Vespa-Ciao.NL
:: Snorfietser moet de weg op

Home Forums Algemeen Nieuws Snorfietser moet de weg op

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Cittali
    Bijdrager

Kunnen we niet eens met zn allen naar amsterdam om een dag allemaal massaal op de weg te rijden? Braaf met zn allen 25km/ph met een helm op (of zonder hoor)?

DarkMagician6
      Bijdrager

Het is omdat Amsterdam zover weg is van hier, anders had ik wel mee gedaan. (Alhoewel, mijn brommer heeft nogal moeite om langzamer dan 35 te rijden.)

Cittali
        Bijdrager

Denk dat we daar allemaal wel moeite mee hebben 😀
          Als het zo ver mocht komen, gaan we er gewoon voor, desnoods laten we een paar busjes vertrekken, die vinden we dan wel.

freak
          Bijdrager

hier in het dorp zijn helemaal geen fietspaden.
            dus het maakt hier geen drol uit, we rijden hier allemaal op de gewone weg.

EJ
            Bijdrager

Is hier nu al meer over bekend nu dat dit op de homepage staat?
              Bijvoorbeeld, mogen de snorfietsers dan ook 45km/u?

SuperSi
              Bijdrager

naai dan dehele snorfiets er uit, klap iedereen een helm op met een maximale snelheid van 60km/u want dat halen de meeste scooters wel.
                Of voer scooter in als officieel voortuig en ga dan onderscheid maken tussen bromfietsen/snorfietsen en scooters.

wim v8
                Bijdrager

De dag dat dat ingaat ga ik met me snor heerlijk de weg op met 25km/pu!! Auto’s zieken haha, ik heb er nu al zin in.

Gr. Wim.

Nick050
                  Bijdrager

Ik hoop toch niet dat dit doorgaat,
                    Dat wordt dan (nog meer)boetes sparen denk ik,
                    Ga toch niet met 25 met een helm op mn kop zitten
                    Leuk bedacht weer:kots

niemand
                    Donateur

Ben benieuwd of dit doorgaat, want ik heb alleen een paar maanden terug hier iets over gehoord en daarna niks meer.
                      Dus vraag me af wanneer dit artikel op internet kwam. :pest

Daan777
                      Moderator

Ik hoorde het vandaag weer op de radio.

Het ziet er naar uit dat elke gemeente mag gaan bepalen of ze de snorfietsers op de weg of het fietspad willen.

hansieb
                        Moderator

Nou moet ik wel zeggen dat het fietspand wel erg vijandig is voor een snorfietser!

1. Allerlei lui die denken dat je midden op het fietspad moet fietsen.
                          2. Opa’s en oma’s die zwalkend rond de middenstreep van het fietspad rijden.
                          3. Het verschil in snelheid is extreem als je snorfiets dan ook maar iets harder loopt.
                          4. Volk met oordoppen welke je niet eens hoort of ziet en hierdoor ook al eens is blijven haken.

Misschien moet ik ook gewoon maar wat meer gaan fietsen ;)!

wim v8
                          Bijdrager

Anders ga ik electrisch terug op t fietspad,

Gr. Wim.

Guido
                            Donateur

In plaats van de wet veranderen kunnen ze beter de wet gaan handhaven.
                              Of nog beter: de maatregelen aanscherpen!
                              Pleur al die opgevoerde snorscooters in de pers!

bram0vitz
                              Bijdrager

Het wordt tijd dat Nederland een keer leert dat het niet alleen om Amsterdam gaat.
                                En als Amsterdam zoveel moeite heeft met de regels en wetten van Nederland dat ze maar hun eigen regels voor alleen Amsterdam maken.

tevens zie ik hierin wel een mogelijkheid om een heleboel mensen te naaien door een colonne van snorfietsers op de rijbaan te laten rijden die alles op houden, neem aan dat de politie daar niks aan kan doen sinds je je gewoon aan de wet houd.

Pleur al die opgevoerde snorscooters in de pers!
                                daar ben ik het wel mee eens

beetje prutsen hier en daar
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

DarkMagician6
                                Bijdrager

Als deze regel doorgaat vind ik ook dat ALLE regels voor snorfietsen hetzelfde moeten worden als voor brommers. Dus ook de maximale snelheid omhoog naar 45.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.