Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2012

9 berichten aan het bekijken - 256 tot 264 (van in totaal 264)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

ik kom ook zo met koen en ewout.

zal tegen 11 uur zijn. :thumb

Mike

Jelle
      Moderator

Zo ik heb een lekker stukje meegereden. Ik moet zeggen het is ook heerlijk toer weer…

Lennaert
        Topic starter

zo ik ben weer thuis :)!

was grotendeels een geslaagd tourtje!

het begon slecht met koen die naar huis moest i.v.m privezaken.

hierna gingen we snel van start en ging het eigenlijk zeer voorspoedig.
          onderweg merkte ik dat me ontsteking niet helemaal lekker zat en had er even een andere bougie in gedaan wat niks holp sproeier verkleind ook geen succes dus maar even andere spoelen erop v.d. week.
          Na de pont begon het probleem bij ewous zijn carburateur liep niet door heel vreemd natuurlijk als je banjo vol met vuil zit. Toen vervolgens sloeg jelle af bij beverwijk en gingen wij na de stop een stuk verder rijden gelukkig! uiteindelijk bij de soepstop aangekomen en lekker even wat gesnoept. Wouden we wegrijden boem koppakking van billy_si_evo
          weg rijden boem weer stil Vincent zijn koppeling hield ermee op en de bronze bus is versleten dit gaf meermaals problemen onderweg. wij lekker aan het rijden en kwamen we weer stil te staan dankje ewous:P! carburateur weer fout dus hup sproeier eruit en schoonmaken helaas tijdens dit de banjobout dol gedraaid en onderweg is hij dus een beetje blijven lekken. aangekomen bij zandvoort waar ewous zeer intiem contact had met een vlieg op het heerlijk zonnige terras.
          flink doorgekart en aan het einde van de boulevard stonden we helaas stil.. billy zijn krukaslager is overleden en moest dus helaas de reis in een busje voltooien. paar honderd meter verder stonden we weer stil 🙂 de proma die ik geleend heb van vincent knalde spontaan van het flensje af. deze erop gezet en vervolgens rustig aan de tour uitgereden.

het was al met al hartstikke gezellig goed weer en de snelheid zat er ook aardig in ;)!

MarcoS
          Donateur

jullie hebben inderdaad de weergoden met u gehad :thumb

misschien een beetje jammer van de “pech onderweg” maar het klinkt als geslaagd :worshippy

edit;ja als ik dit zo zie gaat het toch wel kriebelen 😛

Lennaert
            Topic starter

ja was wel lekker ;)! volgende keer jij erbij hoor!

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=P7G6K6CU&showmess=1

Billy
              Donateur

het was ondanks de pech onderweg(alhoewel dat ook wel zijn charmes heeft hoor)een erg geslaagde dag.
                af en toe lekker laagvliegen ,vooral samen met snelle jelle 😀
                ook de soep was overheerlijk en ook aan koek en drinken was gedacht door de ma van flenny

zeker voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt
                het was mij wel een krukas lager waard iig!!!

citta1234
                Bijdrager

Jammer dat jullie problemen kregen:(
                  Tja.. Vespa:con

Mike
                  Bijdrager

Het was een mooi en gezellig toertje! Heb er van genoten:thumb

Het weer was mijn inziens prima te doen!

Mike

speedbuxy
                    Bijdrager

Mooi dat het toch nog een geslaagd toertje is geworden:thumb
                      Maar hoop dat het volgend jaar weer ergens in de 20graden is zodat deze mooi weer rijder ook weer mee kan.
                      Want blijft een mooie route:thumb

9 berichten aan het bekijken - 256 tot 264 (van in totaal 264)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.