Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent
    Donateur

Ik ben er gewoon. Weet nog niet met welke brom/snor maar ik ben er.

Waarom?

Ik heb een vol krukje kunnen regelen en gaat vanmiddag op de post:) Als het weer nu ook meewerkt dan zijn wij er dus gewoon bij:thumb

Waarom?
        Clemens
        Q-freak
        Piet

Lennaert
        Topic starter

Ahh kijk vandaar dat je niet op me aanbod reageerde naughty boy mij beetje in spanning houden!
          Nou dat zal wel goed komen dus gezellig! Het weer zal vast wel goed zijn afgelopen dagen was er regen voorspeld maar heb lekker in de tuin met de waterpijp gezeten heerlijk.

Wilk1985
          Moderator

Alles staat al klaar voor vertrek zondag en ik proef de soep al!

De weersverwachting voor zover bekend is ook redelijk ze voorspellen zon dus moet goed komen!

Viktor
            Bijdrager

Mijn ciaotje moet nog aan de loop.
              Ben er druk meebezig maar moet toch maar ff een cp vervanger bestellen denk ik.
              Die klote ontsteking wil niet vonken.
              Heb al nieuwe cp condensator en plus draad 😐
              Ben er druk mee bezig maar als die voor woensdag niet loopt ga ik helaas niet mee.

Lennaert
              Topic starter

@Wilk1985 nice mooi dat alles klaar staat ! Zelf ben ik nog aankomende dagen druk bezig hihi :).

@Viktor,

is het niet je bobine? Of je ontstekingsspoel? houd de +draad eens tegen je blok aan en draai het vliegwiel rond als hij hier een vonkje geeft ligt het aan de bobine zo niet dan zal ik eens je ontstekingsspoel vervangen als je de rest al hebt gedaan.

Piet30
                Donateur

hi DR-flenny, any rough idea about the weather forecast for sunday? 😀

Florian
                  Moderator

@Viktor: Ik heb eventueel wel complete CP ontstekingen liggen welke je mag gebruiken:thumb CPVV’s zijn namelijk ook niet heilig.

Lennaert
                    Topic starter

The weather forcast is a shining sun on mobile and internet! So the weather gods are probably happy with us!

Jelle
                      Moderator

Lennaert
                        Topic starter

Viktor wellicht dat iemand uit je buurt even kan helpen anders met je cps?

Florian
                          Moderator

@Viktor:

Ik heb eventueel nog een complete berini ontsteking te koop. Plug en play en rijden maar:thumb

Martino
                            Moderator

@ Viktor, Last but not least. Ik ben geblesseerd en geen voetbal voor mij aankomend weekend. Ook ziet het er naar uit dat de WSBK er voor mij niet in zit. Maw ik zal eventueel mee willen toeren. Er moet nog wel een brommertje opgebouwd worden en natuurlijk vervoer er naar toe. Hoe zit dat met jou Viktor? Is er nog een plaatsje vrij en wat is precies de afspraak met Florian? Ik kan je eventueel ook wel helpen met je cp’s.

Zeebodem.
                              Bijdrager

Ik en Peter (mijn zwager) zijn er ook klaar voor hoor.!
                                Nog even een reserve snaartje scoren morgen en we zijn compleet.

Tot zondag 🙂

Lennaert
                                Topic starter

Nice zeebodem ;)!

Iemand die komt die toevallig een ciao trapas aan me kan geven met de tour? Liefst zonder tandwiel gedeelte ( er af geflexd ).

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.