Vespa-Ciao.NL
:: Snelheidsprobleem

Home Forums Techniek Opvoeren Snelheidsprobleem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

deDerde
    Topic starter

hallo,

ik heb laatst een nieuwe ciao gekocht 100% standaart snorfiets.
      dus ik heb er een bromklok, citypower en een malossi luchtfilter erop gezet, maar hij loop volgensmij niet naar de snelheid die hij hoort te lopen.
      tevens voor de uitlaat was 22mm te klein en 23,5 sluit niet helemaal goed aan.
      ik heb er carberateur 12/7 en sproeier 48, maar hij loopt nog arm.
      gaat nu rond de 35.

klopt dit of is er iets fout in me setup

mvg

junky
      Bijdrager

hallo,

je carb is een 12/7 dat is erg klein ik zou ergens een 12/10 vandaan zien te halen dan krijgt hij al wat meer brandstof.
        verder zal je ook een std poulie hebben hiervoor zou ik een 80mm halen en natuurlijk de bijbehorende snaar. wanneer je deze 2 dingen doet zal je al wat sneller gaan :thumb

groet,

Junky

Wilk1985
        Moderator

ALs je met een Malossi filter wilt rijden zal je nog een heel stuk omhoog moeten, ga maar richting 52/54. Overigens zal je hier niet sneller mee gaan, maar je blokje wordt er wellicht wat pittiger van.

Het is inderdaad wel aan te raden om ook een wat grotere carburateur te nemen ja.

Als uitlaat heb je zeker de Tecno Citypower 23,5mm? Die dingen sluiten zelden goed aan en lekker meestal erg rond de uitlaatmond.

Frankp
          Donateur

opzich moet de carb geen probleem zijn. Reed ik zelf ook altijd mee. Echter met een malossi filter gaat hem niet worden, gewoon std filtertje weer monteren. Misschien hier de 3 gaten iets opboren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.