Vespa-Ciao.NL
:: sneller optrekken

Home Forums Techniek Opvoeren sneller optrekken

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pannenkoek
    Topic starter

hallo,

ik heb een ciao mix, met een 70 cc malossi en een proma cc uitlaat eronder. ook zijn de carters geveild.
      ik haal er nu 65 km/h mee, maar hij trekt niet supersnel op ofzo….
      ik zou graag zo snel mogelijk willen optrekken (liefst wheely) maar niet zoveel van de top kwijt raken (lieft 70 km/h zelfs)
      is dat mogelijk??
      wat voor setup zouden jullie me dan aanbevelen?

groeten

SjoerdCiao
      Donateur

Dan moet je toch al een vario aandrijving hebben, als je wheely wilt, en deze zijn zeer prijzig, alleen de vertanding van malossi kost nieuw al 99euro.
        En de vario zelf rond de 60 euro, en de vsnaar, 7euro, je vind ze ook gebruikt hier op het forum, kijk maar eens rond;)

pannenkoek
        Topic starter

okee, bedankt…
          ik had inderdaad al eens iets gehoord over vario, maar ik ben bang dat ik het er zelf niet op krijg, en wat ik er allemaal voor nodig heb :S

Geert (H) Ciao

snel optrekken met een hoge top wil alleen met vario:). Als je met vario wilt rijden ben je een varioklok nodig met achterkoppeling + schijven. een variosnaar en een voorvario voor op je krukas. Dit zal je max 150 eu kosten. Maar dan heb je wel autowheelies:D

pannenkoek
            Topic starter

ik zal eens kijken, lijkt me wel aantrekkelijk 😉
              hebben jullie nog complete setjes waar jullie tevreden over zijn?

Geert (H) Ciao

als ik jou was zou ik zoeken naar een vario setje met malossi voorvario. Of een vario setje en een malossi multivar op jmpb bestellen:)

pannenkoek
                Topic starter

ik zal er eens rondneuzen 😀

en dat heb ik dus gedaan, en ik heb een setje gevonden (althans, dat denk ik)
                  http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?cPath=50_85_350&products_id=2548
                  kan deze op een ciao mix, en is dit een complete set? (behalve snaar)

vespa rider
                  Bijdrager

coen houd even je mond dicht

Dylan
                    Donateur

vespa rider :
                      coen houd even je mond dicht

denk niet dat dat zal passen… en nee dat is alleen de vario nu heb je nog een varioklok en een achterkoppeling nodig,
                      op jmpb heb je mooie setjes ( is alleen vario dus ) :
                      http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=723
                      en
                      http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=730

greetz, Bromfreak666

pannenkoek
                      Topic starter

okee, bedankt bromfreak…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.