Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Sluis tot strand tour 2013
- Dit onderwerp bevat 132 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door Batty.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2013 om 11:27 #513559
Sodeju, zo kan Buxy maar 1 foto posten. Door de hoeveelheid foto’s van Zeebodem laad dit topic niet meer juist. Kan dus helaas ook niet alle foto’s zien.:(
Ziet er uit als een mooi toertje, maar was het nou echt zo koud?
29 april 2013 om 11:38 #521088Martino :
Sodeju, zo kan Buxy maar 1 foto posten. Door de hoeveelheid foto’s van Zeebodem laad dit topic niet meer juist. Kan dus helaas ook niet alle foto’s zien.:(Ziet er uit als een mooi toertje, maar was het nou echt zo koud?
Hahahaha…ik had dat probleem ook al inderdaad…
Ik zal er anders wat weg halen en wel even een linkje plaatsen naar het album 😉Dit gaat beter zo.
29 april 2013 om 12:08 #514708Martino :
Sodeju, zo kan Buxy maar 1 foto posten. Door de hoeveelheid foto’s van Zeebodem laad dit topic niet meer juist. Kan dus helaas ook niet alle foto’s zien.:(Ik wou het deze keer een keer niet zeggen, maar m,n internet viel er zelfs door uit en kreeg ook meteen een geheugen te kort report:lol
Maar nu wil het nog net
29 april 2013 om 12:46 #515564En een paar filmpjes..
T`is me alleen weer een raadsel hoe het filmpje in zo,n vreemd frame terecht is gekomen…:?
29 april 2013 om 15:55 #507723that was a very nice tour

Well organized, special thanks for the lecker soup 😀
My Junior and I had a lot of fun, it was real good thing to meet with you all again.
But what was happen with the two guys who where catched by the Police? Didn’t get that all due to my bad Dutch. :lolsome pics from my side

29 april 2013 om 16:45 #517411Zeebodem. :
T`is me alleen weer een raadsel hoe het filmpje in zo,n vreemd frame terecht is gekomen…:?We zien nu gewoon hoe zwaar je voorvork het te verduren heeft:D
(ik denk dat er ergens een special effect functie aanstaat)
Maar des al niet te min nog steeds mooi materiaal
Hier mijn deeltje 2.
(heb door het slechte trekken met poeli 70 niet echt veel gefilmd in het begin dus dit is ook meteen mijn laatste)
29 april 2013 om 19:46 #524677Mooie foto’s en filmpjes weer. Het hele toertje lekker kunnen rijden maar, op het laatste stuk naar huis begaf mijn blokje het. Gelukkig was Waarom? zo aardig om me even naar huis te duwen. Bij nadere inspectie bleek de “Top Breaking krukas” het begeven te hebben.
Al met al een leuk toertje met toch redelijk weer.
30 april 2013 om 03:28 #507389@vincent kom maar op met mijn 2 euro! had er een euro op gezet dat dat de rede was 😀
wel mooi balen maar gelukkig heb je zat liggen om het te fixxen ;)!
30 april 2013 om 13:23 #516814@Zeebodem
Dat was idd een close call daar met die auto in de bocht:o@Vincent
Ik zag je nog stil komen te staan en speelde nog om naar je toe te rijden maar toen zagen we sleep dienst Waarom? en Q-freak al staan.
Dus wist dat je gedekt zat
Maar wat een balle krukken dan, want jij reed poeli en niet met een dikke killer setup.
Ik dacht dat het misschien een vario iets was, maar is dus gewoon echt troep:kots@diegene wiens naam ik niet heb mee gekregen.
Thanks voor het aanwijzen van een shop want zonder vloei roken is niks:lol
En ook petje af dat je op een Citta die niet harder gaat dan 45km de groep niet 1x hebt op gehouden
Of sterker nog je stond zelfs vaak vooraan te wachten op andere rijders:lolSpotte in m,n deel 1 filmpje trouwens ook wel een leuk moment

30 april 2013 om 13:52 #519368Hahahahah..wat een gaaf plaatje zo hahaha
30 april 2013 om 14:50 #507675Kijk ik nu bij deeltje 4 van Zeebodum naar eenzelfde filmpje als eerder? :con
30 april 2013 om 16:16 #507673Ja ik zie hier ook dubbel:lol
1 mei 2013 om 17:05 #512292Hahahaha…oeps…foutje…bedankt:con
Dit is het correcte deel..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.