Vespa-Ciao.NL
:: Snap het echt niet meer

Home Forums Techniek Problemen oplossen Snap het echt niet meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

alfredo
    Topic starter

Hallo Kenners,

Heb een leuke vespa piaggio bravo brommer staan en wil deze opknappen.

Wilde met de oude uitlaat niet starten en zonder wel. Dus dacht ik aan een nieuwe uitlaat. Maar mooi niet niet Zonder start hij gelijk maar zodra ik de nieuwe uitlaat over de cilinder schuif slaat hij bijna af. Alleen als ik vol gas geef blijft hij goed lopen, maar zodra ik hem terug laat lopen naar stationair kan ik niets meer doen. Als ik dan gas geef hoor je het bekende bluuhhh bluuhhh. Verschillende luchtfilters geprobeerd ook zonder maar hetzelfde resultaat. Merk wel als ik mijn vinger half op de luchtfilter opening leg dat hij iets beter loopt. Maar hou hem niet aan de praat als hij terug loopt naar stationair.

Zit een 12/12 carb op met sproeier 45, Verder standaard bromuitlaat.

Heb net de cilinder eraf gehaald en die is mooi schoon, pakkingen ook vernieuwd. Carb ook al schoongemaakt met remmenreiniger.

Wat kan het toch zijn??

TvA Tuning
      Bijdrager

al een iets grotere sproeier geprobeerd? 🙂

alfredo
        Topic starter

Is dat mogelijk dan?? Zonder uitlaat starten en lopen. Maar goed wil het proberen. Heb nog een sproeier 54 liggen of is dat veel te groot?

TvA Tuning
          Bijdrager

ik denk dat het de sproeier is,, maar 54 is wel een beetje groot , ik zou 1 of 2 maatjes groter proberen;)

alfredo
            Topic starter

Ok, ga morgen gelijk een 46 en een 47 halen.

Andere ideeen/oplossingen blijven welkom

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.