- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door ciaofan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2013 om 16:01 #440289
Bij deze even een klein upje,
Zadel en stuur vastgezet. Met dank aan de foto´s van Florian zelf een beugel voor de bobine gebeund. Ben er best tevreden mee! Mn kabel van de telefoon doet lastig, dus foto komt eraan.
Verder wilde ik mijn blokje eronder te duwen, maar voor het eerst in mn leven… 1-0 voor het frame:boos Ik kom gewoon 1cm tekort aan ruimte aan de zijkant. Waar die bij mn mix er zo invalt heb ik vandaag via alle mogelijke hoeken en dingen geprobeert hem onder mijn nieuwe ciao te krijgen. Dit is nog niet gelukt.. Frame even aanpassen dus.
Ook wil ik nog al mijn bedrading aansluiten. Ik heb een kabelboom voor 4 spoels ontsteking maar heb een 3. Welke moet ik dan niet doen? Mn achterlicht heeft bijvoorbeeld maar 1 aansluitpunt en heb daar nu 2 stekkertjes. Koplamp wordt ik al helemaal niet wijs uit:D
Graag reacties!
Sjors
29 april 2013 om 17:42 #460345dat probleem met dat blok eronder hangen had ik ook ik heb hem beetje gebogen en toen paste die::P
29 april 2013 om 18:35 #437128hey sjors het grijze blokje past maar op een manier in elkaar dus kan niet mis gaan en bij het achterlicht is bij een elec achterlicht 2 aansluitingen is dat bij een oud type licht dan niet zo?
1 mei 2013 om 16:41 #451924Nou bij deze dan:
Hij is bijna helemaal af=)
Na vandaag een dag lang zwoegen om mn blokje in het “vervloekte” frame te krijgen, is het na heeeeeel veel geduld buigen slijpen enz. toch gelukt. Wat een moment was dat haha.De vario zit erop en gaat als een gek. 2 keer kicken en hij liep. Aanrennen is nog niet gelukt want heb helemaal geen compressie ofzo? Ik heb op linksstaande setup nu 8grams rollen, trekt wel goed maar grijpt laat aan. Ook mijn snaar zwabbert onder en boven tegen mn frame aan… Is dus nog wat aan te doen.
Ik heb een paar keer de straat op en af gereden maar ik zag dat mijn voorband heel erg hobbelde. Alsof mijn binnenband nergens goed zat. Iemand een idee hoe dit kan? Ik heb ze maar even leeg gelaten.
In de vakantie maak ik de rest van de details nog af, zoals de kappen, verlichting, kickstart helemaal goed maken en nog wat dingetjes.
Zo staat hij er nu bij:

Foto van het beugeltje:

Graag reacties wat jullie ervan vinden!
1 mei 2013 om 17:22 #452121hey sjors ziet er goed uit ben benieuwd hoe die loopt
1 mei 2013 om 19:59 #439932Waar ik hem van de week met een top van 71.4 GPS met pouli klokte, op een leo krul, heb ik vandaag maar een top van 57.9 gehaald. Met vario en leo HM. Beetje tegenvallen vind ik zelf. Ik weet dat je met 90MM verlies hebt, maar zoveel? Wat kan ik hier aan doen?
1 mei 2013 om 20:33 #452269Zwaardere vertanding? Weet niet welke vertanding je nu in je klok hebt maar adviseer je een 1.10.5, 1.9.5 of 1.9 vertanding. Ook even een gele drukveer monteren indien je dit nog niet gedaan hebt, kan namelijk ook schelen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.