- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door sjlabbie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 december 2009 om 22:28 #456045
sjlabbie :
Heeft iemand nog ervaring met polini gradenplaat op multie var?
Heb Arvidw al gevraagd maar mischien zijn er nog meer mensen?Op m’n racer zit een Multivar met Polini 10 graden plaat. Ik heb hem niet specifiek getest in vergelijking met de Malossi vlakke plaat, maar volgens mij maakt het weinig verschil.
12 december 2009 om 23:07 #456493Op m’n racer zit een Multivar met Polini 10 graden plaat. Ik heb hem niet specifiek getest in vergelijking met de Malossi vlakke plaat, maar volgens mij maakt het weinig verschil.
Wat Arvidw zij dat je alleen wat zwaardere rollen erin moet doen. 0.5 gram?
Maar maandag ff testen.16 december 2009 om 21:22 #435622Net mijn frame gemonteer gedeeltelijk.
Morgen en overmorgen de rest.
foto’s
Moooooi:)

Toepasselijk??:?

Mijn 100 mm schijven paste niet dus moest ik het frame bij buigen, en is de lak helaas beschadigt!! En ze passen nog niet.
Mijn idee is dus om daar onder een stuk rond ijzer te lassen en die hoek weg teslijpen zodat de schijf fijn vrij kan draaien??
Maar ik moet de toer ermee rijden dus word dat buigen!! Aangezien ig geen 90mm schijven heb.

Nummerplaat houder op home made achterzitjes draager:D16 december 2009 om 21:31 #456539Ik snap niet waarom je 100mm niet past? Normaal komt dat alleen voor bij oldtimer frames, omdat die de ronding in de onderkant van het frame nog niet hebben.
Begint leuk te worden trouwens 😉16 december 2009 om 21:38 #456540Nou het probleem is dat de vorige eigenaar op de ciao uit 1980 een MIX boven kant erop gelast heeft:S erg raar.
Maar dan buig ik dit maar ver om.
Heefteruit te slijpen en dan iets eronder te lassen zin??27 februari 2010 om 15:44 #457027Na lange tijd nog eens ee update!
Gisteren met jan willem een “blokafsteller” gemaakt voor in de bank sjroef van een oude Citta brug.
Ook heb ik de si gespoten omdat nu een aantal toertjes aan komen en Si wel fijn rijdt.
Foto’s:
Blok tester voor in bankschroef

Ciao standaart op Si brug

Si voorvork

Witte kap met koppeling gat:D

Frame

Ik had eerst (Na de koukleum toer) veel problemen met mijn speedengine.
-liep niet
-viel naa 100 meter uit
-starte slechtNu d8 ik probeer hem nog eens te starten en jawelhoor hij liep maar viel na 2 min weer uit.
Wat blijkt nou: trek de tank vacuum want zodraa ik de tank dop eraf trok liep hij weer.
Nu heb ik een klein gaatje in de tank dop geboort voor lucht en doet het goed.
Set up
-13/13 @ 68
-multi var 6 gram
– 80 polini
-promma cc
– CP SE
Maar hij wil niet harder dan 60 kmph???????????????????? HELPHELP
hij trek KEI hard maar wil gewoon niet harder in top hoe kan dit Kan dit te maken hebben met een snor kruk want ik weet niet wat voor kruk erin licht??
Help aub:?28 februari 2010 om 17:27 #458643kan iemand het probleem van de speed engine verklaare????????
1 maart 2010 om 20:53 #458718Net nog even Mijn getuned elec blok getest met jan willem.
Blok liep direct goed:D
En nog een ander filmpje raad maar wat het is:OLink:
70 DR blok:D
Lol met lagers:
1 maart 2010 om 21:04 #458724Compressor op een lager blijft leuk he 🙂 Zet er eens 10 bar op, dan denk je echt dat hij uit elkaar spat.
1 maart 2010 om 21:18 #458726Hahaha:lol, mooi. Ik ben dus niet de enige:P
FonS: Een kinderhand is snel gevuld he Daan, en we zijn hier toch allemaal kleine kinderen :lol
1 maart 2010 om 22:04 #458728Nou op 8 bar maakte die al geluiden?? haha
Wij hadden hem op een asje gedaan en dan kei hard laten draaijen en toen losslaan dat hij door de tuin vloog:P (als hij neerkwam vonkenregen)
jaa idd we zijn net kleine kinder:P maja:P
Klinkt als een mini puls jet:P haha -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.