Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › Snorfiets –> Brommer
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 5 maanden geleden door kevlar.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 oktober 2005 om 21:06 #166439
Ik heb weer eens een vraag, kan je een verzekerde snorfiets zomaar opvoeren tot brommer, er een geel plaatje op plakken, helmpje gaan dragen en legaal gaan rijden (met dezelfde verzekering)? (met het oude systeem dan, dus zonder dat hij geregistreerd staat enzo en zonder die nieuwe kentekens)
17 oktober 2005 om 22:03 #170029Nee,misschien doen ze niet moeilijk,maar in het kan officieel niet.
18 oktober 2005 om 03:07 #170033Nee.Als je gepakt wordt, krijg je er een voor opgevoerd en een voor verkeerde plek op de weg. Ben je zo 100 euro lichter.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...18 oktober 2005 om 12:31 #170035Offtopic:Ik heb nog bromframes zat:P Als iemand hem wil ruilen voor snor is hij meer dan welkom;)
Ontopic: Het kan dus gewoon niet; al zullen ze je niet controleren of het wel een geel plaatje is….(net of er mensen met plezier op een ciao met helm rijden)…
18 oktober 2005 om 12:36 #170036Ik heb het ook een keer gedaan. Ik was net 16 en wilde een beetje mijn maat kunnen bijhouden, maar ik had een snorfiets die 25 ging. Dus ik dacht nou dan maak ik er toch gewoon een brommer van; heel dat ding superslecht opgevoerd, reed 55 maar trok voor geen meter. Moest ik op de roller, kreeg een boete omdat het een snorframe is. Vind het trouwens echt een stomme regel, zo’n snorframe is 100% even sterk als een bromframe….Ik had een geel plaatje en ik droeg een helm, dus eigenlijk deed ik alles wat een bromfietser deed, inclusief verkeersregels. Maar ja regels zijn regels…:S Zou het zelf niet doen, of je moet een brommerframe regelen.
18 oktober 2005 om 22:02 #170039OK, stom zeg.. gaan ze bij elke rollerbank je kapper erafhalen? Op mijn verzekeringsbewijs is niks te zien van een snornummer ofzo!
19 oktober 2005 om 12:27 #170042Staat voor op je balhoofd aan de linkerkant…Bij een snorfiets staat er bijv een S(snorfiets)-0003
Overige nummers zijn brom
19 oktober 2005 om 12:39 #170043Maxim :
OK, stom zeg.. gaan ze bij elke rollerbank je kapper erafhalen? Op mijn verzekeringsbewijs is niks te zien van een snornummer ofzo!Bij mij hadden ze idd de kappen eraf gehaald. Ik wist het al ik baalde al van binnen zeg maar. Maar ik zei tegen die wouten dat ik van niks wist, dat ik hem als brommer had gekocht… maar ja moest toch betalen, was volgens mij iets van 60 euro ofzo alles bij elkaar, omdat hij ook 30 km/h te hard liep voor een snorfiets:S
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.