- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 7 maanden geleden door Dr Gonzo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 augustus 2016 om 20:57 #185230
Hallo,
Ik heb net gister mijn Vespa gekregen, alleen hij trekt heel langzaam op. Hij haal 45 maar daar heb ik 1 km voor nodig. Wat zijn de beste upgrade aan de brommer die ik kan doen. Met ong een buget van 70 euro. Zo ver ik weet ik de brommer nog normaal niet geüpgraded. Ik weet dat de uitlaat bij de cilinder 22mm is. En ik ben een beginner dus ik weet nog niet alle termen
8 augustus 2016 om 21:33 #202755Hoi,
welkom op het forum! Als je Vespa echt (te) weinig power heeft kun je misschien beter kijken of alles echt in orde is, loopt de motor goed stationair?
Als goedkope upgrades om sneller op te trekken zou ik eerst kijken naar je carburateur en luchtfilter, wat voor zit erop? Als je hier een grotere opzet kan er meer lucht en benzine de motor in (=meer power). Een andere uitlaat is daarnaast ook altijd leuk 8)
Verder is het relatief makkelijk om een grotere of kleinere poelie (+v-snaar) te nemen.9 augustus 2016 om 11:34 #202756Dankje
In ga kijken naar een lucht filter en carburateur, is voor de uitlaat een citypower goed? veel mensen raden die aan.Maar bedank voor de snelle reachtie
9 augustus 2016 om 15:22 #202757De citypower rijdt prima op verschillende setups 😉
9 augustus 2016 om 20:12 #202473Hallo en welkom op dit forum!