Home › Forums › Techniek › Elektrisch › Slot-> Geen start
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door Ge64.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2006 om 21:00 #158082
Ik wil graag een elektrisch slot met bliepbliep geluidje gaan maken voor mn ciao, dat gaat verder wel maar ik wil ervoor zorgen dat als het slot ingeschakeld is de ciao niet kan starten. Wat moet ik dan onderbreken?
1 oktober 2006 om 21:06 #159399Is eigenlijk gewoon hetzelfde als killswich.
Ofwel, bobinedraad naar bobine toe onderbreken (CP)
Ofwel, groene draad naar CDI kortsluiten / onderbreken (electronisch ontstoken)Dit stond ook vast wel ergens op het forum, en is het geen vraag voor in grote kleine vragen topic?:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno1 oktober 2006 om 21:12 #159400haha jezus jongens:P je hoeft echt niet iedereen door te wijzen naar kleine vragen topic..
t staat er nu tog:)
naja
is dus gewoon startonderbreking:)
idd draad van bobine onderbreken
daar moet dan dat apparaatje tussen dat die troep regeltoverigens kan je ook gewoon (stuk goedkoper) een knopje ergens verstoppen…
dat je schakelaartje om kan zetten,…
want wet niet hoe dat bij jou daar zit..
maar hier gebruikt je dat niet veel:P
t feit dat t gaat loeien als je eraan zit:P is bijna een extra grote reden om der even met een vinger aan te zitten:P haha1 oktober 2006 om 21:54 #159401Op die bobinedraad (kleur???), staat daar gelijkspanning of wisselspanning op? en hoeveel ongeveer? is wel fijn als je dat zou weten hoef ik t niet te meten met een kutscoop ofzo
Ties :
haha jezus jongens:P je hoeft echt niet iedereen door te wijzen naar kleine vragen topic..
t staat er nu tog:)
naja
is dus gewoon startonderbreking:)
idd draad van bobine onderbreken
daar moet dan dat apparaatje tussen dat die troep regeltoverigens kan je ook gewoon (stuk goedkoper) een knopje ergens verstoppen…
dat je schakelaartje om kan zetten,…
want wet niet hoe dat bij jou daar zit..
maar hier gebruikt je dat niet veel:P
t feit dat t gaat loeien als je eraan zit:P is bijna een extra grote reden om der even met een vinger aan te zitten:P hahaWacht maar tot t af is dan kom ik aan met zo’n afstandsbediening, flitsen men voorlampen en hoor je zo’n lambourhini bliepbliep geluidje 😀 t gaat helemaal niet om het slot 😛 ik hang em toch wel aan de ketting
1 oktober 2006 om 22:06 #159402Ge64 :
Wacht maar tot t af is dan kom ik aan met zo’n afstandsbediening, flitsen men voorlampen en hoor je zo’n lambourhini bliepbliep geluidje 😀 t gaat helemaal niet om het slot 😛 ik hang em toch wel aan de ketting
dit is wel erg ver gezocht.
ben al blij dat mn contactslotje werkt. succes met je flitsende lampen
laat maar wat weten als t je gelukt is
2 oktober 2006 om 09:12 #159403Ja 🙂
Ik moet weten of er meer of minder dan 4A door die draad van de bobine loopt…
[ot]ivm pm-cleanup: kevin_oet_vilt wil er ook 1[/ot]
4 oktober 2006 om 08:23 #159404De onderdelen zijn grotendeels besteld volgende week wil ik hem af hebben 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.