Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Sluis tot strand tour 2013
- Dit onderwerp bevat 132 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door Batty.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 april 2013 om 18:00 #524825
Het toertje was weer lekker en de soep ook

tijd voor fotootjes inderdaad:

28 april 2013 om 18:14 #524826Batty met fabrizi oldtimer =)
Het was een mooi tourtje zo te zien.
28 april 2013 om 18:22 #524827Het was een mooi ritje, beetje koud.
@ Edo mooie combo toch.:D
28 april 2013 om 19:12 #524551Het was een heerlijk tourtje mensen nagenoeg geen pechgevallen erg getroffen dus!
Hele gezellige groep en wil jullie allen bedanken voor de gezelligheid ;)!Hoop volgend jaar natuurlijk op weer een stijging in opkomst haha!
Verslagje komt later wel nu eerst bier tijd.
28 april 2013 om 19:46 #515161Was zeker weer een geslaagd tourtje

Maar idd wel wat frisjes om de wangen, maar de zonne warmte tijdens de pits en rook stops maakte dit weer goed
Ik heb deze keer m,n record gebroken met maar 1 foto en dan ook nog niet eens van een member maar van een knakker die naar die oude amerikanen stond te kijken.

Film staat in de upload.
28 april 2013 om 19:54 #524280Was een erg lekker toertje

In het begin had ik wat opstartprobleempjes (verstopte stationairsproeier en de membraankleppen die niet goed afsloten)
Bedankt Max & Vincent voor het helpen en afstellen (&Vincent voor het lenen van een compleet Malossi membraan) Word zéér op prijs gesteld
Daarna liep het blokje probleemloos. Top ligt voor mijn gevoel op 85km/h met te lichte rollen en 100 schijven. Verder goed georganiseerd en de soep smaakte prima, Flennert bedankt knul

En natuurlijk bedankt Stephan voor het omrijden en het meeliften eh:bier
(Heb nog een aantal foto’s maar die post ik eerdaags wel even. Eerst lekker vroeg mijn nest in want om half 9 vanochtend alweer wakker ge’appt door VespaAvanti na 4/5 uurtjes slaap gehad te hebben:boos)
28 april 2013 om 19:57 #524281Mooie foto 🙂
Je ziet veel Vespa spul rondrijden daar in de buurt veel meer als hier 🙂
Ik zag:
2 gasten op een Citta
een jongen en een meisje??volgens mij?? op een Citta
Deze gozer bij Zandvoort die Speedbuxy geplaat heeft
Later nog een opa op een Si die vrolijk terugzwaaide naar mij 😀Ben benieuwd naar de film die ga ik morgen eens rustig bekijken!
28 april 2013 om 20:32 #523991Florian! :
(Heb nog een aantal foto’s maar die post ik eerdaags wel even. Eerst lekker vroeg mijn nest in want om half 9 vanochtend alweer wakker ge’appt door VespaAvanti na 4/5 uurtjes slaap gehad te hebben:boos)De jeugd van tegenwoordig ook:pest
Want ik lag er ook pas om 4 uur op en was er om 9uur weer uit en heb vandaag ook nog een 4 a 5 gr wiet erbij op getuft en Im still like a rock overhere:D@Wilk
Noord Holland en Groningen zijn en waren volgens mij ook echte hoeken waar de vespa hoogtij dagen heeft gekend.
Hier in Friesland reden bv een hoop maxi of zundapp en zag je amper een Vespa.28 april 2013 om 20:45 #518460Helaas moeten missen, zat op het circuit ergens anders.
Top georganiseerd, was bij me om de hoek. Volgende probeer ik mee te rijden.
Leuke foto’s!!! Bekende plaatjes.28 april 2013 om 20:45 #518811speedbuxy :
De jeugd van tegenwoordig ook:pest
Want ik lag er ook pas om 4 uur op en was er om 9uur weer uit en heb vandaag ook nog een 4 a 5 gr wiet erbij op getuft en Im still like a rock overhere:DMaar natuurlijk is hier een logische verklaring voor: Van wiet krijg je op termijn een ontiegelijke vreetkick. Eten is brandstof, brandstof is energie. Energie gaat een vermoeid gevoel tegen:D
28 april 2013 om 23:41 #513261@Florian
Das best wel een plausibele verklaring want heb toen ik thuis kwam best zitten buffelen:lolDeel 1
29 april 2013 om 06:15 #509635het was een super toertje met mooie brommer,
volgende keer wil ik wel helemaal meerijden en dan op me eigen brommer:)je ziet in deze buurten inderdaad veel cittaatjes en ciaos rijden mijn vader heb ook 2 ciaos en me opa een citta :phaha
29 april 2013 om 07:01 #514613Het was een geslaagde tour en ik heb het goed naar mijn zin gehad.
We hadden een (grote) leuke groep bij elkaar zo,en gelukkig zonder noemenswaardige pechgevallen,dus het hele zwikkie kon mooi door touren
En onderweg nog verwend met een goeie lekkere bak soep,koeken,snoep en drinken 🙂
Hiervoor nog even mijn bijzondere dank aan de moeder,en de rest van de familie,van DR-Flenny….grandioos gereged zo.!Mijn filmpjes staan ook in de upload en zullen vandaag wel een beetje het topic indruppelen.
In iedergaval heb ik alweer zitten genieten van Speedbuxy zijn filmpje
Hier mijn plaatjes repo 😀

“Laatste rustplaats voor brommer rijders 😀 ”

“Bloemendaal”

En even een linkje naar het complete album..
KLIK VOOR ALBUM HIER..29 april 2013 om 09:28 #518315Blij dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft en de soepstop in goede aarde viel ;)!
Volgend jaar is er natuurlijk weer een tour en ook nog eens soep ;)!Leuke foto’s allemaal ben benieuwd naar de rest:D
29 april 2013 om 11:21 #518344Zo te zien is het een fijne tour geweest
kreeg direct de tourkriebels :lolTICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.