Vespa-Ciao.NL
:: snelste 70cc en vario uitlaat

Home Forums Techniek Opvoeren snelste 70cc en vario uitlaat

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Donateur

just1991 :
      ik heb een 1:13 vertanding dus ik ben bang dat ik beste overtoeren ga maken 😛 en dat ik als een gek trek maar dan iets van 40 ga… en ik moet en zal 65 gaan 😛

Dat kan je zeker halen , ik reed met een Polini 60cc alu incl.Proma Cannon ook 65km/h , wel het 17″inch velgen en 115kg strafgewicht op mijn SI.

De Cannon is enigzins te vergelijken met Simo racing, dus als je hem nauwkeurig hoogtoerig afstelt , is dat degelijk haalbaar als je cilinder de toeren aan kan.

Het trekt als en beest en mensen schieten aan de kant, je hebt iig geen claxon nodig.:P

Succes!

thei

nou ik heb ook altijd met 1/13 gereden todat me de tandwielen en loopstandknop met koppelingshuis en alles me voorbijkwam
        met ori vario 90mm schijven en tecknotil kitje maar hij trok wel bruute autowheelys 😛 met een dr evotje haha maar nu ben ik aant afdwalen ik had de leo handmade oud model en die is van 0 tot top de beste keuze voor mij

just1991
        Topic starter

oke dus de keuze is:
          Proma cc
          Polini Top One
          Simonini Racing
          Leovince Handmade (beetje lastig te verkrijgen dus valt af)

welke van die is het snelst ? (hoogste top)

Tonegido
          Bijdrager

calibrata, proma gun en cannon gaan misschien nog wel harder denk ik, proma cc en simoni racing zijn de snelste van die 4.

just1991
            Topic starter

ik weet dat de proma gun en cannon zo ie zo nog harder gaan maar kan jij daar aan komen dan 😛 ik namelijk niet 🙁 had gister een man op marktplaats een e-mail gestuurt of hij zijn Gun verkocht maar nog geen antwoord…

Shaker
              Bijdrager

just1991 :
                ik weet dat de proma gun en cannon zo ie zo nog harder gaan maar kan jij daar aan komen dan 😛 ik namelijk niet 🙁 had gister een man op marktplaats een e-mail gestuurt of hij zijn Gun verkocht maar nog geen antwoord…

Ik heb nog een handmade te koop staan in prima staat 😛 is wel al 90 op geboden momenteel, weet niet hoeveel je te besteden hebt. foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=CCQO4UJY

Tonegido
                Bijdrager

Ik heb zelf een cannon tekoop staan, kijk maar in het verkooptopic 😉 pm bij interesse!

just1991
                  Topic starter

die leovince gaat eigenlijk wel iets te ver boven mijn budget

de cannon is inderdaad erg leuk ! alleen het linkse model laat ik nou net een zijstandaard hebben en ik geen zin heb om de boel weer te verbouwen maar verder een leuke uitlaat raar dat hij nog niet is verkocht… ik bedoel als je de tunings pagina bekijkt is het een waar beest voor je vespa 😛

maar ik ga denk ik toch voor een 2de hans proma cc’tje aangezien ik een beetje krap bij kas zit…

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.