:: Sneller met meer gewicht:s
-
BazTopic starter
Ik loop nu kranten en dan zit er zown grote tas vol met kranten achterop en dan gaat mijn ciao sneller :s
1.hij maakt meer toeren
2.gaat sneller
Wat is dat met die ciao’s? heeft iemand hier een verklaring voor wrom die met zown lading achterop veel beter rijd dan zonder?
Ik heb ook wel is gemerkt dat mijn ciao als je de compressie niet indrukt en dan ff hard naar voren drukt dat ie aan gaat en ook het duwen zonder fietsstand gaat zwaarder dan bij andere ciao’s.
Baz :
Ik loop nu kranten en dan zit er zown grote tas vol met kranten achterop en dan gaat mijn ciao sneller :s
1.hij maakt meer toeren
2.gaat sneller
Wat is dat met die ciao’s? heeft iemand hier een verklaring voor wrom die met zown lading achterop veel beter rijd dan zonder?
Ik heb ook wel is gemerkt dat mijn ciao als je de compressie niet indrukt en dan ff hard naar voren drukt dat ie aan gaat en ook het duwen zonder fietsstand gaat zwaarder dan bij andere ciao’s.
Hmm vaag… formule is gewoon F = M x A .. dus kan niet anders.
Misschien aandrijven vaagheid ofzo:S.
En je kunt je ciao altijd wel aankrijgen zonder de compressie-ding in te drukken..als je maar hard genoeg rent
En genoeg druk op het 8erwiel zet naturlich;)
BazTopic starter
volgens mij is het iets in me ciao dat blokkeert ofzo want door die kranten leunt al het gewicht op dat achterwiel.
want dat ik maar 35 ga is ook niet helemaal goed
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.