:: Sluis tot strand tour 2011
-
MikeBijdrager
nou voorruit, jij ook groen:P
mooi manne!
heb er zin in 😀
nog even mijn achterklokje reviseren, aan gezien hij nu wel heel begint te tikken. en dan is de ciao er klaar voor.
Ik gok op een gebroken/gescheurde poulie Jeffrey
Helaas moet je mij maar van het lijstje schrappen..
Ik kan alleen deze dag als mijn enige verhuisdag inplannen. Dus ben helaas wel aan de rit, maar dan met mn inboedel..
volgende keer beter.
VespaAvanti :
Ik gok op een gebroken/gescheurde poulie Jeffrey
ik heb hem vorige maand al is uitelkaar gehaald en toen waren de lagers al slecht, poelie is namelijk nog prima. of ik moet met een snor klok gaan rijden, maar denk niet dat de speed engine dat zo leuk gaat vinden.
ik heb even een indicatie route gemaakt zoals je ziet vrij lange stukken waar flink open getrokke ken worden!
De MiddenNederlandTour is helaas alweer voorbij, kan niet wachten tot deze:D
MikeBijdrager
Wordt ook kwa route zeker een zeer mooi rondje
! Nu maar hopen dat de opkomst goed zal zijn!
Mike :
Wordt ook kwa route zeker een zeer mooi rondje
!
En het weer klimt in loop van de week ook in stijgende lijn omhoog dus kon wel eens een toppertje gaan worden
TonniModerator
Ik zal eens kijken of ik voor deze toer ook aantreden kan.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
gezien het weer lekker word,
er een heerlijke route gepland staat
een heel goede ijszaak een patat zaak en ook nog eens lekkere soep word voorgeschoteld!
vind ik het wel magertjes qua optreden mensen.!
graag wat meer aanmeldingen
MikeBijdrager
tonni:) doe je best ff, zou ik wel erg leuk vinden:) neem vooral wat leuke grunningers mee nog:)
pepkoDonateur
ik wil wel, maar ik zit met het volgende: brommer stuk, brommer te langzaam, geen vervoer en schoolexamens.
dat gaat hem dus niet worden 🙁 erg jammer, want het tourtje is zeer aantrekkelijk!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.