Vespa-Ciao.NL
:: snap er niks meer van vario

Home Forums Techniek Vario snap er niks meer van vario

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

raketje
    Topic starter

beste mensen mijn vario loopt tegen het citta freem aan waar door die dus niet lekker door trekt daarbij schaaft hij ook steeds wat van de achter klok weg . in middels heb ik de vario moer met een lucht sleutel aan gedraaid waar door die nu lekker vast zit . maar de schijven lopen nog steeds aan vreemd? inmiddels heb ik weer een gewone poelie er op liggen en ook weer een normale bromklok er in zitten. maar toen ik de normale vespa ciao poelie er op wilde zetten zag ik ook dat die weer aan liep !!! vreemd dus toen maar uit eindelijk de baby poelie er op gedaan en probleem was op gelost voor zover . mijn vraag is is nu mijn freem scheef moet ik wat van het freem weg slijpen moet ik een verstevigt freem kopen enz enz . uit eindelijk wil ik wel natuurlijk dat die vario er op komt anders was me dat een duur grapje en een hoop geld wat dan zo maar ligt te liggen wie kan me helpen !!!!

gr freddy

RiPe
      Bijdrager

Dan moet je ff wat foto’s maken voor de duidelijkheid 😉

Edjuh
        Bijdrager

Ik heb het ook gehad, brug was krom want met een andere had ik er geen last van.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.