- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door just1991.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 januari 2010 om 17:23 #196688
just1991 :
ik heb een 1:13 vertanding dus ik ben bang dat ik beste overtoeren ga maken 😛 en dat ik als een gek trek maar dan iets van 40 ga… en ik moet en zal 65 gaan 😛Dat kan je zeker halen , ik reed met een Polini 60cc alu incl.Proma Cannon ook 65km/h , wel het 17″inch velgen en 115kg strafgewicht op mijn SI.
De Cannon is enigzins te vergelijken met Simo racing, dus als je hem nauwkeurig hoogtoerig afstelt , is dat degelijk haalbaar als je cilinder de toeren aan kan.
Het trekt als en beest en mensen schieten aan de kant, je hebt iig geen claxon nodig.:P
Succes!
18 januari 2010 om 17:37 #196690
theinou ik heb ook altijd met 1/13 gereden todat me de tandwielen en loopstandknop met koppelingshuis en alles me voorbijkwam
met ori vario 90mm schijven en tecknotil kitje maar hij trok wel bruute autowheelys 😛 met een dr evotje haha maar nu ben ik aant afdwalen ik had de leo handmade oud model en die is van 0 tot top de beste keuze voor mij19 januari 2010 om 18:19 #196694oke dus de keuze is:
Proma cc
Polini Top One
Simonini Racing
Leovince Handmade (beetje lastig te verkrijgen dus valt af)welke van die is het snelst ? (hoogste top)
19 januari 2010 om 18:23 #196693calibrata, proma gun en cannon gaan misschien nog wel harder denk ik, proma cc en simoni racing zijn de snelste van die 4.
19 januari 2010 om 18:34 #196695ik weet dat de proma gun en cannon zo ie zo nog harder gaan maar kan jij daar aan komen dan 😛 ik namelijk niet 🙁 had gister een man op marktplaats een e-mail gestuurt of hij zijn Gun verkocht maar nog geen antwoord…
19 januari 2010 om 18:43 #196696just1991 :
ik weet dat de proma gun en cannon zo ie zo nog harder gaan maar kan jij daar aan komen dan 😛 ik namelijk niet 🙁 had gister een man op marktplaats een e-mail gestuurt of hij zijn Gun verkocht maar nog geen antwoord…Ik heb nog een handmade te koop staan in prima staat 😛 is wel al 90 op geboden momenteel, weet niet hoeveel je te besteden hebt. foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=CCQO4UJY
19 januari 2010 om 19:09 #196697Ik heb zelf een cannon tekoop staan, kijk maar in het verkooptopic 😉 pm bij interesse!
19 januari 2010 om 19:16 #196698die leovince gaat eigenlijk wel iets te ver boven mijn budget
de cannon is inderdaad erg leuk ! alleen het linkse model laat ik nou net een zijstandaard hebben en ik geen zin heb om de boel weer te verbouwen maar verder een leuke uitlaat raar dat hij nog niet is verkocht… ik bedoel als je de tunings pagina bekijkt is het een waar beest voor je vespa 😛
maar ik ga denk ik toch voor een 2de hans proma cc’tje aangezien ik een beetje krap bij kas zit…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.