- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 11 maanden geleden door Kelvin.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 april 2007 om 07:22 #183825
Mensen ik heb laatst een city power gekocht.
Me brommer loopt ongever 45/48 km/u op motorteller.Vind dat opzich wel leuk, maar een vriend van me gaat weer net iets harder.
55 gaat die ongeveer op zundapp teller.En het geluid tja..city power zo lief zacht, maar wil beetje een janker hebben.
Dus uit deze volgende rijtje zat ik te twijfelen.:
1.Tecno circuit
2.Polini country
3.proma circuit
4.leovinci circuit.
5.malossi circuit.Ik hoor ’t wel.
12 april 2007 om 07:26 #193949Proma circuit 😉
techno en country zijn het geld niet waard.
Leo krul heeft alleen een boost
malossi is te veel voor je 50cc’tje12 april 2007 om 07:37 #193950Veel verschil dus proma en leovince?
Vriend van me heeft leovinci circuit en gaat lekker.
Maar Ervaring met proma?
Waarom beter die proma? elke uitlaat geeft toch een boost daar gaat ’t toch om?12 april 2007 om 07:42 #193951De proma heeft de boost wat later en krachtiger en gaat gewoon harder door 😉
Ik heb ze allebei en alleen de proma is ook geschikt op hogere cc’s*edit*
En de proma is goedkoper en staat mooier 🙂12 april 2007 om 07:56 #193952
N!CK\sjah
dat vind ik ook poliniciao
proma staat mooier en gaat ook harder
12 april 2007 om 08:34 #193953
.-{2F4OV}-.Mocht je de leovinci krul kieze… Dan kun je, mocht je ooit een andere cilinder erop zetten, ook n nieuwe uitlaat aanschaffe.. want op meer cc houdt ie egt dik in;)
12 april 2007 om 09:26 #193954Proma circuit is wel een goeie uitlaat. Ik vind hem alleen iets teveel geluid maken, maarja dat komt misschien ook wel door m’n demperwol. En waarom zet je overal circuit achter?;) het is een leovincie krul, en die malossi circuit zegt me ook niks;)
12 april 2007 om 09:41 #193955Op 50cc std zou ik de Leo krul nemen, maar mocht je ooit nog over willen stappen op meer dan 50cc dan zou ik de proma nemen !
De Leo maakt in het begin weinig geluid, na een tijdje begint hij steeds meer herrie te maken 🙁
De Proma knettert vanaf het begin al behoorlijk hard en schel, maar prop je er andere demperwol in (dus echt goedde) dan wordt het een lekker beschaafd geluidje. Demperwol is heel simpel te vervangen bij de Proma, gewoon één klipje loshalen, veer eruit trekken en je kunt de demper uit elkaar schuiven 🙂
Proma staat trouwens veel mooier onder een Ciao dan Leo krul (Proma staat btw ook mooier onder citta) (vind ik dan hè:P)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 april 2007 om 11:32 #193956ArvidW :
Op 50cc std zou ik de Leo krul nemen, maar mocht je ooit nog over willen stappen op meer dan 50cc dan zou ik de proma nemen !
De Leo maakt in het begin weinig geluid, na een tijdje begint hij steeds meer herrie te maken 🙁De Proma knettert vanaf het begin al behoorlijk hard en schel, maar prop je er andere demperwol in (dus echt goedde) dan wordt het een lekker beschaafd geluidje. Demperwol is heel simpel te vervangen bij de Proma, gewoon één klipje loshalen, veer eruit trekken en je kunt de demper uit elkaar schuiven 🙂
Proma staat trouwens veel mooier onder een Ciao dan Leo krul (Proma staat btw ook mooier onder citta) (vind ik dan hè:P)
Dit val reuze meej hoor arvid, het is gewoon ook een kwestie van demperwol vervangen (onderhoud noemen ze dat) iedereen denk hier maar dat je zonder onderhoud 5 jaar plezier van je demperwol hebt, ik zou persoonlijk voor de leo krul gaan, weggevaar hat die ook op zijn ciao en dat ding liep als een trein 😉
bobbie88 :
Proma circuit is wel een goeie uitlaat. Ik vind hem alleen iets teveel geluid maken, maarja dat komt misschien ook wel door m’n demperwol. En waarom zet je overal circuit achter?;) het is een leovincie krul, en die malossi circuit zegt me ook niks;)de malossi circuit, is malossi too bad, maar ze noemen hem circuit omdat die vorm van hoe de pijp loop zo genoemd is
12 april 2007 om 13:06 #193957Bedankt ik ga voor de proma, goedkoper en beter ook bij hogere CC’s!
Ik ga namelijk in toekomst ook DR65cc eronder gooien en dan zal wel handig zijn me pijpje te houden.
Hij word over 2 weken besteld, verder heb ik net wel eventjes 13/13 carb besteld van merk spaco.Is er verscheel tussen de Dellorto en de spaco?? 13/13 is 13/13 toch?? hij is 10 euro goedkoper, dus is neem ik aan wel goeie keuze?
En gelijk malossi filter , maakt niet uti op std cilinder he??
En welke maat sproeier moet ik ongeveer hebben?? met 13/13 spaco en citypower(tydelijk) en std cilinder.
12 april 2007 om 14:05 #193958als je een 13/13 carb op je brommer zet dan moet je ook je inlaat uitveilen anders heeft het geen zin
12 april 2007 om 14:11 #193959Cittatune :
Bedankt ik ga voor de proma, goedkoper en beter ook bij hogere CC’s!Ik ga namelijk in toekomst ook DR65cc eronder gooien en dan zal wel handig zijn me pijpje te houden.
Hij word over 2 weken besteld, verder heb ik net wel eventjes 13/13 carb besteld van merk spaco.Is er verscheel tussen de Dellorto en de spaco?? 13/13 is 13/13 toch?? hij is 10 euro goedkoper, dus is neem ik aan wel goeie keuze?
En gelijk malossi filter , maakt niet uti op std cilinder he??
En welke maat sproeier moet ik ongeveer hebben?? met 13/13 spaco en citypower(tydelijk) en std cilinder.
Spaco is echt zooi, goedkope prut carburateur. Beter die 10 euro meer en geen gezeik met je carburateur :!
12 april 2007 om 14:16 #193960
N!CK\sjah
SPACO zijn echt slechte cabs.
je moet gewoon 10 euro meer uitgeven en dan kan je er ook langer mee doen.
DELLORTO the best12 april 2007 om 15:12 #193961voor vespa zijn ze egt slecht jah, maar vanaf 20mm zijn ze super, ik heb die op me crosser, hat eerst een 18mm delorto en nu een 20 spaco en die is perfecht afgewerkt, beter dan de dellorto,
12 april 2007 om 15:34 #193963KennyVespa :
ArvidW :
De Leo maakt in het begin weinig geluid, na een tijdje begint hij steeds meer herrie te maken 🙁Dit val reuze meej hoor arvid, het is gewoon ook een kwestie van demperwol vervangen (onderhoud noemen ze dat) iedereen denk hier maar dat je zonder onderhoud 5 jaar plezier van je demperwol hebt, ik zou persoonlijk voor de leo krul gaan, weggevaar hat die ook op zijn ciao en dat ding liep als een trein 😉
Ik heb toevallig vandaag een leo krul demper uit elkaar gehaald en ik kan me best voorstellen dat vele dit niet graag doen:con Het blijft echt een ranzig werkje
Mijn ervaring is dat een proma demper veel minder snel meer herrie gaat maken dan een Leo krul demper, en dat heeft echt niets met onderhoud te maken, de demperwol van de Proma is heel anders dan die van de Leo. Mischien dat een Leo krul demper met een ander type demperwol veel langer zonder onderhoud kan:?
Proma en Leo krul lopen allebei leuk op 50cc’s, maar een krul op een DR70evo liep niet lekker 🙁 en een proma loopt op DR juist weer heel erg goed 😀
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.