Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Topic starter

Nou jelle ik hoor het al dit wordt weer een stop toertje 😮 eens even wat meer moeite doen jij :P!

Florian
      Moderator

Jelle :
        Dus heb de kruk en de carters met de slijptol en vijl bewerkt hahha…

Hahahah, dit vind ik dan wel weer grappig! Heb je ook foto’s er van? Ben zeer benieuwd:thumb:lol

Ik heb mijn Simo engine nog niet snel genoeg, bij 99km/h GPS kom ik 100% zeker:D

Lennaert
        Topic starter

Ik zal is gaan kijken wat ik er onder ga doen :).

Eerst ga ik de complete ciao uit elkaar halen komende weken en alles schoonmaken die kut winter vond hij niet fijn.

seann
          Donateur

ik wil ook de toer wel mee rijden samen met een maat van me.
            als de weersverwachting goed is doen we zeker mee.:thumb

Edit: we zullen bij de pont aansluiten

Lennaert
            Topic starter

Dag Sean,

prima bij pontje buitenhuis neem ik aan?

seann
              Donateur

Ja klopt

Volgens de planning van nu zijn we met ze 3en meschien dat ik nog iemand mee ken krijgen
                We komen met een citta, si en superbravo
                Nogmaals als het weer het toelaat.

Totdan!

Lennaert
                Topic starter

De temperaturen hier aan de kust beginnen rap te stijgen en de buitjes worden steeds korter.
                  Ik vermoed dat de weergoden dit jaar ook goed gezind zijn en ondanks eventuele negatieve verwachtingen zoals vorig jaar het een heerlijk tourweertje wordt. Ik neem aan dat alle genoemde op de lijst aanwezig zullen zijn daar ik geen afmeldingen gehad heb. Oftewel een heel leuk clubje en een flinke hoop soep ;)!

Waarom?

Omdat ik nog geen krukas heb ligt mijn project alweer een tijdje stil. Ik hoop er nog één te vinden voor die tijd maar ben er eerlijk gezegt bang voor.

Lennaert
                    Topic starter

Heb wel een krukas voor je?
                      Er hoeft niet persé gereden te worden met een dik uitgebouwd blok met een giga snelheid he Waarom? ;)!
                      Een Se’tje met een 43mm is ook voldoende of zelfs een std waarom? getuned cilindertje zou al mee komen ;)!

Florian
                      Moderator

DR-flenny :
                        Heb wel een krukas voor je?
                        Er hoeft niet persé gereden te worden met een dik uitgebouwd blok met een giga snelheid he Waarom? ;)!
                        Een Se’tje met een 43mm is ook voldoende of zelfs een std waarom? getuned cilindertje zou al mee komen ;)!

Maar dan moet je als nog ook een krukas hebben:lol

Lennaert
                        Topic starter

Zoals ik zei heb ik wel een krukje voor je als je in de nood zit hoort.

Waarom?

Als jij een vol krukje hebt liggen voor een nette prijs dan neem ik deze graag van je over!

Als je denkt dat ik hier nog een berg onderdelen of blokjes heb liggen dan heb je het mis;) Enkel een rollend Citta frame en hetgeen dat in mijn profiel beschreven staat is wat ik heb, duss

seann
                            Donateur

Ik heb me citta nu nog steeds niet harder kunnen krijgen als 45
                              Is dit heel erg? Welke snelheid rijden jullie met een toer ongeveer?

Lennaert
                              Topic starter

Wij rijden minimaal 45 dus dan zal je wat achteraan hangen maar dat maakt verder niet veel uit hoor ;).
                                Tijd voor een opvoer blokje hoor ik al :)!

Waarom? heb ik gepm’d met oplossingen hopelijk komen we er uit want hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)!

Graag even een bevestiging allen die ingeschreven staan i.v.m de soep die gemaakt gaat worden dat we niet te weinig hebben ;)!

Florian
                                Moderator

Ik ben afhankelijk van Viktor, hoop dat dit nog doorgaat.
                                  Heb namelijk wel zin in een tourtje, de Citta is er (bijna) klaar voor in ieder geval:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.