- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door ciaofan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 april 2013 om 14:46 #442709
Vandaag al mijn spulletjes bij de coater opgehaald! Ik moet zeggen ik ben zeer tevreden. Foto´s zeggen natuurlijk alles.

Zo moet het ongeveer gaan worden:D
6 april 2013 om 18:16 #491862Zeer mooie combo. Gaat volgens mij echt een mooie ciao worden! Wat is dat zwarte eigenlijk op de stang?
6 april 2013 om 18:21 #464023Hey, dat ziet er keurig uit allemaal

Ik stuur je binnenkort even een foto van mijn CDI beugeltje.
6 april 2013 om 19:04 #464520dat ziet er goed uit:) hoop dat mijne ook zo word als die gecoat/gespoten is, ik ga maandag eens contact opnemen met jou coater want dat is een mooi stukje werk
6 april 2013 om 20:33 #433670@ciaofan dat is een zwart stukje pvc pijp, de structuur van de stang is daarbovenop erg lelijk!
@florian toppie
@joel je kunt die man ook gewoon een whatsapp sturen ofzo, dat is zijn eigen nummer en niet van een bedrijf ofzo;)11 april 2013 om 11:01 #453838Hey,
Hier dan de beloofde foto’s.

Het is een origineel CDI beugeltje, geen idee waarvan. Maar heb hem al meerdere keren gezien in combinatie met een JMPB brug.
Hier heb ik dus een stuk afgezaagd.Zelf een beugel maken is natuurlijk ook een optie en net zo makkelijk.
Kijk deze perso anders eens even door. Van hem heb ik dit beugeltje ook. (Ergens onderaan de beginpost zie je het beugeltje gemonteerd.
11 april 2013 om 17:13 #437632@florian hmm ik heb zo’n ding nog nooit gezien. Ik heb nog zo’n brug staan maar daar zat helaas niks op.
Tevens even een kleine update:
Alle spullen bij JMPB bestelt. Verwacht dat ik volgende week kan beginnen met monteren mits ik snel de voorvork dempers vind;)13 april 2013 om 09:54 #453298waar in helmond heb je hem laten coaten?
16 april 2013 om 19:40 #452825ik kom je morgen even de kabelgoot brengen als je dan tijd hebt
gr
18 april 2013 om 17:15 #460317Door het prachtige weer de afgelopen dagen heb ik toch elke dag weer een klein beetje gedaan.
Vandaag:
Draagarmpjes weer gemonteerd. Vind het zelf best mooi uitzien.

Imi koppeling ook maar erop gezet.
Zitten mijn schoentjes eigenlijk goed?

Nu is het wachten op mijn voorvork dempers, dan kan de voorvork erin en kan ik langzaam beginnen met alles netjes maken voor het blokje.
Nog een kleine vraag. Als ik mijn stuur in mijn voorvork moet doen, moet ik dat erin tikken? Aangzien dat vrij stroef gaat. Ik zou echt niet meer weten hoe dat ook alweer moet haha.
Graag reacties:D
Sjors
18 april 2013 om 17:19 #453576dat ziet er goed uit:) ben benieuwd hoe hij is als die helemaal af is:)
18 april 2013 om 20:12 #453808Deze moer http://www.jmpbonderdelen.nl/stuurexpander-moer-ciao.html moet onderin je stuur, je draait hem vast met die lange bout waarduur je stuur vastgezet wordt tegen je voorvork. Ik weet niet of deze bout in jou Ciao past of dat hij alleen voor nieuwere modellen is, in een oldtimer past hij niet maar wellicht bij jou wel..
Ziet er erg strak uit verder!! Witte voorvorkveren zijn erg mooi geworden.
18 april 2013 om 20:24 #453745Ik heb een stuurexpander moer al aan mijn stuur zitten, maar die komt origneel niet uit dezelfde voorvork. Het zou dus kunnen dat die niet past?
Thanks voor de complimenten. Negatieve kritiek is ook welkom hoor haha.
21 april 2013 om 17:25 #452751Update:
Ciao begint er al aardig op te lijken. Alleen de kabelboom moet er nog in, koplamp en zadel. Ik ben nog opzoek naar deze dingen!
Offtopic:
Ik zoek nog een net zadel, mooi zwart en zonder beschadigingen! (Bevestiging zie foto) Ook nog een mooi balhoofkapje met embleem, balhoofdmoer voor ciao voorvork, en een kabelboom voor (elektisch blok) 4 spoels ontsteking. In onderhandeling met DubracerVandaag heb ik de dempers gemonteerd en moet zeggen dat dit zeker een meerwaarde heeft! Moet alleen even een paar van die platte moertjes halen anders lopen de bouten aan tegen mijn band.
Zoals ie er nu bij staat:

Dempers

En dit is de zadelbevestiging: Model?

Kan iemand me nog vertellen of de koppelingsschoenen van de vario goed zitten? Op JMPB stond namelijk van iemand dat ze standaard verkeerd om zitten. Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee;)
Reacties zijn welkom.
21 april 2013 om 18:07 #452373ziet er heel goed uit

, het zadel is een vespa ciao p model zadel, maar denk dat een c24 zadel misschien ook past? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.