Vespa-Ciao.NL
:: slecht starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen slecht starten

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

veldman
    Bijdrager

dan zal ik zodra ik weer beter ben en tijd heb:con een nieuwe condensator/contactpunten/bougie gaan halen
      zal de uitslag wel even vermelden
      bedankt:thumb

Daan1977
      Topic starter

Nou was dus 1 ritje en toen sloeg het noodlot weer toe. Alles leek perfect,.

Kreeg ik hem gisteren met geen mogelijkheid gestart, lang lopen kloten, trek ik de koppeling eraf is gewoon koppelingshuis afgebroken t.h.v. de vlakke kant, (die vlakke kant die op de vlakke kant op je krukas komt. Lijkt op vermoeidheidsscheur, alles is nml afgescheurd t.h.v. de las. Nou goed dan kan je duwen tot je een ons weegt er gebeurd natuurlijk geen hol. Kijken of ik het kan laten lassen of gewoon een nieuwe bestellen.

Vlakke kant van rode deel in deze tekening.

HEEFT IEMAND DIT WELEENS MEER MEEGEMAAKT?

Daan1977
        Topic starter

Kee inmiddels komt er een mooi tweedehandskoppeling aan van herr flick Ik heb ondertussen de slotspeling op de zuigerveren gemeten zoals dit HIER vermeld wordt.

3 x raden ik heb gewoon 1,4 mm slotspeling ipv 0,4 mm. Kan dit het slecht starten verklaren en het feit dat de brommer koud voor geen meter trekt en zelfs kan uitvallen bij het wegrijden uit stilstand?

hansieb
          Moderator

Lol slotspeling 1.4 mm hehehe das teveel!

Voor 12 eurie hebbie nieuwe zuiger INCL nieuwe zuigerveren.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.