Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Het toertje was weer lekker en de soep ook :thumb

tijd voor fotootjes inderdaad:

Edjuh
      Bijdrager

Batty met fabrizi oldtimer =)

Het was een mooi tourtje zo te zien.

Batty
        Donateur

Het was een mooi ritje, beetje koud.

@ Edo mooie combo toch.:D

Lennaert
          Topic starter

Het was een heerlijk tourtje mensen nagenoeg geen pechgevallen erg getroffen dus!
            Hele gezellige groep en wil jullie allen bedanken voor de gezelligheid ;)!

Hoop volgend jaar natuurlijk op weer een stijging in opkomst haha!

Verslagje komt later wel nu eerst bier tijd.

speedbuxy
            Bijdrager

Was zeker weer een geslaagd tourtje:thumb
              Maar idd wel wat frisjes om de wangen, maar de zonne warmte tijdens de pits en rook stops maakte dit weer goed:thumb

Ik heb deze keer m,n record gebroken met maar 1 foto en dan ook nog niet eens van een member maar van een knakker die naar die oude amerikanen stond te kijken.

Film staat in de upload.

Florian
              Moderator

Was een erg lekker toertje:thumb
                In het begin had ik wat opstartprobleempjes (verstopte stationairsproeier en de membraankleppen die niet goed afsloten)
                Bedankt Max & Vincent voor het helpen en afstellen (&Vincent voor het lenen van een compleet Malossi membraan) Word zéér op prijs gesteld:thumb Daarna liep het blokje probleemloos. Top ligt voor mijn gevoel op 85km/h met te lichte rollen en 100 schijven.

Verder goed georganiseerd en de soep smaakte prima, Flennert bedankt knul:thumb

En natuurlijk bedankt Stephan voor het omrijden en het meeliften eh:bier

(Heb nog een aantal foto’s maar die post ik eerdaags wel even. Eerst lekker vroeg mijn nest in want om half 9 vanochtend alweer wakker ge’appt door VespaAvanti na 4/5 uurtjes slaap gehad te hebben:boos)

Wilk1985
                Moderator

Mooie foto 🙂

Je ziet veel Vespa spul rondrijden daar in de buurt veel meer als hier 🙂

Ik zag:

2 gasten op een Citta
                  een jongen en een meisje??volgens mij?? op een Citta
                  Deze gozer bij Zandvoort die Speedbuxy geplaat heeft
                  Later nog een opa op een Si die vrolijk terugzwaaide naar mij 😀

Ben benieuwd naar de film die ga ik morgen eens rustig bekijken!

speedbuxy
                  Bijdrager

Florian! :
                    (Heb nog een aantal foto’s maar die post ik eerdaags wel even. Eerst lekker vroeg mijn nest in want om half 9 vanochtend alweer wakker ge’appt door VespaAvanti na 4/5 uurtjes slaap gehad te hebben:boos)

De jeugd van tegenwoordig ook:pest
                    Want ik lag er ook pas om 4 uur op en was er om 9uur weer uit en heb vandaag ook nog een 4 a 5 gr wiet erbij op getuft en Im still like a rock overhere:D

@Wilk
                    Noord Holland en Groningen zijn en waren volgens mij ook echte hoeken waar de vespa hoogtij dagen heeft gekend.
                    Hier in Friesland reden bv een hoop maxi of zundapp en zag je amper een Vespa.

nostromo
                    Bijdrager

Helaas moeten missen, zat op het circuit ergens anders.
                      Top georganiseerd, was bij me om de hoek. Volgende probeer ik mee te rijden.
                      Leuke foto’s!!! Bekende plaatjes.

Florian
                      Moderator

speedbuxy :
                        De jeugd van tegenwoordig ook:pest
                        Want ik lag er ook pas om 4 uur op en was er om 9uur weer uit en heb vandaag ook nog een 4 a 5 gr wiet erbij op getuft en Im still like a rock overhere:D

Maar natuurlijk is hier een logische verklaring voor: Van wiet krijg je op termijn een ontiegelijke vreetkick. Eten is brandstof, brandstof is energie. Energie gaat een vermoeid gevoel tegen:D

speedbuxy
                        Bijdrager

@Florian
                          Das best wel een plausibele verklaring want heb toen ik thuis kwam best zitten buffelen:lol

Deel 1

seann
                          Donateur

het was een super toertje met mooie brommer,
                            volgende keer wil ik wel helemaal meerijden en dan op me eigen brommer:)

je ziet in deze buurten inderdaad veel cittaatjes en ciaos rijden mijn vader heb ook 2 ciaos en me opa een citta :phaha

Zeebodem.
                            Bijdrager

Het was een geslaagde tour en ik heb het goed naar mijn zin gehad.
                              We hadden een (grote) leuke groep bij elkaar zo,en gelukkig zonder noemenswaardige pechgevallen,dus het hele zwikkie kon mooi door touren :thumb

En onderweg nog verwend met een goeie lekkere bak soep,koeken,snoep en drinken 🙂
                              Hiervoor nog even mijn bijzondere dank aan de moeder,en de rest van de familie,van DR-Flenny….grandioos gereged zo.!

Mijn filmpjes staan ook in de upload en zullen vandaag wel een beetje het topic indruppelen.
                              In iedergaval heb ik alweer zitten genieten van Speedbuxy zijn filmpje :thumb

Hier mijn plaatjes repo 😀

“Laatste rustplaats voor brommer rijders 😀 ”

“Bloemendaal”

En even een linkje naar het complete album..
                              KLIK VOOR ALBUM HIER..

Lennaert
                              Topic starter

Blij dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft en de soepstop in goede aarde viel ;)!
                                Volgend jaar is er natuurlijk weer een tour en ook nog eens soep ;)!

Leuke foto’s allemaal ben benieuwd naar de rest:D

Crullie
                                Donateur

Zo te zien is het een fijne tour geweest :thumb kreeg direct de tourkriebels :lol

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.