Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2012

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 264)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Wat is dit nu voor een kut opmerking!!

Met een gescheurde brug en kromme velg ga ik simpelweg niet rijden en kost tijd dit te herstellen. Dat de tour verzet is heb ik niets aan, alsof je dit vooraf ziet aankomen? Zit hier zeker niet op te wachten en daarbij had ik zondag natuurlijk liever gaan touren dan sleutelen…

Edjuh
      Bijdrager

Ik denk dat het een goedbedoelde motivatie is, die klinkt als een kutopmerking.

Jelle
        Moderator

Ik denk dat ik wel even naar het startpunt rij, gewoon even gezellig… Daarna rij ik dan weer naar huis (heb ik toch iets van een mini toertje gedaan)

@Lennie rijden jullie als eerste richting Velsen Noord? Dan kan ik het eerste stukje wel meerijden (moet om 1 uur weer thuis zijn)

Lennaert
          Topic starter

@jelle we rijden als eerst het stukje richting de pont bij buitenhuis en dan richtig beverwijk 😉

@waarom, het was niet bedoeld om je af te kraken hoor max maar meer als een motivatie idd en als grap. tuurlijk is het kut als de spullen niet klaar zijn en/of je hier pas laat achterkomt ik had precies hetzelfde met mijn pinasco blok bij de vorige datum. als jij je aangevallen voelt sorry 😉

kevin030
            Bijdrager

Het is toch wat, ik denk dat ik het nog ga redden ook.
              Het laatste vliegwiel dat ik zojuist probeerde is wel in balans, het voelt nu niet meer alsof ik op een trilplaat zit.

To do list:
              Nieuwe trapas maken met stepjes.
              Brommer pas maken zodat ie in de auto past of andersom.

Oja, heeft er iemand nog een zwart gereedschapsdekseltjes van een Citta over?

Lennaert
              Topic starter

@kevin mooi dat het vliegwiel probleem opgelost is 🙂 zat ik er toch niet ver vanaf met krukas.
                trapas gewoon een lang draadeind halen met aan beide kanten een ring en een moet die je opspant.

kevin030
                Bijdrager

Die trapas zal het probleem ook niet worden, wel de brommer in de auto krijgen denk ik.
                  Ik ga zaterdag eerst maar eens oefenen:P

Lennaert
                  Topic starter

desnoods voorvork eruit doekie erom tangen mee :P?

kevin030
                    Bijdrager

Met hoeveel man zijn we zondag trouwens?
                      Of is het lijstje in de beginpost up-to-date?

Lennaert
                      Topic starter

hoi kevin,

als het goed is is het lijstje redelijk up-to-date
                        waarschijnlijk komt mar6k ook nog met een aantal mensen dit is alleen nog niet zeker.

Zeebodem.
                        Bijdrager

Wel koud zondag hoor….brrrr
                          Wel droog gelukkig hoe het er nu uitziet.

speedbuxy
                          Bijdrager

Zeebodem. :
                            Wel koud zondag hoor….brrrr

Ja daar baal ik ook vet van:(
                            Is ook omdat ik er meerdere zaken heb af te handelen anders had ik mijn komst nog even goed overdacht.
                            Want die kou met de 2takt dag heeft mij toen meteen een schrale keel en watten hoofd opgeleverd.
                            Maar met flenny erover praten om hem weer te verzetten is hetzelfde als vragen om z,n maandloon, want dat gaat bij hem heel moeilijk:lol:|

Lennaert
                            Topic starter

verzetten kan je nu echt vergeten ga niet weer soep wegflikkeren.
                              droog is droog en uiteindelijk hadden we hem beter vorige datum kunnen rijden.

speedbuxy
                              Bijdrager

Das onzin de vorige datum was het 8 graden met straffe wind waardoor de gevoels temp op 5 a 6 graden lag.
                                Maargoed dit is ook gewoon schijt weer wat er dit weekend ligt:( dus als het echt alleen om die soep gaat dan gooi je die maar weg en vergoed ik dat wel:D
                                Want nogmaals zulk weer blijft eeuwig zonde om z,on leuk toertje in te rijden.

Mike
                                Bijdrager

oke laten we het hier even bij…
                                  er zullen mensen zijn die balen van het weer…. dat is ook erg jammer maar ik begrijp ergens wel dat weer verzetten geen doen optie is voor Lennaert.. waarom of hoe of wat laten we gewoon ff in het midden.

Als er mensen zijn die niet willen rijden vanwege t weer.. Je bent niets verplicht..

degene die wel willen komen rijden … prima dus.

ik heb er geen problemen mee als het maar droog is en niet te hard waait. Als de toer doorgaat ben ik gewoon Aanwezig

Laten we gewoon aan iedereen zelf overlaten of ze komen of niet alsjeblieft!:thumb

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 264)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.