Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Sluis tot strand tour 2014
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door JoeriH.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 april 2014 om 18:30 #527292
Secondary air was not the problem … :'(
20 april 2014 om 18:56 #527293timrex :
Looks like the bottom cilinder gasket has been leeking aswell.
20 april 2014 om 18:57 #527294Was weer een mooi toerdagje mensen!! De soep was erg lekker en het weer ook super8)
Bedankt voor de gezelligheid allemaal en ook ik ben uiteraard benieuwd naar het beeldmateriaal 😉20 april 2014 om 19:05 #527295timrex :
That looks horrible. :cry
Really sucks your day got ruined by that.20 april 2014 om 19:32 #527207Aiii Tim.:o Another Pinasco ruined?
Or is it simple changing your piston and finish your cylinderwall?I thought your Citta was running nice.
20 april 2014 om 19:45 #527296Very nice tour, well organized with lecker soup.

Hope to see you all again on one of the next tours.
By the way, Andree, will you organize a 11 Steeden Tour again? 😀
20 april 2014 om 19:54 #527297Hey Martino. I don´t know why this ist happend. I don´t drive very fast this time. Maybe the mainjet with 92 to small? 😕 I try to fix the cylinderwall, but at two places the coating was gone so i can´t fix it.
20 april 2014 om 20:10 #527298Zo ik ben weer thuis en alles staat weer op zijn plek. Tijd om een verslag te schrijven! Ik heb een hele zooi foto’s gemaakt dus leuk om de thuisblijvers ook wat mee te laten krijgen.
Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om diegenen die te verlegen zijn om mee te rijden toch te motiveren met de woorden: RIJ MET ONS! Het kost niets, we zijn geen criminele organisatie en je wordt tot niets verplicht. Enige eis is bij de meeste tourtjes dat je brommer degelijk in elkaar zit en lekker mee kan komen. En uiteraard verzekerd is.
Nu dan maar het relaas van de Sluis tot Strand tour 2014. Onder de foto’s steeds een toelichting op de foto’s.Bij aankomst op de verzamelplek waren we niet de eersten, we waren eigenlijk vrij snel compleet dus iedereen was er netjes tussen 11:30 en 12:00. Een toerder had wat moeite om het te vinden maar alles is goed gekomen.
De meesten hebben de winter zichtbaar gebruikt om weer een degelijke buffel voor het tourseizoen 2014 in elkaar te zetten!
Op het verzameterrein van de MCDonalds kon iedereen zijn auto/henger goed kwijt, en was ook genoeg ruimte om nog even de laatste stoflaagjes van de brommers af te blazen.
Mooie Si, ik kreeg de tip dat deze achterveren van een Puch zijn! Dus bij deze een goeie tip voor de Si rijders die er een beetje moe van worden dat ze hun veren ondersteboven moeten monteren 🙂
Nog even snel tanken en we kunnen gaan!
Iedereen kwam goed weg bij de start, helaas hadden we binnen 10km de eerste 2 pechgevallen, ook nog eens zeer dicht bij elkaar. De eerste was Timrex hierboven te zien, de tweede was Jelle die we hier in actie zien. Tijdens deze stop heb ik ook nog maar wat fotos gemaakt.
Het zou geen kwaad kunnen naar mijn idee om eens een goede afspraak te maken bij een toertje wat te doen in dit soort gevallen. Als het een vastloper is kun je inderdaad vrij weinig doen om te helpen, maar het kan ook iets zijn dat simpel te verhelpen is. Helaas is het vaak onduidelijk als iemand langs de kant staat (zoals Timrex in dit geval) of hij pech heeft of niet en hoor je pas later dat er dus iets aan de hand was. Lullig als iemand dan alleen staat. Zeker iets om over na te denken.
Met de pont naar de overkant, ik vroeg me vorig jaar ook al af of we hier niet voor horen te betalen? Ik zal mijn mond maar houden geen slapende honden wakker maken.
Korte tussenstop!
Tijd voor soep! Perfect geregeld weer, koekie erbij, snoepie erbij en een sappie. Het is in het “bos” ook altijd een leuke gelegenheid om wat bij te praten.
Complimenten aan het soepteam!
Nog maar weer een korte tankstop
En verder onderweg naar de zee!

Sorry voor de scooterhaters, ik vind hem gewoon erg mooi!

Tijd voor het tourvoer –> Broodje frikandel Pinda. Dit is ook een erg gave verzamelplaats omdat alle brommers naast elkaar kunnen en veel bekijks trekken.
Hier nog wat foto’s van de zee voor hen die wat verder landinwaarts wonen.
Na de frikandel pinda stop had ik zoveel vertrouwen in de Polini 43 dat ik hem een paar keer goed heb opengetrokken, hierdoor was ik erg snel bij het startpunt en helaas is het er niet meer van gekomen om meer foto’s te maken!
Nogmaals complimenten voor de organisatie, tot de volgende keer!
21 april 2014 om 09:39 #527300Het was inderdaad weer een zeer geslaagd tourtje.!
Ik heb er volop van genoten.Afgezien van de eerste 2 pechgevallen reed het daarna verassend goed door.Complimenten voor Lenneart en aanhang voor het organiseren van de “soepstop”.Daar wordt je toch altijd weer een beetje mens van 🙂Hier wat footage van de rit.
Ik plaats even een paar highlight foto`s,de rest is te bekijken middels de link naar mijn album.

En hier wat filmpjes van de tour.
21 april 2014 om 10:05 #527301Mooi evenement jongens! Bij de volgende probeer ik er bij te zijn.
Zoveel nieuwe gezichten =)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 april 2014 om 10:35 #527302Gisteren me weer goed vermaakt, met de sluis tot strand Tour

en heb hem deze keer zelfs uit gereden zonder boete 8)hier nog een foto die ik heb gemaakt
21 april 2014 om 11:34 #527303Toppers

Heb bij het zien van de foto’s en filmpjes de kriebels en zelfs bijna de 2-Takt geur :lolTICKLING BARN21 april 2014 om 13:13 #527163Rijdt Stephan nou op een ouwe opa SI? Sorry avanti maar dit kan echt niet hoor:lol
Ziet er chill uit mannen! Zal straks even alle filmpjes bekijken.
21 april 2014 om 13:18 #527304Was weer een heerlijk dagje gisteren en op wat straffe wind na hebben we het ook echt getroffen.
(mijn nek was zelfs verbrand door de zon
)
Mijn evo heeft alleen wel echt te kennen gegeven weer eens gereviseerd te willen worden want die was tegen die wind in echt 3x niks meer.
Hier weer 3 foto,s van mijn kant:lol
De soep stop.

Ergens in het Noord Hollandse land.

Hier m,n 1e film deel.
Het is onbewerkt omdat ik op de activatie code van m,n knip en plak programma zit te wachten omdat ik door het vervallen van XP ik een nieuwe comp moest hebben en dus ook het programma weer opnieuw moest downloaden.
En ik zou niet weten waar ik die activatie code heb, dus heb er maar een mail over gestuurd.
Nou zag ik wel dat 80% van het film materiaal waarschijnlijk verloren is gegaan omdat er een vlieg oid tegen het scherm is aan gekomen waardoor het haast lijkt alsof iemand m,n cam lens gebruikt heeft om z,n neus in te snuiten:lol:|@Florian
Ja Stephan word oud:lol@Evert
Lekker materiaal weer
21 april 2014 om 19:55 #527307Mooie films weer! Gaaf altijd om na te kunnen genieten ik ben benieuwd naar de rest! En kan niet wachten om over 2 weken weer verder te toeren!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.