Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

13 berichten aan het bekijken - 121 tot 133 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Sodeju, zo kan Buxy maar 1 foto posten. Door de hoeveelheid foto’s van Zeebodem laad dit topic niet meer juist. Kan dus helaas ook niet alle foto’s zien.:(

Ziet er uit als een mooi toertje, maar was het nou echt zo koud?

Zeebodem.
      Bijdrager

Martino :
        Sodeju, zo kan Buxy maar 1 foto posten. Door de hoeveelheid foto’s van Zeebodem laad dit topic niet meer juist. Kan dus helaas ook niet alle foto’s zien.:(

Ziet er uit als een mooi toertje, maar was het nou echt zo koud?

Hahahaha…ik had dat probleem ook al inderdaad…
        Ik zal er anders wat weg halen en wel even een linkje plaatsen naar het album 😉

Dit gaat beter zo. :thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Martino :

Ik wou het deze keer een keer niet zeggen, maar m,n internet viel er zelfs door uit en kreeg ook meteen een geheugen te kort report:lol
          Maar nu wil het nog net:thumb

Zeebodem.
          Bijdrager

En een paar filmpjes..

T`is me alleen weer een raadsel hoe het filmpje in zo,n vreemd frame terecht is gekomen…:?

Piet30
            Donateur

that was a very nice tour:thumb

Well organized, special thanks for the lecker soup 😀

My Junior and I had a lot of fun, it was real good thing to meet with you all again.
              But what was happen with the two guys who where catched by the Police? Didn’t get that all due to my bad Dutch. :lol

some pics from my side

speedbuxy
              Bijdrager

Zeebodem. :
                T`is me alleen weer een raadsel hoe het filmpje in zo,n vreemd frame terecht is gekomen…:?

We zien nu gewoon hoe zwaar je voorvork het te verduren heeft:D
                (ik denk dat er ergens een special effect functie aanstaat)
                Maar des al niet te min nog steeds mooi materiaal:thumb

Hier mijn deeltje 2.
                (heb door het slechte trekken met poeli 70 niet echt veel gefilmd in het begin dus dit is ook meteen mijn laatste)

Vincent
                Donateur

Mooie foto’s en filmpjes weer. Het hele toertje lekker kunnen rijden maar, op het laatste stuk naar huis begaf mijn blokje het. Gelukkig was Waarom? zo aardig om me even naar huis te duwen. Bij nadere inspectie bleek de “Top Breaking krukas” het begeven te hebben.

Al met al een leuk toertje met toch redelijk weer.

Lennaert
                  Topic starter

@vincent kom maar op met mijn 2 euro! had er een euro op gezet dat dat de rede was 😀

wel mooi balen maar gelukkig heb je zat liggen om het te fixxen ;)!

speedbuxy
                    Bijdrager

@Zeebodem
                      Dat was idd een close call daar met die auto in de bocht:o

@Vincent
                      Ik zag je nog stil komen te staan en speelde nog om naar je toe te rijden maar toen zagen we sleep dienst Waarom? en Q-freak al staan.
                      Dus wist dat je gedekt zat:thumb
                      Maar wat een balle krukken dan, want jij reed poeli en niet met een dikke killer setup.
                      Ik dacht dat het misschien een vario iets was, maar is dus gewoon echt troep:kots

@diegene wiens naam ik niet heb mee gekregen.
                      Thanks voor het aanwijzen van een shop want zonder vloei roken is niks:lol
                      En ook petje af dat je op een Citta die niet harder gaat dan 45km de groep niet 1x hebt op gehouden:thumb
                      Of sterker nog je stond zelfs vaak vooraan te wachten op andere rijders:lol

Spotte in m,n deel 1 filmpje trouwens ook wel een leuk moment:thumb

Zeebodem.
                      Bijdrager

Hahahahah..wat een gaaf plaatje zo hahaha :thumb

Martino
                        Moderator

Kijk ik nu bij deeltje 4 van Zeebodum naar eenzelfde filmpje als eerder? :con

speedbuxy
                          Bijdrager

Ja ik zie hier ook dubbel:lol

Zeebodem.
                            Bijdrager

Hahahaha…oeps…foutje…bedankt:con

Dit is het correcte deel..

13 berichten aan het bekijken - 121 tot 133 (van in totaal 133)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.