Vespa-Ciao.NL
:: Sluis tot strand tour 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sluis tot strand tour 2012

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 264)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

k0enn
    Donateur

toch best jammer ! het weer is hier prachtig, prima tour weer dus.

Lennaert
      Topic starter

same here… maarja gezien de afgelopen tijd qua neerslag en dergelijke had er een grote kans geweest dat dit nu naar beneden zou donderen..

speedbuxy
        Bijdrager

k0enn :
          het weer is hier prachtig, prima tour weer dus.

Als je dit mooi toer weer vind waarom ben je dan nog nooit 1x aanwezig geweest bij de nieuwjaars toer:pest:D

@vliegwielspie
          Ik spreek dan maar even voor de topic starter.
          Lijkt hem/ons erg leuk als jullie met de vespa club uit hillegom ook aanwezig zijn:thumb

k0enn
          Donateur

@ bux hahahaha :p ik heb nog een grote hobby en dat is vuurwerk, helaas ben ik de laatste maanden van het jaar, en ook januari niet heel actief op het forum 😛 ligt niet aan het weer hoor! ik wist niet dat deze tour er was toen, dat heb ik ook vermeld in het topic haha 😛 de volgende nieuwjaarstour ga ik mee rijden 😉

speedbuxy
            Bijdrager

k0enn :
              ik wist niet dat deze tour er was toen,

We rijden die al meer dan 3jaar:D
              Maargoed feit blijft dat het in NH maar 7,9 graden is met een straffe koude wind.
              Dus ik (en weet zeker een hoop anderen) zijn blij dat ie verzet is:thumb want 1 nieuwjaars toer temp per jaar is wel voldoende:lol

k0enn
              Donateur

Ja ik wist ook wel dat de tour bestond 😛 maar in me hoofd ben was ik daar nog helemaal niet mee bezig.
                en die kou tjaa, dcaar heb je wel gelijk in, 20 mei zal vast lekkerder zijn!
                dus ben er bij dan 😀

speedbuxy
                Bijdrager

k0enn :
                  20 mei zal vast lekkerder zijn!

Daar gaan we met z,n allen gewoon keihard op hopen dan kunnen we het misshien wel afdwingen:D
                  Want deze toer verdiend gewoon veel zon met een behaaglijke temp:thumb

Vliegwielspie
                  Bijdrager

We hadden het gister even over deze rit. Het is redelijk dicht bij ons in de buurt
                    En iedereen leek het wel leuk om mee te gaan.
                    Dan heb je best kans dat er een man of 20 bij komen.
                    Stond wel dat er een max was van rond de 15 man. Weet niet of het een probleem is?

speedbuxy
                    Bijdrager

Vliegwielspie :
                      Weet niet of het een probleem is?

Idd die ”eis” had ik niet gezien.
                      Maar gezien jullie een vaste club bekenden van elkaar zijn en elkaar dus ook wel stuurring geven tijdens z,on toer denk ik niet dat de organisator er bezwaar tegen heeft.
                      20losse rijders was bv een stuk minder geweest, want dat vereist erg veel stuurring van de organisator.
                      Maar jullie kennen elkaar allemaal en dat schilt in mijn ogen een heel stuk.
                      Maargoed ik kan er niet over oordelen het is niet mijn toer, maar lijkt me wel top om jullie club erbij toe te voegen:thumb

Lennaert
                      Topic starter

nee mag niet dik hard verboden voor jullie.

tuurlijk mag je komen die eis was in het begin i.v.m de soep 🙂

mozef
                        Bijdrager

Jammer dat het niet doorgaat morgen, maar ik weet nog niet of ik de 20ste mei kan. Groeten

Lennaert
                          Topic starter

De tour wordt alweer verzet!

20 mei is de LIMBOTOUR blijkbaar ( zo duidelijk aangegeven in agenda e.d? )

6 mei is de nieuwe datum!

ik hoop velen van jullie alsnog te treffen bij de start en ook bij het eind :)!

k0enn
                            Donateur

ik ga me best doen! kleine kans want ben 5 mei jarig en 6 mei total los denk ik :p

speedbuxy
                              Bijdrager

Kan je hem niet beter een weekje later zetten?
                                Want 6 mei is namelijk vlak na bevrijdingsdag en ook al drink ik zelf niet, ik kan me wel indenken dat anderen 6mei misshien wat brak zijn.
                                Maargoed das aan jou mij schikt 6mei evt ook prima:thumb

Lennaert
                                Topic starter

de keus is aan de mens zelf dit waren de enige data dat ik zelf kon namelijk.

6 mei is nu het voordehand liggends dus 6 mei word het ;)!

iedereen die drinkt mag lekker drinken alcohol breekt 1 glas bier per half uur af ;)!

dus ik zie vast wel een zooi verschijnen haha.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 264)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.