Vespa-Ciao.NL
:: slakkenhuis kickstart gaat niet op blok

Home Forums Techniek Problemen oplossen slakkenhuis kickstart gaat niet op blok

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Perdidonaholanda
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn kickblok. Het slakkenhuis wil er namelijk niet op.
      Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te werken.
      Moet er trouwens een pakking tussen het slakkenhuis en het blok zelf?

Martijnvanheerde
      Donateur

Heb je het blok al in je brommer zitten? Misschien is het gat te klein? Anders ff pielen met de tandjes. Er hoeft geen pakking tussen;)

Perdidonaholanda
        Topic starter

Het blok zit al in de brommer. Het gat aan de zijkant heb ik al wat groter gemaakt zodat het slakkenhuis beter past.
          Ik zal straks eens kijken hoe dat met de tandjes zit.

FonS
          Bijdrager

zou er gewoon soepel op moeten gaan, hoe de tandjes zitten maakt niks uit.
            behalve als het asje vast zit, want dan kan het inderdaad zo zijn dat de tandjes te ver uitsteken.

als je er echt niet uitkomt kom je nog maar eens langs :p ik wil er wel even naar kijken

Perdidonaholanda
            Topic starter

Bedankt voor de reacties. het slakkenhuis zit er min of meer op. Alleen aan de onderkant sluit hij niet goed aan.

Ik heb even een foto gemaakt…hopelijk is het een beetje goed te zien.

victwaar
              Bijdrager

Kan zijn dat je ketting te strak zit (als je het slakkenhuis nog niet helemaal hebt vast geschroefd kan het toch lijken alsof het gaat passen, maar hoeft dus niet zo te zijn). Probeer het een als je de ketting helemaal vrij hebt, dus niet op het tandwiel leggen. Dan moet je hem er als het goed is soepel op kunnen krijgen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.