mijn snelgas zit op een 13/13..en da heeft zeker wel nut…je gasreactie is gewoon veel en veel sneller… en of je nou een grote of kleine gasschuif hebt snelgas is gewoon relax…
foto;s komen vrijdag avond
met snelgas op eeen 13/13 worden je prestaties niet beter als ik met hetzelfde blok als jou zou rijden zoude we tog evenhard optrekken op een 1313 heeft het miss wel nut jah maar het is onzin als je dat doet mahjah je meot het maar zelf weten allemaal ik bemoei me niet meer met deze topic,
laterrs
VespaBooiiY :
met snelgas op eeen 13/13 worden je prestaties niet beter als ik met hetzelfde blok als jou zou rijden zoude we tog evenhard optrekken op een 1313 heeft het miss wel nut jah maar het is onzin als je dat doet mahjah je meot het maar zelf weten allemaal ik bemoei me niet meer met deze topic,
laterrs
dan doe dat ook want snelgas is ram fijn op een 13/13 carb
leuk, alleen lijkt me minder leuk rijden want je kunt d8 ik niet zomaar even 45 of net 50 rijden en je ciao, wel leuk opzich maar waarom je kappen 2 gaten erin ? lijkt btje raar vind ik
die kappen worden vanavond afgemaakt..die kap aan de andere kant is nog niet gespoten daarom staat die niet op de foto…in die gaten komt gaas..netzoals boven mn cilinder in het voeteplankje;)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.