Vespa-Ciao.NL
:: Snorretje gaat steeds langzamer

Home Forums Techniek Problemen oplossen Snorretje gaat steeds langzamer

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Ja joh!

1

Anoniem

Het was toch de uitlaat..compleet dichtgekoekt en bij het verwijderen zo lek als een mandje bij de aansluiting. Rito scooters heeft er een nieuwe uitlaat onder gezet en ik ga nu als de brandweer! Helaas wel een bak herrie, iets wat ik niet gewend was maar mijn ouwe trouwe uitlaat is er niet meer dus nu één met een grotere diameter. Nu nog op zoek naar een paar knappe cranks en trappers dan is al het chroom straks vervangen..wie weet waar ik moet zoeken en hoe herken ik de goede?

Wim
        Bijdrager

Bijvoorbeeld:
          https://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/framedelen/diverse-framedelen.html
          Hebben ze er een Citypower uitlaat onder gezet zeker?

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Anoniem

Hee Wim!

Ik ga even kijken naar de door jou gestuurde link! En nee..ik heb geen idee wat er nu onder hangt te knetteren, maar ja..ze kunnen mij nog ijs verkopen op de Noordpool. Wel een vreselijk aardig adres, doen moeite en zijn betaalbaar. Alleen heb ik nu geen sirene meer nodig..je hoort me van verre en daar baal ik wel van.

Wim
            Bijdrager

Doe eens een foto van de uitlaat op je brommer,
              ze zullen er toch geen expansieuitlaat op hebben gezet. Haha.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Anoniem

Ik zal morgen een foto maken! En volgens de monteur bij Rito passen geen van de cranks …wél de trappers. 😥

1

FonS
                Bijdrager

Je hebt momenteel een spieloos crankstel, dus de reguliere cranks passen inderdaad niet. Spieloos is niet zomaar verkrijgbaar helaas.
                  Een oplossing zou zijn om ook de trapas te vervangen, dan kun je standaard cranks monteren.

Anoniem

Ha die Fons! Dank je wel voor je reactie, het zal dus zo goed als onmogelijk zijn dát te vinden..ik houd moed en hoop het ooit tegen te komen!

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.