Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Haha stelletje gekken, ik zeg gumballen:D

Ook ik wil graag mee maar weet niet of jullie dat wel willen:D? Ik heb namelijk een andere Calibrata gekocht maar maakt zeker twee keer zoveel lawaai als mijn oude Cali… Heb al het grove geschut al uit de kast getrokken maar krijg de demper er met geen mogelijkheid af:nerd

Lennaert
      Topic starter

Tuurlijk je bent van harte welkom 🙂 Zolang je maar even een zooi oordoppen voor de groep mee neemt!

speedbuxy
        Bijdrager

Waarom? :
          Haha stelletje gekken, ik zeg gumballen:D

Als ik in Heerenveen had gewoond dan had ik dat serieus gedaan maar Leeuwarden is me net wat te:haha
          En qua uitlaat doel je vast op de ex uitlaat van Heico dus ik zeg de zaag erin alla ninja topper style mischien kom je dan nog ergens en anders maakt het ook weinig uit want met of zonder demper maakt weinig verschil denk ik:D
          (of wel trouwens, geen Simo rondjes meer op de broek dus ik zeg KLIK met die handel:D)

@flenny
          Mag ik uit je ontwijkende antwoord halen dat je Bloemendaal en het stukje wielerbaan eruit hebt gehaald?:'(

Lennaert
          Topic starter

ik zeg niks buxy maar maakt geen zorgen ;)!

speedbuxy
            Bijdrager

Okay ben benieuwd houd wel van verrassingen:thumb

Waarom?

@Flenny,
                Ik zie verder niemand in beroep gaan dus zwijgen is toestemmen… jee ik mag mee:swinging

@Buxy,
                Haha de zaag gaat er zeker in want heb vorig jaar zeker drie broeken kunnen omdopen tot werkkleding door de welbekende Calibrata rondjes:| Mooi of niet maar wil er een onderlangs terugloop pijp van maken, beetje in style als jouw avatar:D

Edit; Kom natuurlijk nooit alleen en verwacht dat Piet,Clemens,Bas en Heico? ook wel mee willen:thumb Herrie genoeg dus haha

Lennaert
                Topic starter

Kijk dat vult de groep iig weer een stuk beter aan meneer Waarom?!
                  De lijst ziet er elke dag weer een stukje beter uit qua aanmeldngen hoop dat deze trend zich voort zet :)!

Florian
                  Moderator

Oh ja wat ik nog wou vragen; We rijden toch niet over het strand heen toch?

Lennaert
                    Topic starter

We rijden wel over het strand en ook een stuk door de zee en verder vliegen we over het kanaal met een luchtvaartballon :pest
                      Gaat eens de filmpjes kijken florian ;)!

pepko
                      Donateur

het is ook sluis TOT strand, niet sluis t/m strand :pest

Florian
                        Moderator

DR-flenny :
                          een poepstop :)!

Al die Noord-Holland tourtjes zijn allemaal 1 pot nat en met zo’n tourleider als flenny weet je het maar nooit. Er is zelfs een poepstop? zoiets bedenk je toch niet:pest:D

Lennaert
                          Topic starter

Moet ook gebeuren of laat jij het langs je benen naar benedentrillen met die simo set?

Andy911
                            Bijdrager

verzamelen om half 11 rijden om 11

@Speedbuxy Please be just in time!(y)

speedbuxy
                              Bijdrager

Andy911 :
                                verzamelen om half 11 rijden om 11

@Speedbuxy Please be just in time!(y)

Good that you mention it cause I did not see this tour also have a ridiculous early starting time.

Edit
                                (aangepast want m,n 1e post was met bezoek in m,n nek hijgend en was misschien wat aanvallend)

@flenny
                                Je hebt meerdere keren gepost dat je hoopt dat er meer rijders zich aanmelden maar je start tijd bost met dit verzoek.
                                Want neem bv Tonni die toch altijd vaak z,n gezicht laat zien op toertjes:thumb
                                Die heeft een reistijd van 2 uur en 20 min, en tel daarbij op dat ie thuis ook nog even wil douchen en ontbijten dat maakt het dat hij bij het ochtend gloren al uit bed zou moeten.
                                En dit lijkt me toch niet de bedoeling van een gezellig dagje uit, dus doe iedereen een plezier en gooi er een uurtje bij op:thumb

Martino
                                Moderator

@ speedbuxy; Er rijdt helaas geen Groninger mee… Of trekt deze “fashionably late” zijn acties als een deken over de rest van Nederland en begint deze in Friesland? :pest

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.