Vespa-Ciao.NL
:: Sleutelen in Groningen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Sleutelen in Groningen

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Mooie sneller cilinder dus die Creco :pest achja wat wil je ook voor 44 euro, net zo duur als een 50cc imi op jmpb.
      Leuk beginnerscilindertje dus..

moet binnenkort ook nog maar eens aan het sleutelen met mijn brommer.

speedbuxy
      Bijdrager

Hier het test resultaat van de Creco.

Compleet filmpje met nog wat rollerbank acties en nog een auto volg actie komt morgen:thumb

Martino
        Moderator

Ook zo apart dat door het wel of niet plaatsen van een filter er toch nog zoveel verschil in de rollerbank score zit?
          Ik ga bijna twijfelen aan andere oorzaken waarom de score mij persoonlijk toch wat tegenvalt.

speedbuxy
          Bijdrager

Ja dat verschil was wel erg groot ja, en ook wel raar dat ie verder idd niet raar deed qua lopen ofzo.
            Lijkt er wel op dat ie zonder filter wat sneller naar de 0,5 kw trekt trouwens.

Maar hier het laaste filmpje met wat bank filmpjes van eidos en javad en nog een klein stukje gefilmd vanuit de auto.

Steven
            Donateur

prima prestaties op de roller! wie is die malloot op z’n citta vanaf 2 min 34?

speedbuxy
              Bijdrager

steven osh :
                prima prestaties op de roller! wie is die malloot op z’n citta vanaf 2 min 34?

Ja dat was echt een dikke koekwous:D

OrangeCiao
                Donateur

Zooi ziet er gezellig uit zoon dagje sleutelen ik verheug me nu al weer op de zomer :thumb

Martino
                  Moderator

De bedoeling is juist om met dit soort dagen te overwinteren.
                    Het is dat je zo ver weg woont anders had je zeker eens langs moeten komen.

Gerarduz
                    Donateur

Martino :

Klopt de locatie kan het aan , misschien idee om gezamelijk een een potje te maken , gas aan te schaffen voor het hittekanon !

@ Speedbuxy, bijzonder bedankt voor je aanwezigheid en de filmpjes:thumb

speedbuxy
                      Bijdrager

Martino :

Eens langs komen:D
                        Van mijn part kwam ie dan iedere keer langs altijd een goeie boost qua gezelligheid:thumb
                        Maar ondanks dat nl totaal niet groot is kan het voor dit soort dingen toch nog steeds te groot zijn.

@gerard
                        Geen dank was de tocht meer dan waard:thumb
                        Als de volgende keer me weer uitkomt ben ik er gewoon weer bij:thumb

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.