#RIDINGSOLO :
                  kabelboom bedrading word allemaal custom made.even als de verlichting
                  btw dit is niet jouw zwarte(donor) Berini dit is mijn rode op kenteken.

Dat weet ik 🙂 Daarom vroeg ik het ook, ik wil dat systeem graag eens zien! Ga dit zeker volgen.

#RIDINGSOLO

Dit ga ik standaard meegeven aan me beestjes

bartklumpenaar
                    Bijdrager

Wat ga je met die IC’tjes doen ?
                      Die sigaretten aansteker heb ik zelf ook op mijn Citta.
                      Heb hem in mijn koplamp zitten.
                      Vindt het een beetje een vervelend ding om te monteren in verband met die ring die je maar een halve slag kan draaien.
                      Heeft te maken met die gleuf waar je hem over kunt schuiven.

#RIDINGSOLO

Update !

Weer wat brommers verder.

Nu dit.

Een graffiti gespot op MP. Natuurlijk gelijk gefikst en opgehaald in Adam.
                        Plaatjes zeggen alles zeg ik dan maar

Een Leuke Avanti van Speedbuxy overgenomen. Gelijk gedoopt met een leuke VCM 2017.
                        Hij staat nu even stil ter restauratie. Maar geloof me. Die gaan we vaker zien.

Hier nog een plaatje naast zn broer in testmode

Nog het een en ander gecoat 👌🏾

Javad
                        Donateur

Die gecoate citta frames zien er gelikt uit man, wat ben je daarmee van plan?
                          Ga je twee citta’s opbouwen?
                          En die Graffiti ziet er nog goed uit, mooi origineel. Hoe zit dat met dat witte achterspatbord, hoort dat zo?
                          De kappen lijken mij namelijk allemaal in kleur gespoten behalve het achterspatbord,..?

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

Martino
                          Moderator

Inderdaad benieuwd hoe je de Citta’s gaat opbouwen,de petrol Crazy? De roze plaats ik nog niet zo.
                            De Graffiti is een mooie, maar had je er ook al niet 1?

@javad; Het achterspatbord hoort idd wit en dit was in NL ook verplicht in die tijd.

#RIDINGSOLO

Martino :
                              Inderdaad benieuwd hoe je de Citta’s gaat opbouwen,de petrol Crazy? De roze plaats ik nog niet zo.
                              De Graffiti is een mooie, maar had je er ook al niet 1?

@javad; Het achterspatbord hoort idd wit en dit was in NL ook verplicht in die tijd.

Klopt ik heb nog een nette Graffiti. Stand staat op 2
                              Hier een hele oude foto van m in verkouden toestand. 😂

Een crazy en een Ghypsi gaan het worden. De kleur valt op de foto wat verkeerd. Maar moet goed komen.
                              En niet 2 Cittas maar 3 die Opgebouwd gaan worden

Ook eigenaar geworden van deze sexy lady uit 89. Op kentekencard.
                              Dus een oldie

Javad
                              Donateur

Heb jij wel een degelijke schuur waar je dit moois allemaal in kunt zetten?
                                Ik zie het allemaal een beetje in de brandgang of op de overloop staan, kun je het nog een beetje kwijt?:)

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

#RIDINGSOLO

Ik heb er meerdere 😉

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.