Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2013

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

d.sanders
    Bijdrager

lol boven 45 moet toch lukken, en hou me ogen even open komende tijd als ik nog 46mm polini op de kop kan tikken, loopt denk ik toch t mooiste op se

Lennaert
      Topic starter

Hoop toch wel dat er wat meer mensen zich gaan aanmelden.

Jelle
        Moderator

Deelnemers:

Dr-flenny
          Jelle
          speedbuxy
          Wilk1985
          Vincent
          Bille_si_evo

Dit is inderdaad wel een klein groepje….

ZOu inderdaad wel leuk zijn als we met een groter groepje gaan toeren, dus meld je aan (en geniet van flenny zijn moeder haar soep).

Vincent
          Donateur

Een ding wat zeker is: De supersoep lepelt deze toer een niveau hoger.

En zekerweten een mooie route om te rijden.

passioncitta
            Bijdrager

ik hoop dat ik me CBA af heb, anders word het me citta
              het is voor mij toch om de hoek!
              ik ga wel mee

VespaAvanti
              Donateur

Ik ben dan wel net zo actief op de site de laatste tijd vanwege het gebrek aan een goede laptop, maar ik ben dr zeker bij:thumb

Lennaert
                Topic starter

kijk iig 2 er bij optellen top!
                  Als het goed is komt daan777 ook althans was het idee gister toen hij langskwam dus zet hem er ook bij ;)!

Jonny10
                  Bijdrager

Ik was deze even vergeten, als ik me RDW keuring rond heb wil ik deze wel rijden!

Zeebodem.
                    Bijdrager

Ik ben er ook bij hoor 🙂
                      En ik hb mijn zwager ook al over dit gehoord…dus waarschijnlijk komt hij met mij mee.Laat ik zo spoedig mogelijk even weten 😉

Lennaert
                      Topic starter

Ik ga a.s paar weken een keer weer deze rit solo rijden en kijken waar extra stukken te halen zijn waar het leuk is om eens te rijden :). Heb wel een idee wat ik wil veranderen en dat is vanaf de woon boulevard waar we langs rijden alleen weet ik niet volledig zeker of dit mogelijk is. Verder mogen er nog zat mensen mee hoor vooral de gene die Hartz tour gaan rijden is het verstandig zodat je weet hoe je blokje aavoelt en wat je kan verwachten.

Florian
                        Moderator

Misschien heb ik dan ook wel ff zin om te touren, zal even kijken of ik iets van vervoer kan regelen:thumb

(Zet mij verder nog maar niet op de lijst, want het is wel onzeker)

Lennaert
                          Topic starter

Half werk Florian? Gewoon je aanmelden en vervoer regelen en de rest daar in de buurt ook flink aansteken met het tour virus ;)!

speedbuxy
                            Bijdrager

Als de heuvel klim bij bloemendaal en het stuk wielerbaan er maar wel in blijft flenny want dat zijn 2 masterlijke stukjes:thumb

@florian
                              Als jij nou mee lapt aan m,n rijbewijs (laten we zeggen 90%:D) dan kan je voortaan mooi met mij mee rijden:thumb
                              (en als je 99,9% mee lapt dan mag je zelfs ook voorin zitten ipv achterin tussen de broms:haha)

Florian
                              Moderator

Leuk bedacht Andree:thumb
                                We kunnen de rollen ook omdraaien natuurlijk, dat jij meebetaalt aan mijn rijbewijs.
                                Dan rijden we straks in ieder geval wel in class (BMW 3 serie:D)

speedbuxy
                                Bijdrager

Florian! :
                                  Leuk bedacht Andree:thumb
                                  We kunnen de rollen ook omdraaien natuurlijk, dat jij meebetaalt aan mijn rijbewijs.
                                  Dan rijden we straks in ieder geval wel in class (BMW 3 serie:D)

Dat was ook een idee geweest, ik heb het alleen niet zo op Bekende Marokkanen Wagens:lol

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.