- Dit onderwerp bevat 89 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 4 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2014 om 16:01 #494603
Erg mooie omgeving en hoop er spoedig weer een mooi toer te rijden onder begeleiding van jou en je broer

Citta is ook erg netjes zo en zou er niks meer aan doen als ik jou was.@Citta-ciao
Dit is offcourse wat je er zelf van maakt want een te snelle brom mag ook niet en toch rijden velen er dagelijks op.
Dus paar keer per jaar over de Veluwe jagen kan dan ook wel
5 mei 2014 om 19:03 #464469@ Citta-ciao
:dat zou jij toch moeten weten als mede Harderwijker@ speedbuxy
Waarom?/max :was inderdaad van plan binnenkort weer de Veluwe-tour te gaan organiseren
maar aangezien hij zelf dit jaar niet mee zal rijden,
Organiseer ik dit jaar de Veluwe-Tour wanneer deze zal plaats vinden laat ik nog even achterwegen
aangezien ik de route nog met (waarom?) wil door nemen zodat we alle mooie stukken van de Veluwe-Tour kunnen bezichtigen
5 mei 2014 om 19:22 #457735Gave fotos en een strakke Citta ook! Ik hou van de stijl 🙂
5 mei 2014 om 19:27 #457734Sjakie,
Ja dat zou ik moeten weten, maar dit weet ik dus niet!:bloos.
Ik ben dan ook wel van de partij met de Veluwe tour, en ik denk dat vrienden van me ook wel!5 mei 2014 om 19:43 #457731
Waarom?Waarom?/max :was inderdaad van plan binnenkort weer de Veluwe-tour te gaan organiseren
maar aangezien hij zelf dit jaar niet mee zal rijden, Organiseer ik dit jaar de Veluwe tourHè broer wat is dit nu voor negatief gedoe:pest. Als ik over drie mnd ook maar enigszins in vorm ben dan gaat deze tour er gewoon komen hoor, al moet je mij met ducktape op de brommer vastbinden:D Ivm vakantie drukte op de fietspaden leek het mij sowieso al beter om deze in het na seizoen te organiseren en geeft mij ook wat ruimte… We doen deze tour samen en mocht het voor mij niet haalbaar zijn dan kan jij dit alsnog doen
Je Citta staat er overigens erg mooi bij al mis ik toch stiekem je Ciaotje
5 mei 2014 om 20:09 #457730haha ik bedoel het niet negatief hoor ,maar ik verwachte alleen niet dat je over 3 maanden alweer op je Citta zou stappen en zou gaan Touren al zou het wel super tof vinden als het wel zo is 😉
de Ciao ga ik voorlopig even niet meer op rijden wand die ga ik binnen kort opnieuw laten poeder coaten
en opnieuw op bouwen om er een waar beest van te maken16 mei 2014 om 14:21 #494664wat een lekker weer 8)
vanmorgen gelijk de Citta weer uit de schuur gehaald
om een rondje Wolderwijd te rijden
17 mei 2014 om 19:12 #494667Vanavond bij Q-freak thuis me Citta wezen afstellen

ben ik een test run aan het maken kom ik terug ligt er een gans op de waak bij me gereedschap :lol
17 mei 2014 om 19:13 #494668Liev!
17 mei 2014 om 19:40 #494669Mooie snelheid en een leuk sleutel maatje. 😀
17 oktober 2022 om 18:43 #817349Even een paar foto’s
van de onderdelen die ik tot nu toe heb verzameld om me Ciao weer rijdend te makenPinasco black 46mm (Waarom?) Tuned

Malossi Reed Valve

New Calibreta 22mm

Direct weer volle bak! Mooi man, leuk projectje😎
No stress, all fun and a bit of speedOeh, dat is lekker voer voor een leuke snelheid😏
Tis altied moar eem!19 oktober 2022 om 20:29 #817395lagerplaat weer netjes en shining 🤌🏻

Leuk dat je de hobby weer op pakt en gelijk een toertje wil organiseren. Een tevens beproefde setup heb je weer voor ogen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.